quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:03 schreef PicoMMP het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Tjacka
Misschien niet zo'n goede mod, maar je bent wel heel aardig en een Ajacied!
Nog vele jaren!
Ha die @Tjacka van harte met je verjaring! Jammer dat je niet op kerstdag jarig bent. Dan zou die dag extra bijzonder voor jou zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeeeeee!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte maat!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:tjacka van harte met je verjaring! Jammer dat je niet op kerstdag jarig bent. Dan zou die dag extra bijzonder voor jou zijn.
Bedankt een van mijn grootste vriendenquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom staat dit topic niet in VBL? Daar hoort Tjacka thuis.
Desalniettemin gefeliciteerd maat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je groot voorbeeldquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:12 schreef GGMM het volgende:
Het is altijd een vrolijk moment wanneer één van mijn beste vrienden jarig is!
Tjacka, van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
In Finland is het kerstquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:tjacka van harte met je verjaring! Jammer dat je niet op kerstdag jarig bent. Dan zou die dag extra bijzonder voor jou zijn.
Mijn moeder is niet jarigquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze feliciteer je de moeder! Nog velen jaren!
Ik heb genoten van je pikquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd, pik!
[ afbeelding ]
Ik feliciteer haar juist met jouw verjaardagquote:
Ze vroeg zich nog af of die jongen met die kleine lul mij zou feliciteren, maar dat zou jij dan wel zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik feliciteer haar juist met jouw verjaardag
Oh echt?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemand hier is binnenkort ook jarig hé![]()
![]()
Niet ik hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet ik hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli trouwens Tjacka
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]Wel binnenkort toch, dan is het feest bij Puzzie!*O*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat verjaardagen van mezelfquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel binnenkort toch, dan is het feest bij Puzzie!*O*
Ik ken dat ja, ik heb daar ook een hekel aan. Voor een ander vind ik het juist weer leukquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haat verjaardagen van mezelf
Zolang het niet ver jezelf gaat is het altijd leukerquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken dat ja, ik heb daar ook een hekel aan. Voor een ander vind ik het juist weer leuk
Juist, hoef al die aandacht niet zelfquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zolang het niet ver jezelf gaat is het altijd leuker![]()
Jij snapt mijquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist, hoef al die aandacht niet zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |