Goede OP voor zo'n grijze muis als jouwquote:
OP maken voor de kaapquote:Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede OP voor zo'n grijze muis als jouw
Ik foldquote:Op maandag 23 december 2019 20:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja oké stuur maar een foto dan kijk ik wel even.
Ze is wel een beetje bruinigquote:
Boeiendquote:
Dat jij nou wild en vrij bentquote:
Denk aan de kinderenquote:
Spijker op z’n kop dit vriend.quote:Op maandag 23 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is waarom de democratie faalt.
Is juist goed, beetje mengen voor sterke genenquote:
Nee ben veel te bang dat ze vertrekt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ze mag gewoon mee hoor dan kunnen we je cucken
Ah, jij bent de iets minder debiele versie van Ashquote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is de grootste strap-on die je ooit gepakt hebt?
quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is de grootste strap-on die je ooit gepakt hebt?
Was ook vaker in spellen.. Speelde wel eens zo'n warcraft 3 mod, dan had je een stad met mafia, een sherrif en een joker en een pyromaan etc. Het volk moest stemmen op wie slecht was etc. Dat ging altijd super mis....quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spijker op z’n kop dit vriend.
Town of Salem bedoel jequote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Was ook vaker in spellen.. Speelde wel eens zo'n warcraft 3 mod, dan had je een stad met mafia, een sherrif en een joker en een pyromaan etc. Het volk moest stemmen op wie slecht was etc. Dat ging altijd super mis....
Maar ook in gewone online games waar je kon kicken werd altijd dom gevote.
Ken ik niet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ah, jij bent de iets minder debiele versie van Ash
Vroeg het me gewoon af, maar blijkt dat je dus een faker bent enkel praatjes.quote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ga gewoon weer het woord van jezus verspreiden Argo en neem niet alles zo serieus.
Leuk spel, ik own die shitquote:Op maandag 23 december 2019 20:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Juistem! Kwam niet op de naam.
Correctquote:Op maandag 23 december 2019 20:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Vroeg het me gewoon af, maar blijkt dat je dus een faker bent enkel praatjes.
Heb je tips? Vond het altijd wel lastig zeker als de joker goed is of zo. Had wel gezien dat er ook een dedicated browser versie van is, laatst nog eens gedaan.quote:
Is dat argo jaquote:Op maandag 23 december 2019 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ga gewoon weer het woord van jezus verspreiden Argo en neem niet alles zo serieus.
Ik speel het alleen online, een van de weinige spelletjes die ik nog wel eens doe. Gewoon goed nadenken, maar als je met mongolen speelt is er weinig te reddenquote:Op maandag 23 december 2019 20:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je tips? Vond het altijd wel lastig zeker als de joker goed is of zo. Had wel gezien dat er ook een dedicated browser versie van is, laatst nog eens gedaan.
Wie is hier nou de geïnformeerde mod jij of ik?quote:
Is ze niet te dik om zelf te lopen?quote:Op maandag 23 december 2019 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ben veel te bang dat ze vertrekt.
Ja ik ga dadelijk eens een pot spelen maar weet nog altijd niet wat een goeie strategie is. Zeker als je een kutrol krijgt als prostituee of zo. Maar mafia is wel tof alleen altijd lastig om te weten wie je moet omleggen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik speel het alleen online, een van de weinige spelletjes die ik nog wel eens doe. Gewoon goed nadenken, maar als je met mongolen speelt is er weinig te redden
Ja jonge ik kan toch niet alles wetenquote:Op maandag 23 december 2019 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is hier nou de geïnformeerde mod jij of ik?
Nee het is mogelijk dat ik dingen soms aandik, haha dikquote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is ze niet te dik om zelf te lopen?
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig hequote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge ik kan toch niet alles weten
Haha dickquote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee het is mogelijk dat ik dingen soms aandik, haha dik
Noel is geen snuggere vogel neequote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig he
Komt door de drugsquote:Op maandag 23 december 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet bijzonder weinig he
Haha hoerquote:
Hoe meer je weet hoe meer bullshit je moet filteren. Veel weten is niet altijd een positief iets.quote:Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja jonge ik kan toch niet alles weten
Roerend mee eensquote:Op maandag 23 december 2019 20:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe meer je weet hoe meer bullshit je moet filteren. Veel weten is niet altijd een positief iets.
Jimmy is op alle mogelijke manieren gefrustreerd, niks van aantrekken.quote:
Alleen roddelende huisvrouwen willen alles weten.quote:
Ja we weten dat hij piemels zuigtquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Ik weet iets over Jimmy wat jullie niet weten.
Roddelende huisvrouw gespotquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahhaquote:Op maandag 23 december 2019 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Hitler was ook een dierenvriend dus logisch dat Jimmy het ook is hahaatjes
Hahah Jimmy heeft een snorquote:Op maandag 23 december 2019 21:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahha
Jimmy mist beide ballen dusquote:Op maandag 23 december 2019 21:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn wel meer overeenkomsten die Jimmy met Hitler heeft ahahahha
Die filosoof ken ik niet?quote:Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken Jimmy niet, maar het hoeft niet eens waar te zijn wat jullie over hem zeggen.
Denken dat dit werktquote:Op maandag 23 december 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
Dus zou maar even dimmen mede-dierenvriend
Je geeft ook snel op zegquote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké eerst loopt die lobby vast, daarna werd ik gekickt, en nu verloor die de connectie met steam terwijl ik op kop lag.
Genoeg van dat teringspel voor vandaag.
quote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké eerst loopt die lobby vast, daarna werd ik gekickt, en nu verloor die de connectie met steam terwijl ik op kop lag.
Ben al een uur bezig man. Wat een verschrikking dit.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was een wijs man.quote:
Ligt niet aan m'n verbinding. Heb speciaal een kabel van 20 meter gelegd die het altijd tip top doet. Maar dat spel moet soms wachten op mensen die nog inbelverbinding hebben want ja, die kan je er voor dat geld niet zomaar uit mieterenquote:Op maandag 23 december 2019 21:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Lekkere verbinding dan.
[..]
Was een wijs man.
Wij weten jouw hele levensverhaal incl namen van je kind, ex en je familie dus echt goeie chantage is dit niet eerlijk gezegdquote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef 00wildchild het volgende:
Heb je ook een Excel bestand?quote:Op maandag 23 december 2019 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij weten jouw hele levensverhaal incl namen van je kind, ex en je familie dus echt goeie chantage is dit niet eerlijk gezegd
Die naam is zo gay dat het hem wel moet zijn.quote:Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop echt dat hbchelios Catkiller is anders heb ik zojuist een heel raar bericht gestuurd naar een random gamer
Ja nee dat bedoelde ik ook de verbinding van het spel...quote:Op maandag 23 december 2019 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt niet aan m'n verbinding. Heb speciaal een kabel van 20 meter gelegd die het altijd tip top doet. Maar dat spel moet soms wachten op mensen die nog inbelverbinding hebben want ja, die kan je er voor dat geld niet zomaar uit mieteren. Was trouwens een van de weinige keren dat die verbinding met Steam verloor. Misschien zelfs de eerste.
Hhhnnnngggghquote:Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoop echt dat hbchelios Catkiller is anders heb ik zojuist een heel raar bericht gestuurd naar een random gamer
Jij heet waarschijnlijk Xx(voornaam)(achternaam)06xXquote:Op maandag 23 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die naam is zo gay dat het hem wel moet zijn.
Ja die zuigt echt ongelooflijk. Heb een spel van 20 euro dat dat nog beter doet.quote:Op maandag 23 december 2019 21:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoelde ik ook de verbinding van het spel...
Ja dat is altijd kut met die dingen vooral met die games die een monopoly hebben. Met sportspellen is dat al vaak.quote:Op maandag 23 december 2019 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die zuigt echt ongelooflijk. Heb een spel van 20 euro dat dat nog beter doet.
Wann voeg je je boy toequote:Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik heb geen PSN. Ben trouw aan Microsoft. Maar als dat nodig is om jou te kunnen spreken dan doe ik datquote:
Jammer, anders had ik je toegevoegd.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb geen PSN. Ben trouw aan Microsoft. Maar als dat nodig is om jou te kunnen spreken dan doe ik dat
Ps controller is echt gewoon zo enorm slechtquote:Op maandag 23 december 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik je toegevoegd.
Jouw trouw is veel waard, loyale man ben je!quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb geen PSN. Ben trouw aan Microsoft. Maar als dat nodig is om jou te kunnen spreken dan doe ik dat
Vind hem niet super, nee.quote:Op maandag 23 december 2019 21:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ps controller is echt gewoon zo enorm slecht
Hahhhahhhahhquote:Op maandag 23 december 2019 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jouw trouw is veel waard, loyale man ben je!
Als ik ga voor iets of iemand dan geef ik altijd 100%quote:Op maandag 23 december 2019 21:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jouw trouw is veel waard, loyale man ben je!
Dat is hoe het hoort toch?quote:Op maandag 23 december 2019 21:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik ga voor iets of iemand dan geef ik altijd 100%
Precies, Codemasters heeft de hele F1 licentie in handen. Het is op zich een goed spel hoor, kan me er prima mee vermaken. Realistisch is het totaal niet, maar de gameplay is leuk.quote:Op maandag 23 december 2019 21:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is altijd kut met die dingen vooral met die games die een monopoly hebben. Met sportspellen is dat al vaak.
Speelde altijd wel een leuke MMo van codemasters.quote:Op maandag 23 december 2019 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, Codemasters heeft de hele F1 licentie in handen. Het is op zich een goed spel hoor, kan me er prima mee vermaken. Realistisch is het totaal niet, maar de gameplay is leuk.
Goku geeft ook altijd 100% voor de mensen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:01 schreef Kiid het volgende:
Dat motiveert mij ook om iedere dag 100% van mezelf te geven aan jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |