Rip Flappiequote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Doet me teveel aan zosk denkenquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Bekrompen mensen die bij kerstmis een bepaald soort gerechten in het hoofd hebben. Die willen het liefst konijn of sugar snaps of iets dergelijks. Geen Chinees
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven allesquote:Op maandag 23 december 2019 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat rock echt tering herrie is en elektro fantastisch
Zullen zijn honden hem al helemaal hebben opgegeten denk jequote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet me teveel aan zosk denken
Hoop dat hij met een glimlach naar ons kijkt van boven
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industryquote:Op maandag 23 december 2019 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede rock is mokerlekker man. Gitarenmuziek boven alles
Over rondetijden gesproken vriendquote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje hequote:Op maandag 23 december 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh. Je zet de beste ronde tijden met lethal industry
Liever een zaaddodend kereltje dan ongewenst kinderen maken.quote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een zaaddodend kereltje he
ja maar jij denk dat alle elektronische muziek dj tiësto is, luister eens aphex twin, squarepusher, venetian snares, christoph de babalon, weet je hoe ingewikkeld en goed doordacht die shit is? zit veel beter in elkaar dan 90% van blues/rock/whatever. je klinkt echt als m'n pa van 65 die alle nieuwe muziek 'herrie' noemt en alleen maar oude yes-concerten luistertquote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.
Vermoeiend hequote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dikke sneer naar @00wildchild ditquote:Op maandag 23 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Liever een zaaddodend kereltje dan ongewenst kinderen maken.
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.quote:
Tja dat is het denk ik ieder zijn ding. Ik luister soms rap sommige hekelen dat maar ik zie wel meer lagen in die genres. Muziek is gewoon te persoonlijk en ja als ik mensen hoor roepen dat ACDC met Thunder de beste plaat ooit is, dan raken ze mij juist kwijt want ik vind dat een vreselijk nummer.quote:Op maandag 23 december 2019 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ieder z'n stijl maat maar als ik een goede rockband hoor dan denk ik toch altijd hoe kan die elektronische/hiphip muziek zo teringgroot zijn geworden.
Klasse. Ik ga vanavond een filmpje pakken en tussendoor cod. Morgen stap ik weer in mijn bolide voor een ronde Australië. Voor het echte gevoel sta ik om 05:00 uur op om een jetlag te simulerenquote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over rondetijden gesproken vriendIk ga even mooi F1 opstarten. Heb alleen nog maar Assetto Corsa gedaan vandaag.
Dat bestaat nietquote:Op maandag 23 december 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.
Wat een hyper deuntje.quote:Op maandag 23 december 2019 19:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja maar jij denk dat alle elektronische muziek dj tiësto is, luister eens aphex twin, squarepusher, venetian snares, christoph de babalon, weet je hoe ingewikkeld en goed doordacht die shit is? zit veel beter in elkaar dan 90% van blues/rock/whatever. je klinkt echt als m'n pa van 65 die alle nieuwe muziek 'herrie' noemt en alleen maar oude yes-concerten luistert
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingenquote:Op maandag 23 december 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja soms gaat een act zo ver dat het niet meer leuk is.
Nice! Dat red ik denk ik wel. Ben nog onderweg.quote:Op maandag 23 december 2019 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond Gerard Joling bij VI@:haags_kwartiertje
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptiequote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je kunnen kiezen tussen hem en scrupuleus danquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingen
En nooit stress hebben dat het misschien raak is.quote:Op maandag 23 december 2019 19:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dan konden we besparen op anticonceptie
Draag het eens aan. Dan kan je misschien eens van toegevoegde waarde zijn hierquote:Op maandag 23 december 2019 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas geen award voor meest waardeloze act bij de verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |