Wat zijn oudjes?quote:Op zondag 22 december 2019 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind oudjes op een gegeven moment ook best passief agressief naar elkaar worden.
Heerlijkquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwam regelmatig bij een tante van me die in een verzorgingshuis geplaatst was. Dan wil je ergens even rustig gaan zitten, tussen de overige bewoners.
Nou, daar begon het gelazer.
Daar mag je niet zitten, die plek is van Willem.![]()
Die boeken zijn niet voor de bezoekers.![]()
Je moet de deur dicht doen.![]()
Eigenlijk mag je zelf geen koffie pakken.
Dan zit je raar te kijken ja. Je hoort wél vaker dat mannen die met pensioen gaan en de hele dag om moeders heen lopen te draaien als een drol in een pispot, dat het daar ook vrij vlot misgaat.quote:Op zondag 22 december 2019 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maakte onlangs voor het eerst mee dat mijn op leeftijd zijnde buren knallende ruzie hadden. Wat was ik verbaasd, ze waren altijd zo rustig.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier onbegrip voor mijn handicap![]()
De volgende keer jas ik een pijl door jeweetwel.
Dat is inderdaad leuk, dan kan hij alle ellende vergeten.quote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
Wat wel leuk is dat mijn broer tot over zijn oren verliefd is. Na een nare scheiding van jaren. (30 jaar getrouwd) Hoteldebotel
quote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwam regelmatig bij een tante van me die in een verzorgingshuis geplaatst was. Dan wil je ergens even rustig gaan zitten, tussen de overige bewoners.
Nou, daar begon het gelazer.
Daar mag je niet zitten, die plek is van Willem.![]()
Die boeken zijn niet voor de bezoekers.![]()
Je moet de deur dicht doen.![]()
Eigenlijk mag je zelf geen koffie pakken.
60 plussers en vooral hier in het dorp en ook in Wageningen zie ik die zuurheid bij de iets rijkere stellen die vinden dat ze overal recht op hebbenquote:
Oh ja, dat kan inderdaad een reden zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zit je raar te kijken ja. Je hoort wél vaker dat mannen die met pensioen gaan en de hele dag om moeders heen lopen te draaien als een drol in een pispot, dat het daar ook vrij vlot misgaat.
Van het hoge balkon springen en klaar.quote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
Maar eerlijk he? De zus van mijn moeder is 96 nu. Ze zit in een soort van tehuis, maar ze wil er niet echt zijn. Ze is nog redelijk bij de pinken maar kan zich niet echt meer uiten. Ze is opgesloten in haar lichaam. Ik ben daar doodsbang voor
Daar kun je afspraken over maken bij je huisartsquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
Maar eerlijk he? De zus van mijn moeder is 96 nu. Ze zit in een soort van tehuis, maar ze wil er niet echt zijn. Ze is nog redelijk bij de pinken maar kan zich niet echt meer uiten. Ze is opgesloten in haar lichaam. Ik ben daar doodsbang voor
Dat is triest, je mag hopen zo niet te eindigen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
Jaquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van het hoge balkon springen en klaar.
Dat lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk. Hoop ik nooit mee te makenquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
Lekker voor de mensen die beneden lopenquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van het hoge balkon springen en klaar.
Die kunnen gewoon ook springenquote:Op zondag 22 december 2019 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker voor de mensen die beneden lopen
Nou ik maak niet zoveel bendequote:Op zondag 22 december 2019 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker voor de mensen die beneden lopen
Opzij springen...of proberen te vangen?quote:
Zoveel mogelijkhedenquote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Opzij springen...of proberen te vangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |