Ja dat. En vergeet ook niet de impact van de hormonen. Sport je? Was voor mij erg belangrijk of anders elke dag stevig wandelenquote:Op woensdag 22 januari 2020 08:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
MaJoSucces ook met het thuiszitten, die eerste weken kunnen ook echt moeilijk zijn, het lijf heeft dan zo veel spanning opgebouwd dat je soms niet weet waar je met jezelf heen moet. Ik hoop dat de huisarts hiervoor goede tips heeft gegeven.
Ehm... Let je op dat je jezelf niet nu toch verplichtingen stelt Majo? Als op de bank hangen met een serie nu het beste voelt is dat ook oké he...quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef MaJo het volgende:
Bedankt lieve meidendeze week heb ik mezelf geen verplichtingen gesteld, behalve elke dag een wandeling naar de winkel en ‘s avonds koken.
Volgende week wil ik proberen om wat meer te gaan wandelen. Ik zit alleen ook vanaf gisteren aan de Gonal F en omdat ik uit moet kijken voor overstimulatie moet ik ook weer niet teveel bewegen.
Ik vind het best lastig om mezelf te vermaken, ik hang al snel op de bank met een serie. Ik heb bedacht dat ik wat meer wil gaan tekenen/knutselen/puzzelen. En net bedacht ik ook dat ik fotoboeken van onze reizen wil maken. Van de 5 grote reizen heb ik maar 2 fotoboeken. Dat lijkt me ook nog een mooi klusje
Daar heb je ook een goed puntquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ehm... Let je op dat je jezelf niet nu toch verplichtingen stelt Majo? Als op de bank hangen met een serie nu het beste voelt is dat ook oké he...
Sterkte!
Zoals hierboven al gezegd werd; de eerste weken thuis bij burn out klachten zijn zwaar. Je gaat als het ware van “gaan in de 10e versnelling” naar stilstaan. Maar het gevaar van toch van alles blijven doen is dat je in stand “gaan” blijft staan en dus niet tot rust komt. Uiteraard kan je heus wel iets doen, zaken op laag tempo, zoals wandelen, zijn vaak het beste. Maar leg geen druk op jezelf om dingen “te moeten doen” of “je nuttig willen maken”, dat werkt vaak averechts.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je ook een goed puntmaar ik merk ook dat ik me een beetje waardeloos voel als ik helemaal niks doe
Net even met man gewandeld, was wel lekker om er even uit te zijn
Eens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd werd; de eerste weken thuis bij burn out klachten zijn zwaar. Je gaat als het ware van “gaan in de 10e versnelling” naar stilstaan. Maar het gevaar van toch van alles blijven doen is dat je in stand “gaan” blijft staan en dus niet tot rust komt. Uiteraard kan je heus wel iets doen, zaken op laag tempo, zoals wandelen, zijn vaak het beste. Maar leg geen druk op jezelf om dingen “te moeten doen” of “je nuttig willen maken”, dat werkt vaak averechts.
Sterkte nogmaals!
Het is wellicht niet laag vergeleken met anderen, maar ik vond 25% na een jaar (dus niet per cyclus, maar kans is 25% dat ik na een jaar proberen zwanger ben) wel even slikken.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:44 schreef Arja het volgende:
Maria je amh kan per keer verschillen en ligt aan de fase van je cyclus deels en de combi met andere uitslagen. Ik zou even het gesprek met je arts afwachten voordat je jezelf op gaat vreten.
Overigens vind ik 25% niet heel laag.
Ja en nee. Ik kan me nu in elk geval voorbereiden op het gesprek en het kan dus alleen maar meevallen als het toch iets minder erg blijkt te zijn dan mijn doemscenario.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:30 schreef Lemijn het volgende:
Maar even uit interesse, zou je niet liever willen dat je dit nog niet wist? Want je weet toch gewoon niet welk gewicht je aan de uitslagen met hangen? Ik vind met snel googelen ook dat het boven de 1,0 ligt normaal gesproken maar wat de exacte betekenis is van deze waarde in jouw situatie vind je nooit.
Wat heb je vandaag te horen gekregen?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan me nu in elk geval voorbereiden op het gesprek en het kan dus alleen maar meevallen als het toch iets minder erg blijkt te zijn dan mijn doemscenario.
Ik heb wel de afspraak kunnen vervroegen dus ik krijg morgen al wat meer duidelijkheid. Merk wel dat het dus te lang wachten was tussen zo'n slechte score lezen en erover kunnen praten.
Ik ga afwachten, wie weet valt het toch nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |