die heb ik overgeslagenquote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de grappen en grollen van Bjorn niet gemist??
quote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Bjorn was een beetje een weekdier ofzow
Ik kijk amper tv ....quote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ondertussen presenteert ie wel op TV
quote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef TillyB het volgende:
![]()
@:krampjatjes die vallen nu wel mee omdat ik minder werk door die knie, en die bewuste knie was vrijdag zo verkrackt dat ik geen kant op kon, dus dan maar Hummie'en.Kwam precies goed uit.
Wil jij die Til UTO update hier even in de OP zetten, Deisyy?quote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Een Tilly adoratie topic, dat zal ze leuk vinden
quote:Op zondag 22 december 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Drie hoeraatjes voor de rotte knie!
Een soort van therapeutische bezigheid.quote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef TillyB het volgende:
![]()
@:krampjatjes die vallen nu wel mee omdat ik minder werk door die knie, en die bewuste knie was vrijdag zo verkrackt dat ik geen kant op kon, dus dan maar Hummie'en.Kwam precies goed uit.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil jij die Til UTO update hier even in de OP zetten, Deisyy?
ik heb het linkje erin gezet, was dat de bedoeling?quote:Op zondag 22 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het linkje erin gezet, was dat de bedoeling?
ja!quote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
Is er vanavond trouwens HHB? Ik ben de dagen weer een beetje kwijt
Dankbaar werk! Hoe lang duurde dat in dit geval, cafca.quote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef cafca het volgende:
Zo, net een reanimatieoproep gehad. (gelukkig loos alarm)
Toch altijd mooi om te zie hoe snel vrijwilligers, ambulance en politie ter plekke zijn
Ben jij vrijwilliger dan? Lijkt me verschrikkelijk, ben blij dat ik EHBO'er af ben, hoe raar dat ook klinktquote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef cafca het volgende:
Toch altijd mooi om te zie hoe snel vrijwilligers, ambulance en politie ter plekke zijn
en jij hebt ook een pijnlijke knie ?quote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
Is er vanavond trouwens HHB? Ik ben de dagen weer een beetje kwijt
quote:
ik ook nietquote:Op zondag 22 december 2019 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh nog makkelijker want daar kijk ik nooit naar
Hoezo loos alarm dan?quote:Op zondag 22 december 2019 18:53 schreef cafca het volgende:
Vind het echt leuk om te doen, lekker hersenloos tikkenquote:Op zondag 22 december 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van therapeutische bezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |