Hmm dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gevonden, maar dat is enkel de totale lijst en niet per uur.
Het land van...sowieso de Sinterklaas rijmpjes rap van Lange Frans.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:15 schreef Homdeck het volgende:
Lange Frans en Baas B - Het land van
Nielson - Sexy als ik dans
Lukas Graham - 7 years
Ik mute niet veel, maar deze drie wel.
Je nummer 4 vind ik juist heel mooi.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waag me ook even aan een flop 10. Als ik de lijst zo een beetje door scroll kom ik tot de volgende:
1. Barbra Streisand - Memory
2. Barbra Streisand & Celine Dion - Tell Him
3. Beyoncé - Run The World (Girls)
4. Owl City - Fireflies
5. Guus Meeuwis - Proosten
6. Paul McCartney & Wings - Mull Of Kintyre
7. Calum Scott - Dancing On My Own (ondanks mijn stem ontbreekt het origineel van Robyn nog steeds)
8. Disturbed - Sound of Silence
9. Mannenkoor Karrenspoor - Lekker op de Trekker
10. Adele - Skyfall
krant?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:25 schreef chansadres het volgende:
Is dit jaar de lijst nergens afgedrukt te krijgen?
Zag sowieso geen magazine maar had gehoopt om hem fysiek te hebben.
Ik vind jouw nummer 10 dan weer erg goed. Nog keer op gestemd zelfsquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je nummer 4 vind ik juist heel mooi.
Met de kanttekening dat bijna alle andere nummers van het album Ocean Eyes nog mooier zijn.
Vijftien jaar alweer.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoveel jaar dood? Geen idee...
Zolang alweer?quote:
Tijd vliegt, hé? Hazes 15 jaar, Ramses ook alweer tien jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang alweer?En 15 jaar is wel een soort van jubileum dingetje.
Ja, tijd vliegt inderdaad. Ik heb nog steeds het idee dat wanneer ik het jaar 2000 bij iemand als geboortejaar zie, dat dat nog een kind is, maar die zijn intussen ook alweer 19 jaar...quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tijd vliegt, hé? Hazes 15 jaar, Ramses ook alweer tien jaar.
Ook voor jubilarissen geldt dat sterven vlak voor de stemweek een bonusverdubbelaar is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef Ferdo het volgende:
Die jubilea zijn trouwens ook als troefkaart in te zetten. Tot dan toe is sterven de ultieme, maar ook de laatste troefkaart gebleken om de Top2000-inbreng te stuwen.
Alle drukte rondom 2000, de millenium-bugs en de spanning of alles goed zou gaan rond de jaarwisseling toen. Het lijkt nog maar zo kort geleden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt inderdaad. Ik heb nog steeds het idee dat wanneer ik het jaar 2000 bij iemand als geboortejaar zie, dat dat nog een kind is, maar die zijn intussen ook alweer 19 jaar...
quote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
10. The Beatles – I Am The Walrus
Ik vind iedereen die geen bewuste herinneringen heeft aan de Champions League zege van Ajax nog een kind.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, tijd vliegt inderdaad. Ik heb nog steeds het idee dat wanneer ik het jaar 2000 bij iemand als geboortejaar zie, dat dat nog een kind is, maar die zijn intussen ook alweer 19 jaar...
Samen op de bank hangen met hapjes en film kijken/Netflixenquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand vanavond nog plannen? Kerstdiner, Kerstnachtdienst, Duindorp in de brand steken, barbecueën op een snelweg?
Ik ga met vrouw en de Pippies kaasfonduen, vinden ze leuk. Daarna wat matrassen op de grond en een kerstfilm kijken.
Taart en hapjes met mijn vriendin etenquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand vanavond nog plannen? Kerstdiner, Kerstnachtdienst, Duindorp in de brand steken, barbecueën op een snelweg?
Ik ga met vrouw en de Pippies kaasfonduen, vinden ze leuk. Daarna wat matrassen op de grond en een kerstfilm kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |