Wisselvallig.quote:Op maandag 23 december 2019 14:51 schreef Doevelaer het volgende:
Luke stond weer meer dan prima te gooien
Komt al 5 jaar op tv maar zijn Nederlands ontwikkeld zich nietquote:Op maandag 23 december 2019 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zit die Syriër uberhaupt wel in dat team? Is dat ooit gechecked deze feel good linkse propaganda?
Dat van jou ook niet, zo te zien.quote:Op maandag 23 december 2019 14:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Komt al 5 jaar op tv maar zijn Nederlands ontwikkeld zich niet
Crack verslaafde lesbische Koen Verweij.quote:Op maandag 23 december 2019 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Donnie is 25 maar ziet er uit als een 68 jarige gepensioneerde zeebonk
quote:Op maandag 23 december 2019 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Crack verslaafde lesbische Koen Verweij.
Beter dan Bo.quote:Op maandag 23 december 2019 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Donnie is wel redelijk op de hoogte vh dartsen.
Zat vroeg in de puberteitquote:Op maandag 23 december 2019 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Dat borsthaar van de jeugd Wereldkampioen
Donnie heeft veel acts maar volgens mij is hij oprecht een enorm dartsliefhebber én fanatiek volger.quote:Op maandag 23 december 2019 14:57 schreef Doevelaer het volgende:
Donnie weet een stuk beter waar hij het over dan Bas Muijs
Balletjes mee vind je?quote:Op maandag 23 december 2019 14:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat borsthaar is walgelijk, ga je scheren.
Misschien kan hij dan ook naar level 25 gaan, met alle respect.quote:Op maandag 23 december 2019 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de walk on van Lewis letten op de kus! Vorige keer op de wang! Scheiding incoming in 2020 let maar op.
Heerlijk.quote:Op maandag 23 december 2019 15:01 schreef StephanL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rode is er weer
Grote knakworsten, pistoletjes en Unoxsaus.quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zal ik halen bij de supermarkt? Ik verga van de honger en wil viesdik vreten
Hij moet vanzelf een keer naar de wc.quote:Op maandag 23 december 2019 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
Lewis heeft hard getraind. Gaat het er uitkomen?
Ik heb zin in broodje beenham maar geen zin om naar de slager te gaan.quote:Op maandag 23 december 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote knakworsten, pistoletjes en Unoxsaus.
Dan ga je naar de Grolsch Veste.quote:Op maandag 23 december 2019 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb zin in broodje beenham maar geen zin om naar de slager te gaan.
Beste uitvak waar ik ooit ben geweest, dankzij de catering.quote:Op maandag 23 december 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Grolsch Veste.
Morgen en overmorgen?quote:Op maandag 23 december 2019 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Straks geen darts én geen voetbal
Ben bang dat het er niet los van staat, ouwe reus.quote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar dat staat los van die smerige saus
Ik zal het m'n vriendin vertellen. Die is vast blij dat ze niet langer de enige is die zegt dat ik niet goed wijs benquote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben bang dat het er niet los van staat, ouwe reus.
Kunnen jullie daarna meteen samen broodjes Unox eten.quote:Op maandag 23 december 2019 15:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zal het m'n vriendin vertellen. Die is vast blij dat ze niet langer de enige is die zegt dat ik niet goed wijs ben
Ik ben dan altijd bang dat ik de deur niet op slot heb gedaanquote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Weet je waar ik echt het meest een hekel aan heb op deze hele wereld? Dat als je naar de wc gaat op werk ofzo en je bent daar rustig bezig, dat er dan iemand anders naar de wc moet en die komt naar jouw wc en gaat dan als een mongool aan die deur lopen trekken en sleuren zo van, waarom gaat dat kkding niet open. Terwijl je toch gewoon eerst rustig kijkt of ie bezet is? En dan zit ik met een hartslag van 180 op die wc. Godverdomme wat een teringtyfuszooi is dat zeg.
Terechte klacht.quote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Weet je waar ik echt het meest een hekel aan heb op deze hele wereld? Dat als je naar de wc gaat op werk ofzo en je bent daar rustig bezig, dat er dan iemand anders naar de wc moet en die komt naar jouw wc en gaat dan als een mongool aan die deur lopen trekken en sleuren zo van, waarom gaat dat kkding niet open. Terwijl je toch gewoon eerst rustig kijkt of ie bezet is? En dan zit ik met een hartslag van 180 op die wc. Godverdomme wat een teringtyfuszooi is dat zeg.
Echt he.quote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Veel sloten van wc's vertrouw ik niet, die teringdingen krijg je dan nooit meer los.quote:Op maandag 23 december 2019 15:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik de deur niet op slot heb gedaan
Ik ga op mijn Hogeschool altijd naar de zevende etage en dan op zoek naar de verste WC in de gang. Dan is het comfortabel schijten, kan ik je melden.quote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
... in je eigen poeplucht.quote:Op maandag 23 december 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel sloten van wc's vertrouw ik niet, die teringdingen krijg je dan nooit meer los.
En dan ga je dood.
Daarom thuis schijten.quote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Komt Moaning Myrtle je dan wel eens bezoeken?quote:Op maandag 23 december 2019 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga op mijn Hogeschool altijd naar de zevende etage en dan op zoek naar de verste WC in de gang. Dan is het comfortabel schijten, kan ik je melden.
Haha zo wakker worden. Sophiegodintwitter:SophieMaySML twitterde op woensdag 27-11-2019 om 11:08:50Waking up on World Champs rehearsal day like... @PDCDartsDancers ? #WHDarts https://t.co/JYsTUxjBKE reageer retweet
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 23 december 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel irritant als je op vakantie bent.
Waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 23 december 2019 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt Moaning Myrtle je dan wel eens bezoeken?
WCs zonder WC-bril genot in Frankrijkquote:Op maandag 23 december 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel irritant als je op vakantie bent.
Dat is best zielig.quote:Op maandag 23 december 2019 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan.
Op de middelbare school was er wel altijd het lelijkste meisje van school die in een hoekje haar brood wegkaande en daarna richting de mediatheek verdween.
Spuugde je dan ook op haar?quote:Op maandag 23 december 2019 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan.
Op de middelbare school was er wel altijd het lelijkste meisje van school die in een hoekje haar brood wegkaande en daarna richting de mediatheek verdween.
Nee, dat niet. Er was wel een jongen die seppuku pleegde vlakbij Duinrell.quote:
Riep jij tijdens zijn vorige pot niet constant dat de ouwe Adie weer terug was?quote:Op maandag 23 december 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet de oude Adriaan Lewis jongens?
Nope.quote:Op maandag 23 december 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet de oude Adriaan Lewis jongens?
Daar kikker je van op.quote:Op maandag 23 december 2019 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Er was wel een jongen die seppuku pleegde vlakbij Duinrell.
Dat was satire.quote:Op maandag 23 december 2019 15:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Riep jij tijdens zijn vorige pot niet constant dat de ouwe Adie weer terug was?
In het tikibad?quote:Op maandag 23 december 2019 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die in VBL nog serieus ingaan op Mani.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zelfmoord~a9b5965b/quote:Op maandag 23 december 2019 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op maandag 23 december 2019 15:23 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zelfmoord~a9b5965b/
Dit?
Daarom kom ik daar zelden. In WLR en DRT al genoeg onzin van hem voorbij zien komenquote:Op maandag 23 december 2019 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die in VBL nog serieus ingaan op Mani.
Ik begin mijn twijfels te krijgen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Riep jij tijdens zijn vorige pot niet constant dat de ouwe Adie weer terug was?
Ben nog nooit in Duinrell geweest (lol)quote:Op maandag 23 december 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TikibadAidsuur in de rij staan voor een glijbaan
Wel genot die waterparkenquote:Op maandag 23 december 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het eten is daar echt asociaal duurquote:Op maandag 23 december 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in pretparken en dierentuinen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eten is daar echt asociaal duur
16 euro voor 2 schrale mini bakjes patat en 2 colaquote:Op maandag 23 december 2019 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eten is daar echt asociaal duur
quote:Op maandag 23 december 2019 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor goede gemak vanuit dat alle posts van Mani satire is
Fixedquote:Op maandag 23 december 2019 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor goede gemak vanuit dat alle posts van Mani Yannick satire is
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 december 2019 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Duinrell geweest (lol)
En massaal in de wachtrij om eten en drinken te halenquote:Op maandag 23 december 2019 15:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
16 euro voor 2 schrale mini bakjes patat en 2 cola![]()
Rollercoaster Tycoon praktijkenquote:Op maandag 23 december 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in pretparken en dierentuinen.
Hahaha en dan dat gezellige volk wat er komtquote:Op maandag 23 december 2019 15:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik krijg voor dit bericht een reclame voor de game ‘Go VMBO’.quote:
Ik dacht ook dat ie hier nog goed genoeg voor was...quote:Op maandag 23 december 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom heb ik Lewis als winnaar ingevuld? Dit wordt 0-4.
Op festival zaterdag was een flesje water 4 euro. Consumpties bij activiteiten zijn over het algemeen asociaal duur gewoonquote:Op maandag 23 december 2019 15:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wordt alleen maar duurder. Salarissen omhoog, artiesten vragen meer, enz enz. Het is ook niet alsof men dan minder uitgeeftquote:Op maandag 23 december 2019 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op festival zaterdag was een flesje water 4 euro. Consumpties bij activiteiten zijn over het algemeen asociaal duur gewoon
Geld vragen voor waterquote:Op maandag 23 december 2019 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op festival zaterdag was een flesje water 4 euro. Consumpties bij activiteiten zijn over het algemeen asociaal duur gewoon
Ze hadden ook zo smerig één tappunt verstopt in het festival met kraanwater, waar ook nog een megarij stond. Sta je daar met je droge bek tijd te verspillen. Dan was voor 4 euro snel een flesje halen de snelle oplossingquote:
Dat is wel heel asociaal en ook niet echt conform regels lijkt me maar goedquote:Op maandag 23 december 2019 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hadden ook zo smerig één tappunt verstopt in het festival met kraanwater, waar ook nog een megarij stond. Sta je daar met je droge bek tijd te verspillen. Dan was voor 4 euro snel een flesje halen de snelle oplossing
Die hype van Zjak en Niels was echt gênant.quote:Op maandag 23 december 2019 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Lewis is echt smerige middelmaat
Ja was een beetje vreemd. Verder was het echt een ontzettend vet festival dus weinig te klagen gehadquote:Op maandag 23 december 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel heel asociaal en ook niet echt conform regels lijkt me maar goed
Act om webster pijn te doenquote:Op maandag 23 december 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een frustratie zit erin bij Adriaan.
Klinkt goddelijk ranzigquote:Op maandag 23 december 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
@:jr-style-93
Het waren varkenssateschnitzels geworden
Ook lekker.quote:Op maandag 23 december 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
@:jr-style-93
Het waren varkenssateschnitzels geworden
Gewoon 250 gram aan puur vet naar binnen werken met mayonaise erbijquote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar zie ik niet echt als een snack.
Gast het is nog geen vier uurquote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Merken jullie ook dat het alweer langer licht blijft?
Ja meteen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Lewis blijft zwaar.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Wist je dat het langer licht blijven in de avond al vanaf 10 december optreedt, terwijl het eerder licht worden in de ochtend pas vanaf 30 december optreedt?quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Fakenews.quote:Op maandag 23 december 2019 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wist je dat het langer licht blijven in de avond al vanaf 10 december optreedt, terwijl het eerder licht worden in de ochtend pas vanaf 30 december optreedt?
Nee, bedankt voor dit weetjequote:Op maandag 23 december 2019 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wist je dat het langer licht blijven in de avond al vanaf 10 december optreedt, terwijl het eerder licht worden in de ochtend pas vanaf 30 december optreedt?
Dat valt wel mee.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Da motte hunnie weten.quote:Op maandag 23 december 2019 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dartsfit.quote:Op maandag 23 december 2019 15:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon 250 gram aan puur vet naar binnen werken met mayonaise erbij
Toch welquote:Op maandag 23 december 2019 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Webster gaat geen leg meer pakken. Die mist letterlijk alles.
Nee, maar oke cool.quote:Op maandag 23 december 2019 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
twitter:Webby180 twitterde op maandag 23-12-2019 om 14:57:04The legend @DarthMaple180 forgets his pass for comms so takes the security guy to the wall. How’s that for identification #3timesworldchamp reageer retweet
twitter:DarthMaple180 twitterde op maandag 23-12-2019 om 14:59:44@Webby180 Thank you to the wall, but not from the man reageer retweet
quote:
twitter:livedarts twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:55:23Darren Webster vs Wasp😂😂 https://t.co/luCmMSdApa reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |