Wie is Monique?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Sowieso tokkie.
Dacht dat die kinderen niet meer in de media mochten.
Milano volgt 8 of 9 mensen, waaronder Monique. ( Zijn eigen moeder volgt hij niet )
Ik vind Monique niet het type wat zich inlaat met dit soort mensen.
Monique ( ex van Hazes )quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef ato het volgende:
[..]
Wie is Monique?
Ik vind het vreselijk dat kinderen een account krijgen op insta, Twitter of Facebook.
Hoezo kwetsbaar?
Oh die Monique, wordt steeds gekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Monique ( ex van Hazes )
Is ook niet normaal, dat kind weet amper wat Instagram is. Hij kan het nog net uitspreken.
Mss heeft Mo geeneens door dat dat joch haar volgt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Sowieso tokkie.
Milano volgt 8 of 9 mensen, waaronder Monique. ( Zijn eigen moeder volgt hij niet )
Het kind is 4, die kan nog niet eens lezen of schrijvenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef ato het volgende:
[..]
Wie is Monique?
Ik vind het vreselijk dat kinderen een account krijgen op insta, Twitter of Facebook.
Hoezo kwetsbaar?
Dat wordt een combi-gate ....🖕quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Monique ( ex van Hazes )
Is ook niet normaal, dat kind weet amper wat Instagram is. Hij kan het nog net uitspreken.
Dat is waar inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef IriYe het volgende:
[..]
Mss heeft Mo geeneens door dat dat joch haar volgt.
Als ik haar was zou ik hem gelijk blokkeren.Maarja, zelf is ze er ook niet vies van om haar kind te exploiteren voor de likes, dus ze zullen het allemaal wel schattig vinden.
Onbegrijpelijk.
Ik ga geeneens kijken, geen klik van mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.
Ik vind die hele insta niet schattig en hoe de mensen reageren op dat kind, alsof hij het zelf ook echt leest.
Aandacht voor hunzelf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Fokkie83 het volgende:
Account staat ook gewoon open van dat jochie. Wat willen ze hier nu mee?
Iemand heeft haar zoontje ook Milano genoemd/vernoemdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.
Ik vind die hele insta niet schattig en hoe de mensen reageren op dat kind, alsof hij het zelf ook echt leest.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand heeft haar zoontje ook Milano genoemd/vernoemd
Dat is waarschijnlijk ook maar beter dat-ie zijn eigen moeder niet volgt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Sowieso tokkie.
Kan dat die BN-ers schelen? Hoe oud is Mees van Bridget?quote:Op zondag 29 december 2019 01:46 schreef Didala het volgende:
Kinderen van deze leeftijd horen niet bloot gesteld te worden aan openbaar social media. Volgens mij moet je voor Instagram ook minstens 13 jaar zijn?
Volgens mij net een tiener.quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef maily het volgende:
[..]
Kan dat die BN-ers schelen? Hoe oud is Mees van Bridget?
Het ligt niet aan haar, het ligt aan alle mensen die haar kapot willen makenquote:Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef Vlinder het volgende:
Wat zou 2020 Samantha brengen.
Ik hoop van harte van gezonde frisse hersencellen die ze op de goede manier gaat gebruiken. Het is gewoon te sneu voor woorden voor haar. Ze weet gewoon niet eens meer hoe en wat ze fout doet gok ik
Een kleuter met een instagramaccount is volslagen absurd. Bij die lui draait alles om liken en geliket worden, het maakt niet uit hoe, als ze maar aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Monique ( ex van Hazes )
Niet alleen bn-ers. Ik ken ook een kerel in mijn vriendenlijst die voor elk van zijn kinderen (5 stuks) een Facebook account heeft aangemaakt.quote:Op zondag 29 december 2019 02:00 schreef Didala het volgende:
[..]
Volgens mij net een tiener.
Ik weet wel dat social media vanaf groep 6/7 vrij normaal is tegenwoordig. Een kind van Milano’s leeftijd vind ik nog veel te jong. Maar blijkbaar denken bnn-ers er compleet anders over.
Ligt eraan. Zolang het account besloten is en enkel voor vrienden/familie zichtbaar is kan het wel denk ik. Nu is het gewoon pure aandachttrekkerij.quote:Op zondag 29 december 2019 10:44 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een kleuter met een instagramaccount is volslagen absurd. Bij die lui draait alles om liken en geliket worden, het maakt niet uit hoe, als ze maar aandacht krijgen.
D'r is toch zo'n dametje uit OUD die dat heeft met Facebook-accounts voor d'r kinderen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet alleen bn-ers. Ik ken ook een kerel in mijn vriendenlijst die voor elk van zijn kinderen (5 stuks) een Facebook account heeft aangemaakt.
Qua leeftijd variėren ze van 1,5 tot 11 jaar oud.
Een oud klasgenoot van mij heeft trouwens ook een instagram account voor haar 7 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |