Baby3quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:57 schreef silliegirl het volgende:
Barrel!wat een verrassing!
Alcohol drinken; joh; ik had toen ik al zwanger was van Bollie (achteraf bezien) een weekend weg met vrienden, waarin de drank ook rijkelijk vloeide. Bollie is een heel gezonde dreumes, die heeft er niks aan overgehouden.
En bij baby3 had ik de dag voor ik een test deed een luxe diner mét wijnarrangement. Dus 6 glazen wijn op. Baby3 doet het vooralsnog ook nog prima in mijn buik.
Kortom; niet te druk om maken, komt allemaal goed. Met wat je niet weet kan je geen rekening houden, maar dat ga je vanaf nu gewoon wel
doen!
Haha. Baby2 (Bollie) is inmiddels 17 maandenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baby3Ik heb helemaal gemist dat er een baby 2 is geweest
Dat krijg je als je niet meer meeleest in Z&G
Ja dag, van wanneer is baby 1 danquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Haha. Baby2 (Bollie) is inmiddels 17 maanden. En Baby3 wordt over een week of 10 verwacht.
Baby1 is van eind 2015, die is inmiddels 4...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dag, van wanneer is baby 1 danDamn, ik lees hier echt ook al veel te lang mee
Vind het soms wel bizar hoe snel de tijd gaat. Mensen waarvan ik denk dat ze pas net zwanger zijn gaan dan alweer voor de tweede enzo![]()
Nee joh niet rot voelen, dit staat toch los van jouquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Baby1 is van eind 2015, die is inmiddels 4...
Ik vind het bijna rot om te reageren, want je bent hier inderdaad al veel te lang en ik hoop elke keer dat het jou (en alle andere posters hier ook trouwens) snel gegund is om zwanger te zijn...
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:19 schreef Barreltje het volgende:
Maar hoe dan? Ik had vorige week donderdag een flinke bloeding. Echt pijnlijk ook enzo.. duurde ook 3 dagen.. dus ik had de rant van hierboven opgeschreven..
Dus ik hou nog wel een flinke slag om de arm.. dat het toch niet goed gaat..
Al was dit wel met een middagplas en binnen 5 seconden zichtbaar..
Ik mocht afgelopen maandag testen..quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer mocht je testen na tp? Hier werd juist gezegd altijd testen, ook als er een bloeding heeft plaatsgevonden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |