Kloptquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:11 schreef Gogo83 het volgende:
Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar! Jullie beginnen binnenkort weer toch?
Spannend Mayo! Ik ga zo mega hard voor je hopen en duimenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kloptvolgende week gaat de eerste decapeptyl er weer in
Hoe is het met jou Kirb?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:07 schreef Kirb het volgende:
Cygne, ik lees het nu allemaal pas. Wat een verdrietige berichten![]()
veel sterkte.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:07 schreef Kirb het volgende:
Cygne, ik lees het nu allemaal pas. Wat een verdrietige berichten![]()
veel sterkte.
Niet goed ben ik bang. Lieve dames ik neem afscheid uit dit topic, helaas heeft mijn relatie het niet overleefdquote:
Nee...quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:46 schreef Kirb het volgende:
[..]
Niet goed ben ik bang. Lieve dames ik neem afscheid uit dit topic, helaas heeft mijn relatie het niet overleefd. Je kunt nog zo lang samen zijn (ruim 14 jaar), maar de laatste 3 jaar zijn te zwaar gebleken, we zijn elkaar kwijt geraakt. Natuurlijk weet je niet hoe dat was gegaan als het allemaal wel gelukt was.. Voor nu pas op de plaats, een tijd helemaal niks en bijkomen/verwerken.
Ik duim ontzettend voor jullie allemaal.
Ik vind dit soort berichten van jou als meelezer altijd zó lief.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:51 schreef Lemijn het volgende:
Wat akelig Kirb! Liefs van een meelezer.
Ach Kirb, wat klotequote:Op donderdag 2 januari 2020 12:46 schreef Kirb het volgende:
[..]
Niet goed ben ik bang. Lieve dames ik neem afscheid uit dit topic, helaas heeft mijn relatie het niet overleefd. Je kunt nog zo lang samen zijn (ruim 14 jaar), maar de laatste 3 jaar zijn te zwaar gebleken, we zijn elkaar kwijt geraakt. Natuurlijk weet je niet hoe dat was gegaan als het allemaal wel gelukt was.. Voor nu pas op de plaats, een tijd helemaal niks en bijkomen/verwerken.
Ik duim ontzettend voor jullie allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |