Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ga dan liever af op de singlehoes/etiket.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:41 schreef molloot200 het volgende:
Om echt heel vervelend te zijn:![]()
Bijvoorbeeld "Still Got The Blues (For You)" heeft wel een subtitel achtig tussen haakjes maar "Street Spirit" van Radiohead heet officieel "Street Spirit (Fade Out)"
Ja sorry nu ga ik echt de hele top 2000 langs
Dat is de ruwe titel die uit het muzieksysteem komt, die zijn altijd in ALL-CAPS.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:44 schreef molloot200 het volgende:
En waar komt "GROUNDS FOR DIVORCE" vandaan als het overal op Youtube/Spotify/etc. "gewoon" "Grounds for Divorce" heet van Elbow?
Aha, interessant!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is de ruwe titel die uit het muzieksysteem komt, die zijn altijd in ALL-CAPS.
Niet verkeerd gespeld, maar wel inconsistent:quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zojuist aangepast. Zijn er nog meer verkeerd gespelde namen? Nu ik toch bezig ben...
Voor de site-versie van de lijst zit er een aparte songbiografieën-database tussen, die helaas niet heel actief onderhouden wordt op dit moment en wordt gedeeld met de andere NPO-radiozenders, met dit soort onvolkomenheden als resultaat.
Ach dat heb ik hier ook, is het nu MTheBassman of MtheBasman, of Mthebassman, en is het nu HoudjeMond of HoujeMond, of Dagoduck of DagobertDuck, en wat te denken van Oscarmopperkont...lastig allemaal.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
Sowieso is dat altijd een dingetje. Doe je The Beatles of gewoon Beatles? Dat alleen al veroorzaakt zoveel chaos en puinhoop.
In het geval van Dire Straits is dat een quizvraag in 80 procent van de top2000 quizzen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:57 schreef MTheBassman het volgende:
Sowieso is dat altijd een dingetje. Doe je The Beatles of gewoon Beatles? Dat alleen al veroorzaakt zoveel chaos en puinhoop.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach dat heb ik hier ook, is het nu MTheBassman of MtheBasman, of Mthebassman, en is het nu HoudjeMond of HoujeMond, of Dagoduck of DagobertDuck, en wat te denken van Oscarmopperkont...lastig allemaal.
is het D, d, of D. ?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach dat heb ik hier ook, is het nu MTheBassman of MtheBasman, of Mthebassman, en is het nu HoudjeMond of HoujeMond, of Dagoduck of DagobertDuck, en wat te denken van Oscarmopperkont...lastig allemaal.
Bij jou hebben we die problemen dan weer nauwelijks/nietquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb aan mij mede Fokker gedacht tijdens het verzinnen van mijn inlog naamquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij jou hebben we die problemen dan weer nauwelijks/niet
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Gehoord! Was leuk!quote:
Misschien komt Gabbertje nog wel langs!quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gehoord! Was leuk!
Het heeft vandaag wel een hoog 31 december gehalte, maar met hier en daar nog een verrassing.
Slalommend met de volumeknop tussen de reclameblokken door is het dat zéker.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Top4000 is toch wel een fijne lijst hoor
Het komt heel gemaakt over allemaal. Artiesten die ze het hele jaar niet draaien nu in die lijst laten komen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Top4000 is toch wel een fijne lijst hoor
Om het half uur net als bij Top2000quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slalommend met de volumeknop tussen de reclameblokken door is het dat zéker.
Oh ja... da's waar ook. Was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Om het half uur net als bij Top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |