Dat hoofd van Maijer iets minder.quote:Op maandag 23 december 2019 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat hoofd van Henderson blijft geweldig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wtfquote:Op maandag 23 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 23-12-2019 om 21:46:36Zo heb ik darts en Kerst gecombineerd in mijn huiskamer/keuken...#rtl7darts https://t.co/IwIHBg5yPK reageer retweet
Misschien als Gerrie wint, of Wrightquote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Szura het volgende:
Scholten mag weleens over ervaring beginnen
Ziedend.quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Altijd die politiek correcte kutreclame met een zwarte man en blonde vrouw. Hoe vaak zie je dat nou in t echt.
quote:Op maandag 23 december 2019 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]Ik zou voor de gladde van Terry gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Altijd die politiek correcte kutreclame met een zwarte man en blonde vrouw. Hoe vaak zie je dat nou in t echt.
Geert, ga wegquote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Waar maak jij je druk om dwaasquote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Hier in de randstad wordt er wel gemengdquote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zou PALEN godverrrrrdomme Yokagodin
Doe de televisie uit en ga naar bed. Wat kan jou t schelen?quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Heb dat best vaak gezien eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef bechirti het volgende:
Het kan dus wel.quote:Op maandag 23 december 2019 21:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bijna 40 en nauwelijks veranderd
Ik woon in de randstad. Vind t wel meevallen. Ook bij al die andere kerstreclames moet er altijd geforceerd een andere kleur bij.quote:Op maandag 23 december 2019 21:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier in de randstad wordt er wel gemengd
Dit WK.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:59 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me bij Searle altijd af van welke death metal band hij ook alweer de frontman is.
Ik ook. En ze leken het telkens ook nog gezellig met elkaar te hebben.quote:Op maandag 23 december 2019 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb dat best vaak gezien eigenlijk.
Geforceerd een andere kleur bij? Heb je het verder in orde in je bovenkamert? Dwaasquote:Op maandag 23 december 2019 22:00 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad. Vind t wel meevallen. Ook bij al die andere kerstreclames moet er altijd geforceerd een andere kleur bij.
Blind Guardian denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 21:59 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me bij Searle altijd af van welke death metal band hij ook alweer de frontman is.
bij die koffiereclame is dat meisje zwart. EN die zwarte opa van albert heijn vind ik gewoon pure griezel "goeienavond allemaal!" brrrrquote:Op maandag 23 december 2019 22:00 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad. Vind t wel meevallen. Ook bij al die andere kerstreclames moet er altijd geforceerd een andere kleur bij.
De neger omdat het moet.quote:Op maandag 23 december 2019 22:00 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Geforceerd een andere kleur bij? Heb je het verder in orde in je bovenkamert? Dwaas
Hoeveel kost dat in Alexandra Palace?quote:
Dat is dan ook de enige neger in het dorp natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2019 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp in de provincie en hier zie je meer gemengde gezinnen dan dat beide ouders zwart zijn
In ons eigen dorp wonen er geen negers, alleen bruine mensenquote:Op maandag 23 december 2019 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige neger in het dorp natuurlijk
Ah, dat zijn de goeien volgens mijn opa en omaquote:Op maandag 23 december 2019 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In ons eigen dorp wonen er geen negers, alleen bruine mensen
Even neef Taghi bellen.. Oh wacht.quote:Op maandag 23 december 2019 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat in Alexandra Palace?
Taglianoquote:Op maandag 23 december 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mods op DRT?
DRT is PUURquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hier wordt nooit gemod
Jajaquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Coco. het volgende:
Maar er is zelden een mod nodig in DRT. Gemoedelijk subforum.
Knap weer. Prima gemiddeldequote:Op maandag 23 december 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon houdt zich stil over Searle dit WK.
Het zeer sympathieke DRT.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Coco. het volgende:
Kijk, bij 1-0 kan het dus ook zomaar 1-1 wordenquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Zorro het volgende:
Gary pakt hem maar het had net zo goed anderson kunnen zijn.
Leuk Hans, heel leuk.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Zorro het volgende:
Tot het dagjesvolk zich meldt.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Coco. het volgende:
Dat is niet echt death metal. Bovendien is Hansi Kürsch zijn lange haren ook alweer een tijdje kwijt.quote:
Waardering, altijd een warm gevoelquote:
Tr geplaatstquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Zorro het volgende:
Ik ben dagjesvolk, de meeste hierquote:Op maandag 23 december 2019 22:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Tot het dagjesvolk zich meldt.
Hakim AspinallGodquote:Op maandag 23 december 2019 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zin om de altijd fijne Aspinall te zien darten
Ah, George Zondernek.quote:Op maandag 23 december 2019 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet echt death metal. Bovendien is Hansi Kürsch zijn lange haren ook alweer een tijdje kwijt.
Ik zie hem eerder hiertussen:
[ afbeelding ]
World of Warcraft tatoeagequote:Op maandag 23 december 2019 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet echt death metal. Bovendien is Hansi Kürsch zijn lange haren ook alweer een tijdje kwijt.
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 23 december 2019 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn kat ligt nu bij me op schoot
Ik doelde vooral op de visuele vermogens van dhr. Searlequote:Op maandag 23 december 2019 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
picsquote:Op maandag 23 december 2019 22:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn kat ligt nu bij me op schoot
De Engelsen stonden over het algemeen achteraan toen de gezichten werden uitgedeeld.quote:Op maandag 23 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn lachwekkende pruik op.
Boeiend hij mag niet ten koste van Gary doorquote:Op maandag 23 december 2019 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nu komt Stijn met een match history excel lijstje.
Emilia Clarke is ook Engelsquote:Op maandag 23 december 2019 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
De Engelsen stonden over het algemeen achteraan toen de gezichten werden uitgedeeld.
Net iets voor de Aziaten @:KingRoland
Hetzelfde aan het gooien als z'n vorige partij.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 23 december 2019 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]En een zeer fijne persoonlijkheid ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En nog één die nooit klaagt en zeurt ookquote:Op maandag 23 december 2019 22:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij heeft ook een keer een warme poes op hem zitten
Je bent zelfquote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
Is Gary niet helemaal 100% dit toernooi? Hoe kan je zo presteren als grootheid
Homo Joling in de uitzending..quote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
Wel genot dat je tijdens de reclame VI kan kijken.
Een van de laatste scènes dat ze bij Frodo binnen komen als hij net wakker is. Dat is enorm gay.quote:
Ja dat ging mij te ver.quote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van de laatste scènes dat ze bij Frodo binnen komen als hij net wakker is. Dat is enorm gay.
Gandalf is toch ook gay?quote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Een van de laatste scènes dat ze bij Frodo binnen komen als hij net wakker is. Dat is enorm gay.
Dit is de juiste prioriteiten stellenquote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
VI is een topshowquote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
Het was überhaupt al afwachten hoe hij op dit WK zou verschijnen, en is natuurlijk gekleineerd door Price op de Grand Slam.quote:Op maandag 23 december 2019 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Garry is toch geen titelkandidaat
Hij staat 100 gemiddeld te smijten.quote:Op maandag 23 december 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was überhaupt al afwachten hoe hij op dit WK zou verschijnen, en is natuurlijk gekleineerd door Price op de Grand Slam.
Beelden uit de Napoleontische tijd.quote:
En? Hij mist wel dubbels als hij ze nodig heeft.quote:Op maandag 23 december 2019 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat 100 gemiddeld te smijten.
Meerquote:Op maandag 23 december 2019 22:16 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Willen we meer of minder Searle?
Mayjustnothappendonequote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef BB-King het volgende:
Zoals Michael van Gerwen zou zeggen:
"Searle didn't make a lot of mistakes and did the right thing on the right time."
Jouw acts boeien ook niemand wat en daar blijf je ook mee bezig.quote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
ik word hier 10.000 keer gementioned
Darten boeit mij helemaal niets.
Youknowwhatitissquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef BB-King het volgende:
Zoals Michael van Gerwen zou zeggen:
"Searle didn't make a lot of mistakes and did the right thing on the right time."
Sowwwwwwwwquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw acts boeien ook niemand wat en daar blijf je ook mee bezig.
Wie ben jij?quote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
KOEKOEKquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HALLO ZEGquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KOEKKOEKquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je spamt zelf ook met mentions.quote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Naja hij heeft geen punt. Ik word hier net zelfs gementioned wanneer het over Aziaten gaat dus blijkbaar boeit het mensen wel.quote:
Benieuwd of JR het hiervan terug heeft.quote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja hij heeft geen punt. Ik word hier net zelfs gementioned wanneer het over Aziaten gaat dus blijkbaar boeit het mensen wel.
Welk kind laat zich nou lokken door iemand met zo'n kapselquote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef PSVCL het volgende:
kinderlokker gaat bezwijken onder de druk
Hou jij ervan aan je Adriana gelikt te worden ja?quote:Op maandag 23 december 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klaag even bij de users die mij lopen te mentionen.
lik mijn reet ook.
Doei!!quote:Op maandag 23 december 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik word gedemoniseerd, dus ik vertrek.
Tenzij ik nog een keer word gementioned
Pak hem maatquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 23 december 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het hoeft van mij niet diep in de nacht te worden eigenlijk
Jawel hoe later hoe beterquote:Op maandag 23 december 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het hoeft van mij niet diep in de nacht te worden eigenlijk
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 23 december 2019 22:22 schreef BB-King het volgende:
Het is een nacht
Die je normaal alleen in Ally Pally ziet.
Het is een nacht
Die wordt bezongen in het mooiste lied.
Jr heeft altijd vakantiequote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef Coco. het volgende:
Heb je geen kerstvakantie @:JR-Style-93 ?
Kerst maatquote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uitkering wordt toch wel uitbetaald zeker?
Dat valt wel mee.quote:
Heb jij zo veel reistijd dan?quote:Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik mag morgen gewoon 6:00 naast het bedje
Doe mij toch maar diep in de nacht
Geen vrije dagen?quote:Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Kun je prima doorhalenquote:Op maandag 23 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Nee valt wel mee, begin gewoon vroeg en moet nog effe wat dingen doen voor ik gaquote:
Jawel, maar dit zijn toch heerlijke dagen om te werken manquote:
Jij ook maat?quote:
@KingRolandquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft sowieso vogelspinnen en slangen thuis. En hij trekt zich af op Japanse meisjes
Moet kunnen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En hij trekt zich af op Japanse meisjes
Ja maar wel vieze festivals, niet leukequote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt zo’n vieze ongewassen festivaljunk
quote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft sowieso vogelspinnen en slangen thuis. En hij trekt zich af op Japanse meisjes
Onzin want Zjak is koning jinxquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom heb ik soms het idee dat die commentatoren al weten wat er gaat gebeuren en dat dan ook uitspreken. Die zitten gewoon bij een bookmaker de scores mee te kijken die 2-3 seconden voorlopen op het beeld van RTL.
Ik kreeg ruzie met mijn overschot aan vrije dagen dus heb ik van armoe maar vakantie genomenquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, maar dit zijn toch heerlijke dagen om te werken man
Ja bahquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |