Ja ben aanwezig maar niet bijster veel te doen. Bijna iedereen heeft vakantie ook.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie
Ook aan het werk vandaag?
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
werk![]()
ik had al 4 dagen vakantie kunnen hebben
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegdquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ben aanwezig maar niet bijster veel te doen. Bijna iedereen heeft vakantie ook.
Nja precies. Ik kan rustig aan mijn pik gaan trekken hier.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegd
Dat ja.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. Ik ben online maar daar is het ook wel mee gezegd
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja precies. Ik kan rustig aan mijn pik gaan trekken hier.
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het extra druk door kerstkaarten of merk je dat niet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik werk van 11 tot 15.30, Grote kans dat ik, mocht ik eerder terug zijn, ook eerder naar huis mag, zonder uren verlof in te leveren.
In principe merk ik dat niet, aangezien ik niet direct voor post.nl of sandd werk. We hebben in principe alleen post van bedrijven/instellingen voor particulieren. Soms zat er wel een kerstkaart tussen, maar helemaal niet veel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het extra druk door kerstkaarten of merk je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |