Eigenlijk relatief goed nieuws, de gynaecoloog vond de AMH wel laag, maar niet zo schokkend. Het voorstel blijft wel hetzelfde, IUI MOH dus. We gaan alles even laten bezinken, want we vonden behandelingen altijd een stap te ver. Maar goed, nu zitten we wel in een situatie waar het wordt voorgesteld dus we moeten er even goed over na gaan denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:38 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag te horen gekregen?
Nee dat is ook zo. Dank je wel voor je bericht, ik hoop ook dat het na de verhuizing niet meer nodig isquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:42 schreef Lemijn het volgende:
Dan zou ik de arts maar geloven. Die weet hoe je die waardes moet interpreteren. En dat bedoel ik verder niet hautain maar als het simpel was dan hadden we geen dokters meer nodig, kon iedereen zelf zijn/haar onderzoeken aanvragen en beoordelen. Zo simpel is het gewoon niet.
Succes met nadenken over hoe verder, en hopelijk hoeft het na de verhuizing niet meer!
Succes met de nieuwe ronde @:Gogo83. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.
Hoe gaat het inmiddels?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:45 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh ingedaald mag wel over 7 maanden ofzo![]()
Maar inmiddels 7 testen verder durf ik het wat meer te geloven.. al zorgt de buikpijn van vandaag nog wel voor wat stress.. maar verder geen bloed dus ik ga er maar vanuit dat het er bij hoort die buikpijn..
Matig..quote:Op zondag 2 februari 2020 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe gaat het inmiddels?
Heb je niet morgen een echo?![]()
Hoop dat alles nog in orde is!
Ik duim zó hard.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Matig..
Ik heb sinds gister ochtend licht bloedverlies.. maar geen kramp en andere onsmakelijkheden..
Morgen inderdaad echo.. dus nog even afwachten..
Prima tactiekquote:Op zondag 2 februari 2020 16:14 schreef Barreltje het volgende:
ik ben hard bezig met het uitzoeken van dingen voor ons huwelijk.. ik hou van de kop-in-het-zand tactiek
Ik vind het al een tijdje niet eerlijk.. daar kan deze dan ook nog wel bij..quote:Op maandag 3 februari 2020 13:58 schreef SQ het volgende:
Oh fuck barrelwat vind ik dit kut en oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |