Hmm valt vies tegenquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat haar inbox volzit met enge mannetjes die haar wel willen 'knuffelen'
Ligt eraan..quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan dat soort aandacht heb ik je niks :p
Nee ik pas.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt eraan..
Aan jou..
Als je lekker geil bent kan je best nudies swappen oid.
Ik denk dat bij bitterbal wel de theorie opgaat dat hoe langer ze niet geplopt heeft hoe droger ze wordt, de negatieve spiraalquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt eraan..
Aan jou..
Als je lekker geil bent kan je best nudies swappen oid.
Geplopt?quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat bij bitterbal wel de theorie opgaat dat hoe langer ze niet geplopt heeft hoe droger ze wordt, de negatieve spiraal
Ze kan haarzelf moeilijk laten gaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat bij bitterbal wel de theorie opgaat dat hoe langer ze niet geplopt heeft hoe droger ze wordt, de negatieve spiraal
Nee die was hem ineens gevlogen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:49 schreef scrupuleus het volgende:
Ignore that shit bitterballetje thinks.
Niks geworden met die hottie on bummble?
Zocht iets en had het gevonden...quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die was hem ineens gevlogen.
Misschien.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zocht iets en had het gevonden...
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt. Was verder leuke jongen denk ik maar mis hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |