SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Solidair met het Palestijnse volk 🍉
Ohh daar heb ik een paar jaar op gestemdquote:Op maandag 23 december 2019 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zit door de lijst te scrollen en zag er nog een die ik echt afschuwelijk vind: Beyonce met Run The World (Girls).
Volgens mij is het ook bij uitstek een nummer waar echt alleen vrouwen op stemmen. Net als alle andere nummers van Beyoncé trouwens.quote:Op maandag 23 december 2019 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohh daar heb ik een paar jaar op gestemd![]()
Dit jaar niet, overigens.
Who run The world (keerls).quote:Op maandag 23 december 2019 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook bij uitstek een nummer waar echt alleen vrouwen op stemmen.
quote:Op maandag 23 december 2019 23:01 schreef MielMonteur het volgende:
Faith No More - Epic is ook zo'n non-plaat
Haten op de Village People.quote:Op maandag 23 december 2019 23:29 schreef PippenScottie het volgende:
Born to be alive.
Kutbeat, kutzanger, kuttekst, kutliedje.
Er is echt wel goede disco muziek, maar deze niet.
Sowieso als Madonna in de clip speelt...quote:Op maandag 23 december 2019 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op de Village People.
Bij 2 wil ik wel graag dat je benadrukt dat het om de kansloze Gekdom versie gaat, het origineel is best prima.quote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, ik ben even de hele lijst doorgegaan en tot de volgende flop 10 gekomen, beetje uit de losse pols:
1. Paul de Leeuw – Vlieg Met Me Mee
2. Cliff Richard – Living Doll
3. Beyoncé – Run The World (Girls)
4. Typhoon – Hemel Valt
5. Maaike Ouboter – Dat Ik Je Mis
6. Robin Thicke – Blurred Lines
7. Marco Borsato & Ali B. – Wat Zou Je Doen
8. Paul de Leeuw & Alderliefste – Une Belle Histoire
9. Rowwen Heze – Auto, Vliegtuug
10. The Beatles – I Am The Walrus
Net buiten de top 10 o.a. Claudia de Breij en ongeveer het hele oeuvre van André Hazes.
Eerloze vermeldingen: Gotta Catch ‘Em All en De Boer Dat Is De Keerl, waarbij ik niet zozeer het nummer zelf maar meer de reden waarom mensen erop stemmen intens kut vind.
Ik heb het over de versie die ze altijd draaien, me dunkt wel dat we het dan over dezelfde hebben.quote:Op maandag 23 december 2019 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij 2 wil ik wel graag dat je benadrukt dat het om de kansloze Gekdom versie gaat, het origineel is best prima.
Oh die vind ik allebei heerlijkquote:Op maandag 23 december 2019 23:21 schreef Yolk het volgende:
Ik kan helemaal niks met Worn Down Piano. Of Santana.
6,5 miljard views op YouTube.. 6.500.000.000quote:Op maandag 23 december 2019 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die vind ik allebei heerlijk![]()
Mag ik een nummer kiezen wat ik bijna uitkots, zou het aan de ene kant Valerie zijn van Amy Winehouse omdat je dat nummer zo veel te vaak hoort en overal door elk coverbandje een miljoen keer gespeeld wordt. Geen ontkomen aan dat nummer, vreselijk.
Aan de andere kant ben ik reëel genoeg om te bedenken dat er echt wel ergere nummers in de top 2000 te vinden zijn. Zo vind ik Blauwe Dag misschien kwalitatief wel het slechtste wat er in de top te vinden is. Wat te denken van Als de morgen is gekomen
(wat doet Despacito trouwens nog in de top 2000 nu ik er zo doorheen scroll)
Dat doet ze niet, broodje aap verhaalquote:Op maandag 23 december 2019 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso als Madonna in de clip speelt...
En die met de Young Ones?quote:Op maandag 23 december 2019 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij 2 wil ik wel graag dat je benadrukt dat het om de kansloze Gekdom versie gaat, het origineel is best prima.
Ik denk dat dat mede te danken is aan de boeren.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:00 schreef Ferdo het volgende:
Alles van Hazes sr. is gestegen...is-ie nog een keer overleden?
Eens met de nederlandstalige nummers.quote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nou, ik ben even de hele lijst doorgegaan en tot de volgende flop 10 gekomen, beetje uit de losse pols:
4. Typhoon – Hemel Valt
Net buiten de top 10 o.a. Claudia de Breij en ongeveer het hele oeuvre van André Hazes.
Eerloze vermeldingen: Gotta Catch ‘Em All en De Boer Dat Is De Keerl, waarbij ik niet zozeer het nummer zelf maar meer de reden waarom mensen erop stemmen intens kut vind.
Sowieso gek dat je alleen nog maar op deze van cliff Richard kunt stemmen terwijl ie ooit 22 noteringen in de lijst had.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens met de nederlandstalige nummers.
Blurred lines is een prima redelijk recent nummer voor op 1843 ofzo.
En het origineel van Living Doll mag er van mij ook best in.
We don’t talk anymore vind ik nog wel een R2 nummer ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso gek dat je alleen nog maar op deze van cliff Richard kunt stemmen terwijl ie ooit 22 noteringen in de lijst had.
Haten op Rowwen Hezequote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
4. Typhoon – Hemel Valt
Met de Shadows en de Young Ones zijn het er dan ook maar 19 geweest, aldus Pino's lijst...quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We don’t talk anymore vind ik nog wel een R2 nummer ja.
22 noteringen was ook overdreven.
I Am The Walrus is ook best een buitenbeentje in die lijst.quote:
Mooi lijstje ja, Maaike Ouboter, ook een wanstaltig nummer ja. Claudia de Brey komt wel in mijn top 10’hoor. Rowen Hèze ook mee eens. Dat domme olijke boot auto vliegtuig, kleuterklas liedjequote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
4. Typhoon – Hemel Valt
Kan me in dit lijstje prima vinden. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb op Pokemon gestemdquote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
4. Typhoon – Hemel Valt
Die vind ik dan weer best mooiquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staan zoveel nummers in die ik intens kut vind, ik heb moeite om me te beperken tot een Top10 (of top 100). Maar ik wil toch even Belfast Child noemen
Die verschrikkelijke oorwurm overwoog ik ook voor mijn flop 10. Ook zoveel mooie Simple Minds nummers die er dan weer niet in staan. Ik noem een Theme for Great Cities en een Hunter and the Hunted..quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staan zoveel nummers in die ik intens kut vind, ik heb moeite om me te beperken tot een Top10 (of top 100). Maar ik wil toch even Belfast Child noemen
Dat heb ik met alle kerstnummers die er in staan. Doe een Top 2000 lijst in de zomer en er staan geen kerstliedjes in.quote:Op maandag 23 december 2019 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Zoveel jaar dood? Geen idee...quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:00 schreef Ferdo het volgende:
Alles van Hazes sr. is gestegen...is-ie nog een keer overleden?
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/2019/TOP2000_2019pdf.pdfquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ben nu op de site van radio 2 en zoek de lijst. Ik kan wel de lijst totaal vinden, maar ik zou 'm graag per uur willen. Is die er niet? Of zoek ik niet goed...
Eigenlijk in Excel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/2019/TOP2000_2019pdf.pdf
Deze bedoel je?
https://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk in Excel.Zodat ik kan filteren op het huidige uur.
Ja, die had ik al gevonden, maar dat is enkel de totale lijst en niet per uur.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000
Staat in het kolom naast de zoekfunctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |