Er krijgen er hier wel meer te weinig een beurt.quote:Op maandag 23 december 2019 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
weer een beurt gemist![]()
Facking neukers RTL jullie hoeven ons niet uit te leggen dat je nou eenmaal spotjes moet verkopen om Burry Hurn te kunnen betalen. Gewoon niet zo ouwehoeren of die kakspotjes duurder verkopen.
Hallo zegquote:Op maandag 23 december 2019 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er krijgen er hier wel meer te weinig een beurt.
Dit heeft de potentie om beter te wordenquote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
Ik geniet nog steeds na van MvG - Evans
bohh
En de bijna 9-darter bij Webster - Lewisquote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
bohh
Duizelig na die potquote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
bohh
Ze lieten zelfs een samenvatting zien op het Sportjournaal.quote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
bohh
Ik heb dat moeten terugkijken.quote:Op maandag 23 december 2019 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En de bijna 9-darter bij Webster - Lewis
nou ja daar is voor minder geld wat aan te doen dan de prijs van een kwart seconde zendtijd op DE dartszender van Nederland.quote:Op maandag 23 december 2019 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er krijgen er hier wel meer te weinig een beurt.
Ik ben onder de indruk dat Russ Bray alweer hersteld is.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja daar is voor minder geld wat aan te doen dan de prijs van een kwart seconde zendtijd op DE dartszender van Nederland.
quote:Op maandag 23 december 2019 20:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De zwaan heeft doping op
Russ is een hele grotequote:Op maandag 23 december 2019 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk dat Russ Bray alweer hersteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |