quote:
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk welquote:Op zondag 22 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent de taal van al aan het leren?
Jij weet, wil je met mij trouwen?quote:Op zondag 22 december 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakt, die uit een potje zijn niet te vreten.
quote:
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begripquote:Op zondag 22 december 2019 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok smilie's naar NZ gestuurd.
GVD dat zijn er wel veel kreeg ik als antwoord.![]()
Maaar binnenkort komen ze beschikbaar.
Ja, klinkt wel vrolijk.quote:Op zondag 22 december 2019 23:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
jaja ben me al aan het inleven. En het klinkt leuk wel
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevalligquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk een masseur nodig.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Binnenkort is in dit geval wel een rekbaar begrip![]()
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
Geduld ish unne schooone zaak![]()
En u hebt pm![]()
Spierpijn....denk van die 2x 260quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me vanochtend ook...ben je er goed in toevallig
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel vrolijk.Heb je de Starliner nog zien landen?
Eerst inzage in je bankrekening graagquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, wil je met mij trouwen? [ afbeelding ]
Ha Voxs! Wandel jij nog wel eens?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Ik ken een Swahili'sche zin![]()
Goedebijnanacht!
Whahaha 2000+ ?quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
Het komt wel goed, maar tis wel ff een werkje om zo'n 2000+ smileys erbij te zetten![]()
En u hebt pm![]()
Hakuna Matata.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Ik ook! En de wm kende het ook niet, dus die vindt het ook leukquote:Op zondag 22 december 2019 23:39 schreef Prisha het volgende:
Ik vind gourmetten leuk. En ik ben geen tokkie. En mijn huis stinkt niet. En als het stinkt, lekker boeien.
Zo. Avond peeps.
Ik had je gewaarschuwd. En geen u graag.quote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef NZ het volgende:
[..]
En u hebt pm![]()
Haaiquote:Op zondag 22 december 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
Goedebijnanacht!
Te weinig. Een van den goede voornemens..quote:
Ja, dat ging gelukkig wel volgens plan. De kwaliteit van de uitzending was weer vrij matig en de gronduitrustig zag er ook nogal knullig uit.quote:Op zondag 22 december 2019 23:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis. Sociaal doen en zo. Niks gezien. Of gelezen. Was het gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |