zag verleden jaar dat er een Top2000 cafe was waar mensen dus beetje konden rondscharrelen tijdens het draaien van die lijst.. Nachtelijk vermaak 0%..quote:Op maandag 23 december 2019 02:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Leeft ook totaal niet. Denk dat 85% Nederland niet eens weet dat het gaande is terwijl glazen huis zeker 50% van nl er wel van wist.
Ik heb zo ontzettend weinig met Snelle dat ik hoop dat die z'n naam eer aan doet en niet lang in de hitlijsten blijft...quote:Op maandag 23 december 2019 10:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind deze van Snelle minder beroerd dan appels schillen
Staat ook moeilijk hoog in de T2k als binnekomerquote:Op maandag 23 december 2019 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zo ontzettend weinig met Snelle dat ik hoop dat die z'n naam eer aan doet en niet lang in de hitlijsten blijft...
Nederland is een wansmakelijk landquote:Op maandag 23 december 2019 10:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Staat ook moeilijk hoog in de T2k als binnekomer1030 ofzo.
Wordt weer de meestgebruikte uitspraak jaquote:Op maandag 23 december 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland is een wansmakelijk land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |