Met de kerst zorgen dajejevorm goe terugpakt, beste Kopikoquote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
maggewoonniegebeureklaar daddik danniet hoorde...
Welkom bij de club der verstandigen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Marcel.
Daar. Ik heb gezegd.
Je bent toch niet dronken?quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ik zat even niet op te letten
Excuus
Stiekem kan ik wel genieten van zoveel incompetentie.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Marcel.
Daar. Ik heb gezegd.
Neequote:
Voor straf ga ik de avondsessie van morgen missen.quote:Op zondag 22 december 2019 23:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Met de kerst zorgen dajejevorm goe terugpakt, beste Kopiko
Dat is een erg domme actiequote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor straf ga ik de avondsessie van morgen missen.
Ik ben al bijna dit hele jaar naar incompetentie aan het kijken. Kan Marcel er even niet bij hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem kan ik wel genieten van zoveel incompetentie.
RTL had 'm nog kunnen redden (door interview stukje later ta laten beginnen).quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef leolinedance het volgende:
Arjan wordt effe gecorrigeerd door de hamster
Vooral leuk dat hij niet door heeft hoe irritant hij is.quote:Op zondag 22 december 2019 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben al bijna dit hele jaar naar incompetentie aan het kijken. Kan Marcel er even niet bij hebben.
Het is echt doodvermoeiend hoe weinig kennis die man van de TOur heeft.quote:
Is er iemand bij het voorspeltopic die Hopp had?quote:Op zondag 22 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
het is nog steeds een verrassing dat labbie van hop won
Genoeg mensen hadden Hopp.quote:Op zondag 22 december 2019 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er iemand bij het voorspeltopic die Hopp had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |