Ja ben aanwezig maar niet bijster veel te doen. Bijna iedereen heeft vakantie ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie
Ook aan het werk vandaag?
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
werk![]()
ik had al 4 dagen vakantie kunnen hebben
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegdquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ben aanwezig maar niet bijster veel te doen. Bijna iedereen heeft vakantie ook.
Nja precies. Ik kan rustig aan mijn pik gaan trekken hier.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegd
Dat ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegd
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja precies. Ik kan rustig aan mijn pik gaan trekken hier.
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het extra druk door kerstkaarten of merk je dat niet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik werk van 11 tot 15.30, Grote kans dat ik, mocht ik eerder terug zijn, ook eerder naar huis mag, zonder uren verlof in te leveren.
In principe merk ik dat niet, aangezien ik niet direct voor post.nl of sandd werk. We hebben in principe alleen post van bedrijven/instellingen voor particulieren. Soms zat er wel een kerstkaart tussen, maar helemaal niet veel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het extra druk door kerstkaarten of merk je dat niet?
Ik heb dit jaar echt nul kerstkaarten gehadquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe merk ik dat niet, aangezien ik niet direct voor post.nl of sandd werk. We hebben in principe alleen post van bedrijven/instellingen voor particulieren. Soms zat er wel een kerstkaart tussen, maar helemaal niet veel.
We hebben nu wel al een x aantal maanden een samenwerking met post.nl waar we drie blokken van hun overnemen. Soms, zoals vandaag, doe ik dat ook. Donderdag ook, toen zaten er wel redelijk wat kerstkaarten tussen, maar echt extreem druk vond ik het niet, al was dat de dagen ervoor wel het geval begreep ik van collegae die standaard op de post.nl wijken zitten.
boksquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar echt nul kerstkaarten gehad
Je kreeg een digitale kaart als kerstpakket?quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
ik reken het slechte paint-ding van m'n werk (via de email uiteraard) maar niet mee, want dat zou ik dan ook moeten aanzien voor kerstpakket
Ik heb er eh 3 gestuurd. 2 naar m'n buren en 1 naar mn schoonoudersquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook nul verstuurdTegenwoordig gaat het allemaal via Whatsapp
Nja ik zie het maar als kaart en pakketquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kreeg een digitale kaart als kerstpakket?
Vriend van mij tot vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Kerstkaarten, doet iemand onder de 70 daar nog aan?
Ik mocht iets uitzoeken twv 35 euro in een soort webshop. Waardebon van bol.com gekozen. Kan ik een leuk boek kopenquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik zie het maar als kaart en pakketbij gebrek aan wat anders.
Nou ja heeft wel wat schattigs.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij tot vorig jaar wel.Maakt elk jaar een zogenaamd grappige kaart met zijn zoontje verkleed als kerstman, rendier of kerstkrans
Ja, ze doen er wel moeite voor.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja heeft wel wat schattigs.
Heb werkelijk nog nooit een kerstpakket gekregen bij deze werkgever, zit er nu bijna 10 jaarquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht iets uitzoeken twv 35 euro in een soort webshop. Waardebon van bol.com gekozen. Kan ik een leuk boek kopen
Is het een Nederlandse werkgever? Kerstpakket lijkt me een typisch Nederlands dingetjequote:Op dinsdag 24 december 2019 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb werkelijk nog nooit een kerstpakket gekregen bij deze werkgever, zit er nu bijna 10 jaar.
Vroegha in de discotheek kregen we een dikke bonus als we 2e kerst en nieuwjaarsnacht werkten. En bij de horecagroothandel kregen we wel altijd een pakketje.
Ja. Gek ben ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Kerstkaarten, doet iemand onder de 70 daar nog aan?
”Je hebt een terminale hartafwijking. Dit is je laatste kerst. Geniet ervan.”quote:Op dinsdag 24 december 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Zwager gaf een paar jaar geleden een particuliere medische check up als kerstcadeau aan zijn personeel, leverde aardig wat discussies op aan de keukentafel
Ja zoietsquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Je hebt een terminale hartafwijking. Dit is je laatste kerst. Geniet ervan.”
Yupquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een Nederlandse werkgever? Kerstpakket lijkt me een typisch Nederlands dingetje
Nou zit ik ook niet te wachten op de traditionele doos met kaasknabbels en een blik ragout. Maar het gebaar is wel leuk.quote:
Precies dat laatste jaquote:Op dinsdag 24 december 2019 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou zit ik ook niet te wachten op de traditionele doos met kaasknabbels en een blik ragout. Maar het gebaar is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |