Ja raar is dat, die haat en nijd onder sommige ouderen. Ik heb op een rondvaart een keer gezien hoe een oude man en vrouw elkaar te lijf gingen. Hij sloeg haar met zijn wandelstok.quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net toen ik gepost had zag ik je bericht pas staan. Heb een tijd vrijwilligerswerk gedaan en ze hadden inderdaad best wel plezier in die dingen, maar stom genoeg ook een hoop haat en nijd onderling. Zo van, waar doet ze het toch van met zo'n klein pensioentje!
Dan bijt ik je in je muizenstaart.quote:Op zondag 22 december 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan pak ik ze af en ga je daar mee meppen
Oehh leuk zin aanquote:Op zondag 22 december 2019 19:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
😍
[..]
Zelf bakken? Over een uur HHB op tv ter inspiratie
Wat kunnen ze lelijk doen hè. Het beste was nog computerles geven, dan hadden ze hun concentratie nodig. Heb wel eens bij zo'n ouderenbingo meegekeken en ze krijgen al argusogen als tante Willy er voor de 2e keer met een leverworst en een pak suikerklontjes vandoor gaat.quote:Op zondag 22 december 2019 19:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Net zoals bij mij. Gelukkig hoef ik niet meer met die mensen te werken.
Ik eet wel m&msquote:Op zondag 22 december 2019 19:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
😍
[..]
Zelf bakken? Over een uur HHB op tv ter inspiratie
Lekker bakken maarquote:Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Samen kijken zonder te vechten.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja raar is dat, die haat en nijd onder sommige ouderen. Ik heb op een rondvaart een keer gezien hoe een oude man en vrouw elkaar te lijf gingen. Hij sloeg haar met zijn wandelstok.
Misschien gebeurt het als ze weinig om handen hebben.quote:Op zondag 22 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Treurig toch. Ga iets leuks doen, zou je denken. Misschien was dit zijn grote hobby.
Waarom denken jullie dat oude mensen lief en gezellig moeten zijn. Ik kan me voorstellen dat je je compleet kut voelt als oud mens en je kinderen komen ééns per maand.quote:Op zondag 22 december 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Treurig toch. Ga iets leuks doen, zou je denken. Misschien was dit zijn grote hobby.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat kunnen ze lelijk doen hè. Het beste was nog computerles geven, dan hadden ze hun concentratie nodig. Heb wel eens bij zo'n ouderenbingo meegekeken en ze krijgen al argusogen als tante Willy er voor de 2e keer met een leverworst en een pak suikerklontjes vandoor gaat.
Dan hoop ik van harte dat mijn ouders het druk houden, want die zijn al ruim 60 jaar getrouwd, zonder elkaar een haar te krenken.quote:Op zondag 22 december 2019 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien gebeurt het als ze weinig om handen hebben.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop stiekem dat er bij 2 Boomer stellen van de supermarkt daadwerkelijk een prijs valt en dat de ene dan net iets meer krijgt dan de ander . Dan ga ik in de straat zitten met mijn tuinstoel en koelbox wijn en kijken hoe ze elkaar passief agressief tot wanhoop drijven.
Als je weg bent mept je moeder er op losquote:Op zondag 22 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat mijn ouders het druk houden, want die zijn al ruim 60 jaar getrouwd, zonder elkaar een haar te krenken.
Hendrik Groen is wel leukquote:Op zondag 22 december 2019 19:34 schreef mazaru het volgende:
Moet je eens in de verzorgingshuizen kijken wat een haat en nijd daar onderling kan zijn.
Ik maakte onlangs voor het eerst mee dat mijn op leeftijd zijnde buren knallende ruzie hadden. Wat was ik verbaasd, ze waren altijd zo rustig.quote:Op zondag 22 december 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte dat mijn ouders het druk houden, want die zijn al ruim 60 jaar getrouwd, zonder elkaar een haar te krenken.
Kwam regelmatig bij een tante van me die in een verzorgingshuis geplaatst was. Dan wil je ergens even rustig gaan zitten, tussen de overige bewoners.quote:Op zondag 22 december 2019 19:34 schreef mazaru het volgende:
Moet je eens in de verzorgingshuizen kijken wat een haat en nijd daar onderling kan zijn.
Leuk voor hem!quote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
Wat wel leuk is dat mijn broer tot over zijn oren verliefd is. Na een nare scheiding van jaren. (30 jaar getrouwd) Hoteldebotel
Hier onbegrip voor mijn handicapquote:Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat kunnen ze lelijk doen hè. Het beste was nog computerles geven, dan hadden ze hun concentratie nodig. Heb wel eens bij zo'n ouderenbingo meegekeken en ze krijgen al argusogen als tante Willy er voor de 2e keer met een leverworst en een pak suikerklontjes vandoor gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |