Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meerquote:Op donderdag 26 december 2019 18:34 schreef Didala het volgende:
Ik vind het overigens wel verwarrend. Haar profielfoto op insta is nog met habidabie en op Facebook is ze nog in een relatie met Sonny én staat daar mee op de foto.
Het meest realistische scenarioquote:Op donderdag 26 december 2019 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer
Ben het wel met je eens dat die Kids deze (stief) ouders niet verdienen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:12 schreef mersol het volgende:
Ja taaltechnisch is het een beetje rommelig.
Maar wat ik wil vertellen??
De kern is dat ik ook denk dat Samantha door Meek en Naoom gek wordt gemaakt. Zodat ze definitief van haar af zijn. En dat ik het doodzonde vindt dat ze dat laat gebeuren. Ze kan altijd terug naar Schotland bij een terugval.
Arie en spychologische hulp waren niet mijn woorden. Ik griezel van M en N . Ik vind ze manipulatief, dom en op geldbewust. En als die kids niet op kunnen groeien hoop ik dat ze naar Priscilla gaan.
Dat lijkt me ook veel beter. Iedere week stoeipakjes en nieuwe stiefvaders zien die moeders borsten en kruis vast grijpen is 18+ materiaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:03 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens Milano volgt zijn eigen moeder niet.
Jij denkt dat al die getatoeerde anabolenkneuzen door Meek en Naoom naar Sumant worden gestuurd?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:12 schreef mersol het volgende:
Ja taaltechnisch is het een beetje rommelig.
Maar wat ik wil vertellen??
De kern is dat ik ook denk dat Samantha door Meek en Naoom gek wordt gemaakt. Zodat ze definitief van haar af zijn. En dat ik het doodzonde vindt dat ze dat laat gebeuren. Ze kan altijd terug naar Schotland bij een terugval.
Arie en spychologische hulp waren niet mijn woorden. Ik griezel van M en N . Ik vind ze manipulatief, dom en op geldbewust. En als die kids niet op kunnen groeien hoop ik dat ze naar Priscilla gaan.
Ik keek daar al op internet heen toen ik 12 was.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef Didala het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook veel beter. Iedere week stoeipakjes en nieuwe stiefvaders zien die moeders borsten en kruis vast grijpen is 18+ materiaal.
Ojee is het wel goed gekomen met je? Hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik keek daar al op internet heen toen ik 12 was.
Als je weinig vangnet hebt, sociaal maar zeker financieel(onderschat niet de waarde hiervan op de psyche) , is alles een bedreiging.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef Marsenal het volgende:
Dit topic is af en toe niet meer te volgen![]()
Wat ik mooi vind aan tokkies is dat ze bij iedere discussie beschuldigend reageren, die vicieuze cirkel blijft maar draaien, het is echt geweldig.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef static het volgende:
De oude huisregeltjes zijn dramatisch verouderd en niet helemaal relevant meer, dus vandaar een nieuwe.
• Doe gewoon en normaal. Iedereen blij.
Have fun.
quote:samantha_de_jong29
Boef wat hou toch verschrikkelijk veel van jou meer dan ik kan zeggen ik mis je zo verschrikkelijk in me leven en de tijd die we samen hebben geniet ik van Papa en Naomi echt bedankt voor alles ik keek dit filmpje en kreeg tranen in me ogen omdat ik een kleine jongen zie die zo gelukkig is en zo wijs lieve naomi weet dat we samen wel is striid hebben maar wat je voor mijn zoontje en dochter doet en meerdere mensen je ben een engel uit de hemel !! Dankjewel dat jij mijn kids de liefde geven die ze verdienen en lieve kids van mij ik weet ik ben niet perfect heb heel veel foute gemaakt maar mijn liefde voor jullie is onvoorwaardelijk ik ben niet meer de perfecte mama van vroeger maar ik geef niet op vecht elke dag tegen een stijd alle shit die ik over me heen krijg mensen die me in me maling nemen noem maar op maar diep in me hart weet ik dat ik voor jullie leef en weer de oude ga worden en kost tijd maar ik heb het er voor over en laat de foute mensen die mij kapot hebben gemaakt nooit meer in me leven toe hvj 💖🤗 en lieve mensen vergeet niet me zoontje te volgen @milano.vanderplas
Knap staaltje slachtofferschap weer. Anderen hebben haar weer kapot gemaakt. Staat er inmiddels niet weer een andere vent op d'r Insta waar ze zoooooo veel van houdt? Tis tenslotte alweer 2 dagen geleden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.instagram.com/p/B6nM4ZxgtC_/
[..]
Sowieso tokkie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef IriYe het volgende:
[..]
Knap staaltje slachtofferschap weer. Anderen hebben haar weer kapot gemaakt. Staat er inmiddels niet weer een andere vent op d'r Insta waar ze zoooooo veel van houdt? Tis tenslotte alweer 2 dagen geleden.
Over het account van dat kind zal ik maar beter zwijgen. Of nee, toch niet; waardeloze Tokkie-ouders.![]()
Nou, het is wel gezellig hier, he.Geen hont te zien en dat terwijl iedereen zo aan het smeken was om de topics open te krijgen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |