Gouden act. Lekker geld scheppen met die act, heerlukkkk Harrie.quote:Op maandag 23 december 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god ook nog die zwakzinnige Donnie.
Het komt de PDC allemaal ook gewoon fantastisch uit. Met vBarneveld en Taylor zijn ze nu al twee van hun belangrijkste producten kwijt, Anderson zit ook op het randje en Cross, Gurney en Smith lijken nét niet genoeg image te hebben bij het publiek (komt nog eens bij dat Smith en Cross er nu direct uit liggen). vGerwen en Wright verkopen goed en ik verwacht dat dit bij Price ook wel het geval zal zijn, maar het darten teert toch wel op de show en de bekende plaatjes die erbij horen.quote:Op maandag 23 december 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende: [..]
Het is natuurlijk vooral om andere vrouwen te motiveren dat ze gaan darten, en het is gewoon commercieel om de hype van het WK mee te laten doen.
Q-school is voor iedereen mokerlastig. Ashton haalde het bijna geloof ik. Beau Greaves komt eraan genot.quote:Op maandag 23 december 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het komt de PDC allemaal ook gewoon fantastisch uit. Met vBarneveld en Taylor zijn ze nu al twee van hun belangrijkste producten kwijt, Anderson zit ook op het randje en Cross, Gurney en Smith lijken nét niet genoeg image te hebben bij het publiek (komt nog eens bij dat Smith en Cross er nu direct uit liggen). vGerwen en Wright verkopen goed en ik verwacht dat dit bij Price ook wel het geval zal zijn, maar het darten teert toch wel op de show en de bekende plaatjes die erbij horen.
Dan is het voor de PDC nu wel heel leuk dat er een vrouw op het WK aanhaakt die helemaal kapot gehyped kan worden. Bij Evetts kon het nog gezien worden als een random stuntje (het dagjesvolk kent Evetts vermoedelijk niet echt) maar Suljovic was echt de perfecte tegenstander, die is best bekend en speelt ook vaak mee in de top, maar was in matige vorm en heeft altijd moeite met de WK-druk. Nu Sherrock hem verslaat is het niet meer enkel ‘lachuh’, ze wordt gewoon serieus genomen. Wat Sherrock ook helpt is dat ze geen opgeblazen vetzak is maar gewoon een best leuk uitziend meisje. Die zich gedraagt als een meisje. Als het Maria ‘O Brien was geweest had het niemand zo erg geboeid als nu het geval is.
Ben benieuwd hoe ze de hele hype willen gaan doorzetten bij de PDC. Sherrock is nog jong en ze zullen haar er dolgraag bij willen hebben, maar dan moet ze wel meedoen aan Q-School en dit overleven (wat zelfs een Durrant bijna niet lukte). Tevens is het nog af te vragen of al dat hypen (zeker als er deelnames aan de PL en de WSoD volgen, misschien zelfs de GSoD) niet enorme weerslag gaat hebben op haar prestaties. Het gaat lastig managen worden, want in een week tijd is ze gewoon het icoon van vrouwendarts geworden eigenlijk. Das geen onbelangrijke taak.
Durrant liep bijna een tourkaart mis en staat dit jaar al in drie TV-semi's genotquote:Op maandag 23 december 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Q-school is voor iedereen mokerlastig. Ashton haalde het bijna geloof ik. Beau Greaves komt eraan genot.
Stukje TIA.quote:Op maandag 23 december 2019 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durrant liep bijna een tourkaart mis en staat dit jaar al in drie TV-semi's genot
Je houdt niet van bebaarde IKEA-tv-meubels?quote:Op maandag 23 december 2019 13:36 schreef T3hTommay het volgende:
Oh mijn god ik mis Maijer en Van der Voort.
Simon heeft jarenlang met Tess Milne mogen werken bohhh thiccccquote:Op maandag 23 december 2019 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind dit tien keer minder vervelend dan domme vragen van Maijer, hoor.
Da's een feit, maar ook weer weinig verrassend.quote:Op maandag 23 december 2019 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen met verstand neem ik aan.quote:Op maandag 23 december 2019 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Op het menu vandaag: hertenfilet, coquilles Saint-Jacques met saffraansaus en terrine van fazant.quote:
Geeft wel aan wat voor ramp Q-school is eigenlijk. Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat de top 6 of top 8 van de Challenge Tour sowieso al geen tourkaart krijgt. Om nog niet te beginnen wat voor bizarre grabbelton Q-school eigenlijk is.quote:Op maandag 23 december 2019 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durrant liep bijna een tourkaart mis en staat dit jaar al in drie TV-semi's genot
Bedankt @Iwaniusquote:Op maandag 23 december 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op het menu vandaag: hertenfilet, coquilles Saint-Jacques met saffraansaus en terrine van fazant.
KOEKOEK![]()
Kan me ook niet voorstellen dat ze die tourkaartverdeling volgens het huidige format nog lang zullen aanhouden.quote:Op maandag 23 december 2019 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat voor ramp Q-school is eigenlijk. Kan er echt met mijn hoofd niet bij dat de top 6 of top 8 van de Challenge Tour sowieso al geen tourkaart krijgt. Om nog niet te beginnen wat voor bizarre grabbelton Q-school eigenlijk is.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 12:31 schreef de_boswachter het volgende: Overigens nu al een hekel aan Nico 'ik-draag-al-20-jaar-een-bril-maar-heb-me-speciaal-voor-dit-WK-lenzen-aangemeten' Kurz met z'n hoofd
Eensquote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boeit mij hier geen reet wie er wint eigenlijk.
quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
Voor de leuk Kurzgenot. Wel een Mof, das minder.quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel liever Humphries in de kwartfinale.quote:Op maandag 23 december 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor de leuk Kurzgenot. Wel een Mof, das minder.
Humphries had er al uit moeten liggen natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel liever Humphries in de kwartfinale.
Repariert.quote:Op maandag 23 december 2019 13:48 schreef Grifte het volgende:
Zin in, laat het maar een tmof potje worden
quote:Op maandag 23 december 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries heeft bijzonder lange shafts. Man Bijt Hond vraagt zich af: Heeft u ook een lange shaft?
Clitoris is 10 centimeter ken je nagaan hoe lang die shaft van mij is. Da's een hele meneer!quote:Op maandag 23 december 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries heeft bijzonder lange shafts. Man Bijt Hond vraagt zich af: Heeft u ook een lange shaft?
Sowwwww koekoekquote:Op maandag 23 december 2019 13:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Clitoris is 10 centimeter ken je nagaan hoe lang die shaft van mij is. Da's een hele meneer!
Kaplaarzen aan genot.quote:Op maandag 23 december 2019 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0.0 uitstraling. Totdat hij een wapen in de handen krijgt.
Zie Huybrechts best winnenquote:Op maandag 23 december 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel liever Humphries in de kwartfinale.
Pa vastbinden, dan mag die kijken boh boh.quote:Op maandag 23 december 2019 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik die wij kopen autos meid die er met haar pa is
Dit is de enige leg waar hij 100+ moet gooien poeperd.quote:Op maandag 23 december 2019 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries moet steeds 100+ uitgooien. Mofje gooit beter genot. Dit gaat mis voor 113 Humphries.
Niet de laatste HAHAHAHHAquote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is de enige leg waar hij 100+ moet gooien poeperd.
Eerst je ballen scheren smerige bunzing.quote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik haar zeker plakkerig terug
Zoals zij in de trein keek kijk ik ook altijd naar stelletjes, waarna ik geen kpn heb maar op FOK! mijn eenzaamheid wegpostquote:
Nee alleen aaien.quote:Op maandag 23 december 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg ik haar zeker plakkerig terug
Stukje castratie.quote:Op maandag 23 december 2019 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst je ballen scheren smerige bunzing.
Oh ik zit meestal compleet in mijn eigen wereldje als ik in het OV zit.quote:Op maandag 23 december 2019 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals zij in de trein keek kijk ik ook altijd naar stelletjes, waarna ik geen kpn heb maar op FOK! Mijn eenzaamheid wegpost
Dat dachten wij al ja.quote:Op maandag 23 december 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik zit meestal compleet in mijn eigen wereldje als ik in het OV zit.
Ik rij heden diesel ipv. OV, maar daar word je tegenwoordig ook niet geliefder van.quote:Op maandag 23 december 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2019 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rij een Audi, dan weet je het wel he. Iedereen mad, want Audi rijders zijn aso genot.quote:Op maandag 23 december 2019 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik rij tegenwoordig diesel ipv. OV, maar daar word je tegenwoordig ook niet geliefder van.
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op maandag 23 december 2019 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Zeker een heerlijk potje om naar te kijken?
Huh?quote:Op maandag 23 december 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Humphries zijn stijl doet me echt denken aan Whitlock.
Whitlock trekt zijn pijl nog x terug en mikt echt. Het lijkt er wel wat op ja.quote:Op maandag 23 december 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Humphries zijn stijl doet me echt denken aan Whitlock.
Zit vol in zijn concentratie allen.quote:Op maandag 23 december 2019 14:06 schreef Szura het volgende:
Vind dat emotieloze met die dooie ogen en dat kapsel wat creepy
Geen idee. Van een berg afgekeild?quote:Op maandag 23 december 2019 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Weten jullie wat er met de vader van Voeckler is gebeurd?
Huh? Nee? VERTEL!!!!!!quote:Op maandag 23 december 2019 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Die is darter geworden en nooit meer teruggevonden?quote:Op maandag 23 december 2019 14:06 schreef Slobeend het volgende:
CUCKEDquote:Op maandag 23 december 2019 14:09 schreef TjjWester het volgende:
Barney gaat afgemaakt worden door sherrock. Hoe triest kun je een carriere beeindigen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 14:09 schreef Szura het volgende:
Matig Dumfries, halverwege de leg had je die mof te pakken
Waarquote:Op maandag 23 december 2019 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt al een jaar goed hoor. Gando eraf gegooid o.a.
Benieuwd of de Nederlandse tokkies dan Fallon gaan uitjouwen tijdens die wedstrijd.quote:Op maandag 23 december 2019 14:09 schreef TjjWester het volgende:
Barney gaat afgemaakt worden door sherrock. Hoe triest kun je een carriere beeindigen![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik maar zoveel geldquote:Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriendin van Denzel Dumfries genot.
Of dat ze juist hem gaan uitjouwen. Kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 23 december 2019 14:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Benieuwd of de Nederlandse tokkies dan Fallon gaan uitjouwen tijdens die wedstrijd.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 23 december 2019 14:09 schreef TjjWester het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb lesgereden in een Audi A3 (3e gen.) van nog geen maand oud. Niets mis mee.quote:Op maandag 23 december 2019 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik rij een Audi, dan weet je het wel he. Iedereen mad, want Audi rijders zijn aso genot.
Ik rij in een A3 genot.quote:Op maandag 23 december 2019 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb lesgereden in een Audi A3 (3e gen.) van nog geen maand oud. Niets mis mee.
Tijdens het neuken maakt dat toch niks uit ouwe reus.quote:Op maandag 23 december 2019 14:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Vast net zo’n leeghoofd als Denzel zelf
Nee king of darts niet barney dome.quote:Op maandag 23 december 2019 14:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sherrock is toegevoegd aan afscheidsfestijn RVB
Dank!quote:Op maandag 23 december 2019 14:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee king of darts niet barney dome.
Zo sta ik ook. Wel schuin zoals Bunting genot.quote:Op maandag 23 december 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
Met de punt van de voet tegen de oche genot.
Ik gok dat zijn vriendin boos kijkt als ze die 30 cm winterpeen naar binnen krijgt. GENOT.quote:Op maandag 23 december 2019 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kijkt Dumfries ook boos tijdens het neuken? #rtl7darts
Kurz ouwe sturmbannführer genot.quote:Op maandag 23 december 2019 14:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kurz bombardeert de triples
Dat zou beter bij Kurz passen.quote:Op maandag 23 december 2019 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
Humphries zet even de gaskraan open, zoals Wilfred zou zeggen.
"Johan Derksen had het hiervoor over dat hij scheten moet laten na het eten van kersen. Gas in een ander context dus vandaar opmerking van Hans over kersen."quote:Op maandag 23 december 2019 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6836157_e37fe698
Waar kwam die kersenact ook alweer vandaan?
Nee.quote:Op maandag 23 december 2019 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
Kurz liep lachend het podium af. Hij zag een Jood in het publiek zitten.
Sowquote:Op maandag 23 december 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
Kurz is de constante een beetje kwijt. Gashendel stuk.
Foutje, was een goede 14 darter van Loek en Kurz moest binnen 12 darts uit.quote:
Wright, Price....quote:Op maandag 23 december 2019 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
STALENBALLENAWARD GAAT NAAR...
quote:Op maandag 23 december 2019 14:44 schreef T3hTommay het volgende:
Luke op Kurz voor de volgende ronde.
Echt wel 90 seconden ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 14:41 schreef Doevelaer het volgende:
*ZiggoGo loopt weer hopeloos achter natuurlijk
Verklaart zijn voornaam.quote:Op maandag 23 december 2019 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loek kijkt wel heel vaak naar zijn begeleiding
Humphries is ook een sympathieke bandwagon.quote:Op maandag 23 december 2019 14:49 schreef El-Stinho het volgende:
Bijna een frontale aanval, maar het tijdperk van de sympathieke bandwagon is over.
Dit klopt. Hopelijk wint hij van de stuiterhamster.quote:Op maandag 23 december 2019 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Humphries is ook een sympathieke bandwagon.
Vrees ervoorquote:Op maandag 23 december 2019 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit klopt. Hopelijk wint hij van de stuiterhamster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |