abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 december 2019 @ 18:55:48 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190665986
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 18:34 schreef Didala het volgende:
Ik vind het overigens wel verwarrend. Haar profielfoto op insta is nog met habidabie en op Facebook is ze nog in een relatie met Sonny én staat daar mee op de foto.
Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190666496
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 18:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze weet het zelf waarschijnlijk ook niet meer
Het meest realistische scenario :D
pi_190666783
Ja taaltechnisch is het een beetje rommelig.
Maar wat ik wil vertellen??
De kern is dat ik ook denk dat Samantha door Meek en Naoom gek wordt gemaakt. Zodat ze definitief van haar af zijn. En dat ik het doodzonde vindt dat ze dat laat gebeuren. Ze kan altijd terug naar Schotland bij een terugval.
Arie en spychologische hulp waren niet mijn woorden. Ik griezel van M en N . Ik vind ze manipulatief, dom en op geldbewust. En als die kids niet op kunnen groeien hoop ik dat ze naar Priscilla gaan.
  donderdag 26 december 2019 @ 20:33:00 #129
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190666966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:12 schreef mersol het volgende:
De kern is dat ik ook denk dat Samantha door Meek en Naoom gek wordt gemaakt. Zodat ze definitief van haar af zijn. En dat ik het doodzonde vindt dat ze dat laat gebeuren. Ze kan altijd terug naar Schotland bij een terugval.
Arie en spychologische hulp waren niet mijn woorden. Ik griezel van M en N . Ik vind ze manipulatief, dom en op geldbewust. En als die kids niet op kunnen groeien hoop ik dat ze naar Priscilla gaan.
Ben het wel met je eens dat die Kids deze (stief) ouders niet verdienen.
Weet alleen niet of Priscilla zoveel beter is, gezien zij ook wordt getagged op het instagram profiel van Milano.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 26 december 2019 @ 21:03:57 #130
190186 hierissieweer
pi_190667321
Overigens Milano volgt zijn eigen moeder niet.

Volgens mij is dat kind nu gewoon een verdienmodel geworden...
  donderdag 26 december 2019 @ 21:26:02 #131
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190667576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:03 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens Milano volgt zijn eigen moeder niet.

Dat lijkt me ook veel beter. Iedere week stoeipakjes en nieuwe stiefvaders zien die moeders borsten en kruis vast grijpen is 18+ materiaal.
  Spellchecker donderdag 26 december 2019 @ 21:34:41 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190667757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:12 schreef mersol het volgende:
Jij denkt dat al die getatoeerde anabolenkneuzen door Meek en Naoom naar Sumant worden gestuurd?
pi_190668081
Ik denk dat als je overal rondbazuint dat je zo gek bent op 1 kind , dat jij de bonusmama bent. Je op vrijwel elke foto een vergeten speelgoedstuk ziet, een fietsstoeltje etc. of opmerkingen over de kleine bloemkool maakt, je als moeder die totaal in de put zit gek gemaakt kan worden. Daar heb je geen anabool voor nodig. Ze spelen haar kind uit dat ze gekmakend voor een moeder. Ook voor een verslaafde moeder. Laat me raden : geen moeder.
Via haar kinderen hebben ze ervoor gezorgd dat ze aardig van het pad afraakte. Eigen verantwoordelijkheid? Natuurlijk. Maar S. kan er nx aan doen dat ze een borderliner is. Dat is een ziekte.En ze duwen haar over de rand.
  donderdag 26 december 2019 @ 22:01:25 #134
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190668290
Mersol ze IS een bonus moeder of jij of Sam dat leuk vind of niet. En op iedere foto een “vergeten” speelgoedstuk zien vind ik wel heel ver gezocht. Met kinderen in huis heb je dat gewoon.
Via haar kinderen van het padje gegleden is gelul. Sam heeft zelf foute keuzes gemaakt al voor ze bij Michael en Naomi belandde.
  donderdag 26 december 2019 @ 22:23:59 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_190668745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef Didala het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook veel beter. Iedere week stoeipakjes en nieuwe stiefvaders zien die moeders borsten en kruis vast grijpen is 18+ materiaal.
Ik keek daar al op internet heen toen ik 12 was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 26 december 2019 @ 22:49:40 #136
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190669325
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik keek daar al op internet heen toen ik 12 was.
Ojee is het wel goed gekomen met je? Haha ;)
  donderdag 26 december 2019 @ 22:58:43 #137
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190669501
Plausibel verhaal over M en N.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190669949
Dit topic is af en toe niet meer te volgen :')

Wat ik mooi vind aan tokkies is dat ze bij iedere discussie beschuldigend reageren, die vicieuze cirkel blijft maar draaien, het is echt geweldig.
-nee-
  donderdag 26 december 2019 @ 23:31:54 #139
190186 hierissieweer
pi_190670147
quote:
14s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef Marsenal het volgende:
Dit topic is af en toe niet meer te volgen :')

Wat ik mooi vind aan tokkies is dat ze bij iedere discussie beschuldigend reageren, die vicieuze cirkel blijft maar draaien, het is echt geweldig.
Als je weinig vangnet hebt, sociaal maar zeker financieel(onderschat niet de waarde hiervan op de psyche) , is alles een bedreiging.
pi_190671449
Didala, je kunt een kwetsbare moeder met en een ziekte en een verslaving goed gek maken via social media. Dat hebben M/N vollop gedaan voor de fotostop. Later veel geniepiger en nu weer. Gezonde bekende mensen geven hun kind van 4 geen eigen page. Die houden hun kind uit de publiciteit. Dit is om gratis spullen te genereren. Gezonde bekende mensen gaan ook niet op hun 24 ste zichzelf verbouwen. Dat is toch in en intriest. Als ik veilig thuis zou zijn zetten ze er een goede psycholoog op. Op de bonusmama. Dit is geen gezonde sterke jonge meid. Dit is een heel onzeker meelopend meisje met zelf ongetwijfeld heel veel issues uit haar verleden, opgevoed door oma etc. Sam heeft hulp nodig maar dit meisje even hard. Even verslaafd als Sam!!! Aan plastische chirurgie, aandacht, goedkeuri g. Erg hardnekkig verslaafd. En Meek die heeft gewoon de 1 voor de ander ingeruild. Gebeurt meestal met mensen die niet naar zichzelf kunnen kijken.
pi_190671631
Ja, mersol, ik geloof ook dat Naoom en Meek expres aan het zuigen zijn.
Dat getreiter nu met dat jochie en zijn pagina is ziek. Dat vind ik ook. Engnekken.
pi_190671807
En heeft iemand de reacties gelezen op de Posts van ‘Milano’?
Volwassen mensen die heel kinderlijk terug gaan praten... “nou Milano ik heb ook lekker warme choco met slagroom gehad”
Alsof hij dit echt zelf even lekker gaat zitten teruglezen op zijn kamertje. Kots.

Elke dag denk je gekker kan het niet worden met deze lui en dan gebeurt dat toch weer. Allemaal knettergek. Tot aan Wil Vink toe.

En ik lees alles van ze 😁😁😁😁
  vrijdag 27 december 2019 @ 02:10:11 #143
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190672382
En Sam was niet aandachtsgeil en liet nooit in zich snijden en spuiten?
Volgens mij was ze wat dat betreft niet heel anders dan Naomi? Tot nu toe heeft Naomi wel bewezen niet keer op keer uit een raam te springen of haar polsen door te snijden. En al helemaal niet met de kinderen in huis.
Je kan gal spuwen op Naomi, omdat ze zorg draagt over de jongste, maar vind je redeneringen de grootste flauwekul.
Sam heeft voor dat ze de zorg op zich namen keer op keer bewezen dat ze niet geschikt was als moeder. Ze heeft het zelf verpest toen ze wel de voogdij (terug) had. Je klinkt als iemand die nogal een afkeer heeft voor bonus moeders en net als Sam andere de schuld geeft van haar problemen. De enige die haar op de rand van de afgrond zet is ze zelf met haar destructieve gedrag!
  zaterdag 28 december 2019 @ 20:54:46 #144
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_190718238
Reminder:

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef static het volgende:
De oude huisregeltjes zijn dramatisch verouderd en niet helemaal relevant meer, dus vandaar een nieuwe.

• Doe gewoon en normaal. Iedereen blij.

Have fun. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_190718437
https://www.instagram.com/p/B6nM4ZxgtC_/

quote:
samantha_de_jong29
Boef wat hou toch verschrikkelijk veel van jou meer dan ik kan zeggen ik mis je zo verschrikkelijk in me leven en de tijd die we samen hebben geniet ik van Papa en Naomi echt bedankt voor alles ik keek dit filmpje en kreeg tranen in me ogen omdat ik een kleine jongen zie die zo gelukkig is en zo wijs lieve naomi weet dat we samen wel is striid hebben maar wat je voor mijn zoontje en dochter doet en meerdere mensen je ben een engel uit de hemel !! Dankjewel dat jij mijn kids de liefde geven die ze verdienen en lieve kids van mij ik weet ik ben niet perfect heb heel veel foute gemaakt maar mijn liefde voor jullie is onvoorwaardelijk ik ben niet meer de perfecte mama van vroeger maar ik geef niet op vecht elke dag tegen een stijd alle shit die ik over me heen krijg mensen die me in me maling nemen noem maar op maar diep in me hart weet ik dat ik voor jullie leef en weer de oude ga worden en kost tijd maar ik heb het er voor over en laat de foute mensen die mij kapot hebben gemaakt nooit meer in me leven toe hvj 💖🤗 en lieve mensen vergeet niet me zoontje te volgen @milano.vanderplas
pi_190719879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:54 schreef static het volgende:
Reminder:
[..]

@static, bedankt! :)
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2019 @ 21:47:50 #147
368283 ato
pi_190720579
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  Spellchecker zaterdag 28 december 2019 @ 22:10:35 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190723769
quote:
Knap staaltje slachtofferschap weer. Anderen hebben haar weer kapot gemaakt. Staat er inmiddels niet weer een andere vent op d'r Insta waar ze zoooooo veel van houdt? Tis tenslotte alweer 2 dagen geleden.
Over het account van dat kind zal ik maar beter zwijgen. Of nee, toch niet; waardeloze Tokkie-ouders. :r

Nou, het is wel gezellig hier, he. :') Geen hont te zien en dat terwijl iedereen zo aan het smeken was om de topics open te krijgen.

pi_190723949
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef IriYe het volgende:

[..]

Knap staaltje slachtofferschap weer. Anderen hebben haar weer kapot gemaakt. Staat er inmiddels niet weer een andere vent op d'r Insta waar ze zoooooo veel van houdt? Tis tenslotte alweer 2 dagen geleden.
Over het account van dat kind zal ik maar beter zwijgen. Of nee, toch niet; waardeloze Tokkie-ouders. :r

Nou, het is wel gezellig hier, he. :') Geen hont te zien en dat terwijl iedereen zo aan het smeken was om de topics open te krijgen.

[ afbeelding ]
Sowieso tokkie.
Dacht dat die kinderen niet meer in de media mochten.
Milano volgt 8 of 9 mensen, waaronder Monique. ( Zijn eigen moeder volgt hij niet )
Ik vind Monique niet het type wat zich inlaat met dit soort mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')