Dat doen we toch allemaal?quote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
En hij trekt zich af op Japanse meisjes
Ik mag alles onbeperkt meenemenquote:Op maandag 23 december 2019 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kreeg ruzie met mijn overschot aan vrije dagen dus heb ik van armoe maar vakantie genomen
Amenquote:Op maandag 23 december 2019 22:27 schreef Szura het volgende:
Als dit 4-3 voor Surl wordt moet @:tagliano die Holedinges maar even bannen
Beterquote:
En dan klaagt een user over voorkennis bij de commentatorenquote:Op maandag 23 december 2019 22:27 schreef Szura het volgende:
Als dit 4-3 voor Surl wordt moet @:tagliano die Holedinges maar even bannen
Trek er graag een fles wijn bij openquote:Op maandag 23 december 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben je toch zo klaar mee als je echt moet?
Wijnquote:Op maandag 23 december 2019 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Trek er graag een fles wijn bij open
Wijnen?quote:Op maandag 23 december 2019 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Trek er graag een fles wijn bij open
Ik drink enkel champagne, fuck wijnquote:Op maandag 23 december 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis met een wijntje af en toe.
Ik drink alleen bier qua alcoholische versnaperingen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis met een wijntje af en toe.
Jij bent nog te jong voor wijn.quote:Op maandag 23 december 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier qua alcoholische versnaperingen.
Zjak gaat zo wat varkenssatéschnitzels bakken in het keukentje.quote:Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
De honger
Zjak denkt weer aan eten
quote:Op maandag 23 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zjak gaat zo wat varkenssatéschnitzels bakken in het keukentje.
Vooral de honger aldus Vincentquote:
Pinkpop 1997 bandje nog om zijn pols.quote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt zo’n vieze ongewassen festivaljunk
haha vind ik altijd zo treurig die lui die dat doenquote:Op maandag 23 december 2019 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pinkpop 1997 bandje nog om zijn pols.
Ik ken mensen die echt met festivalbandjes van meer dan een jaar oud rondlopenquote:Op maandag 23 december 2019 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pinkpop 1997 bandje nog om zijn pols.
16 welquote:Op maandag 23 december 2019 22:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dat vindt Jelle niet
De honger wint hetquote:Op maandag 23 december 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heerlijke comeback.
Hardlopers zijn doodlopers. Haal alle cliches maar uit de kast
Jelle is pedofielquote:Op maandag 23 december 2019 22:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dat vindt Jelle niet
Ja wat zegt die danquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Poepz0r is het hier niet mee eens
Met je moederquote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Nog 1 wedstrijd en dan 3 dagen geen darts.
Hoe komen jullie die dagen door?
Die had in het voorspelspel alle wedstrijden + uitslagen goed vandaag & voorspelde tevens dat Searle met 4-1 van Gary zou winnenquote:Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb de hele hole act even gemist geloof ik
Morgen jaarlijst muziek uit 2019 luisteren. Woensdag/donderdag met familie.quote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Die kan er dus geen reet vanquote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die had in het voorspelspel alle wedstrijden + uitslagen goed vandaag & voorspelde tevens dat Searle met 4-1 van Gary zou winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag net een klein stukje waar Gerard ordinair deed.quote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
topshow, maar heb het maar half meegekregen
quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb beter materiaal gezien maar hier is niet zoveel mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
En ze was qua intelligentie zeker niet erger dan Chisnallquote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Meisje had kort rokje aan en daagde dus zelf uit
Sow wie is dit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een interessantere vraag is wat iedereen gaat eten met kerst.quote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Echte dart liefhebbers weten dit.quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Sow wie is dit dan?
Kontplassen. @JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je dan verder nog als je muziek luistert?quote:Op maandag 23 december 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen jaarlijst muziek uit 2019 luisteren. Woensdag/donderdag met familie.
Nee, dit kan echt nietquote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Met 2 gebroken polsen plus 1 gebroken elleboog vrolijk darts kijken 😁
Slachtoffer van Yannick gespot.
Het meisje met mentale achterstand begon dus het mocht.quote:
Die kerstballenquote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/charlswood/?hl=nlquote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Sow wie is dit dan?
Paradarter gespot.quote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Voorspelspel bijwerken, toto bijwerken, expected goals-bestandje bijwerken. Blijven we een beetje op de hoogte.quote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je dan verder nog als je muziek luistert?
Gelukkig helpt zijn moeder hem met masturberen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:
Dit danquote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Oh maar je gaat geen film kijken ofzo?quote:Op maandag 23 december 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voorspelspel bijwerken, toto bijwerken, expected goals-bestandje bijwerken. Blijven we een beetje op de hoogte.
Stijn moet eens gaan tinderenquote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar je gaat geen film kijken ofzo?
Misschien dat ik Netflix open.quote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar je gaat geen film kijken ofzo?
Foto samen met Daniella Allfree boh boh wat een jopenquote:Op maandag 23 december 2019 22:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/charlswood/?hl=nl
Tinder is echt kut.quote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn moet eens gaan tinderen
Daar zou ik hem wel tussen leggenquote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Foto samen met Daniella Allfree boh boh wat een jopen
Tinder is kut. Behalve in het buitenland.quote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet niet teveel beperkingen opleggen aan jezelf.quote:Op maandag 23 december 2019 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bumble is ook kut trouwens.quote:Op maandag 23 december 2019 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tinder is kut. Behalve in het buitenland.
What the hell is Bumble?quote:Op maandag 23 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bumble is ook kut trouwens.
Had wel een Aziaat als match, maar zal wel een piemel hebben.
Hopen op wat woordgrappenquote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef K_uit_h het volgende:
Nu komt het improvisatietalent van Koert naar boven..
Staan vast langs de opkomstbaan. En gasten/genodigdenquote:
Haha dat heb ik ook geprobeerd.quote:Op maandag 23 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bumble is ook kut trouwens.
Had wel een Aziaat als match, maar zal wel een piemel hebben.
AANSLAGquote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Stroomstoring.
HOE KAN DIT?~!!!
ZAGEN WE DIT AANKOMEN?
GAAN ZE NU OPZOEK NAAR EEN NIEUWE LOCATIE?quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Stroomstoring.
HOE KAN DIT?~!!!
ZAGEN WE DIT AANKOMEN?
Ja is alleen voor familie en vrienden toch?quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Staan vast langs de opkomstbaan. En gasten/genodigden
Als je het zo kut vindt waarom kijk je nog danquote:Op maandag 23 december 2019 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Geen licht, veel mensen met een slok teveel op, bokito's, minimale opleiding genoten figuren... dit klinkt als een gezellig tafereeltje
MOET ER PLEXIGLAS RONDOM DE KABELS KOMEN?quote:
Vrouwen doen niet eens moeite, die zeggen gewoon "Hoi hoe gaat het?"quote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook geprobeerd.
Wel leuk om de rollen om te draaien tov Tinder. Meiden starten de gesprekken en ik kap het iedere keer af omdat het ongemakkelijk is.
Zolang de tap openstaat is er niks aan de hand. Als die niet werkt komt er keiharde burgeroorlogquote:Op maandag 23 december 2019 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Geen licht, veel mensen met een slok teveel op, bokito's, minimale opleiding genoten figuren... dit klinkt als een gezellig tafereeltje
Vast niet alleen. Er zitten ook wel darters in de zaal af en toe.quote:Op maandag 23 december 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja is alleen voor familie en vrienden toch?
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 23-12-2019 om 22:41:30Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Searle onnodig een 3-1 achterstand heeft weggegeven tegen G Anderson in ronde 3 van dit WK. Ik had Searle wel een WK halve finale plek gegund #rtl7darts reageer retweet
Ik zit daar toch nietquote:Op maandag 23 december 2019 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het zo kut vindt waarom kijk je nog dan
KLOOTZAKquote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 23-12-2019 om 22:41:30Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Searle onnodig een 3-1 achterstand heeft weggegeven tegen G Anderson in ronde 3 van dit WK. Ik had Searle wel een WK halve finale plek gegund #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Szura het volgende:
Wij willen meer foto's van Daniella in dit topic
Ja maar op toernooien kan je alleen een vette hap halen.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op toernooien kan je alleen een vette hap halen.
En brood smeren is niet verstandig want daar ga je dood van.
Uitwedstrijden van PSVquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welk complot hij nou wilde onthullen.
Wowowowowowquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie een tikfoutje in de gauwigheid, kk autist.
Met dat geld dat ze verdienen kunnen ze wel privékok inhuren zoals Rico Verhoevenquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar op toernooien kan je alleen een vette hap halen.
En brood smeren is niet verstandig want daar ga je dood van.
Ja, jij komt er wel. Homootje.quote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ziedendquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Keeper man united genotquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat Aspinall slank is heeft vooral met z'n voetbalachtergrond te maken.
quote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FITTIEquote:
Ja inderdaad zeg, kom dan eens met een leuk antwoord. Vervolgens kom je niet verder dan een:quote:Op maandag 23 december 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen doen niet eens moeite, die zeggen gewoon "Hoi hoe gaat het?"
Daar kom je als kerel niet mee weg (of je moet eruit zien als een goddelijk topmodel zoals John Henderson)
Zeikerd, hier.quote:Op maandag 23 december 2019 22:43 schreef Szura het volgende:
Wij willen meer foto's van Daniella in dit topic
Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 23 december 2019 22:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die Daniela is lekker veel vrouw bohh
Nounounounouquote:
Bohh die kan een drieling baren met die heupen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeikerd, hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke navelquote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeikerd, hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al bekomen van de Noppie-kater?quote:
Oh bij mijn eerstvolgende match ga ik iets vragen over Marcel Maijer.quote:Op maandag 23 december 2019 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, kom dan eens met een leuk antwoord. Vervolgens kom je niet verder dan een:
“Haha leuk ja!”
“Nee ik vind reizen ook leuk”
“Haha hoezo dan”
“O ik vind die Marcel Maijer best wel ok”
Ja opdonderen dan
Ik vond hem ook al wel tikje dikkig geworden.quote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat Aspinall slank is heeft vooral met z'n voetbalachtergrond te maken.
Beloofd wat straks met de kerst, wat nou vredequote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Even geen darts op tv en het wordt grimmig in DRT
quote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou gelukkig. Anders hadden we een heel topic vol met matige seksopmerkingen
Zuur hoor, Sjeffrie maakte veel goed net.quote:Op maandag 23 december 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al bekomen van de Noppie-kater?
Zal ze zelf doorhebben dat ze lekker is? #dtvquote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeikerd, hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet.quote:Op maandag 23 december 2019 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Is het nou al opgelost? BDO taferelen
Misschien dat ik Tinder wel weer ga installeren, ben toch op reis volgende week en dan kan ik die zin ook weer eens proberenquote:Op maandag 23 december 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bij mijn eerstvolgende match ga ik iets vragen over Marcel Maijer.
Tot over een jaar voor het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |