quote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag 3km gewandeld met de Santa Walk For Life ten voordele van (W)onderweg. Warmste Week.
http://www.wonderweg.be/
Ik ook!quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Alle stress van het wachten kwam er uitquote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
Dan had het nu wel over mogen zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle stress van het wachten kwam er uit
quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ZO gaaf.Met z'n alle, achter mijn rug om (
)
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kump wa goe. Ik knabbel voorzichtig aan een cracker nu.
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was ze er? Hoe reageerde je? *nieuwsgierig*
Ben je toch niet zo slecht in radenquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.
Dat betekend ook dat ik gelijk had, trouwens, over wie zou komen brengen.
Wel lekker?quote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:
Het werden plakjes bijna-pullbare-pork met zelfgemaakte tatjes en botersla.
Jup; sowieso goed vlees, van Duitse origine.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef Blues het volgende:
Het was een memorabele maaltijd. Laten we het daar op houden.![]()
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee wegquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee weg
Ik ga er maar vanuit dat je het niet over Golfer hebt?quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee weg
quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso als een goed advies.quote:Op zondag 22 december 2019 19:37 schreef Kreator het volgende:
Don't fuck with cats is wel een indrukwekkende docu op netflix.
Yep, momenteel 2 pleisters op m’n been. Kat lag op schoot en iemand stak vuurwerk af, we schrokken beidenquote:Op zondag 22 december 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso als een goed advies.
Ik vond het echt tof. En verbaasde me erover dat dit hele verhaal oorspronkelijk blijkbaar langs me heen is gegaan.quote:Op zondag 22 december 2019 19:37 schreef Kreator het volgende:
Don't fuck with cats is wel een indrukwekkende docu op netflix.
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemenquote:Op zondag 22 december 2019 19:47 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...En wat ga je nou doen: iedere dag een pakje of wat uitpakken? samen met F...
Of wacht je tot je beter-der voelt.
Zou het echt niet de spanning zijn?
En hoe kwam je erbij, dat Barrel kerstvrouw zou zijn: zij reed naar sigme.
Logisch, toch!? Niet.quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemen
T was zelf nog meer, via kaat, naar Tele6, weer naar kaat en toen naar Sigme.quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemen
Lo se, lo se. Maar dat is nog niet verklapt toch?quote:Op zondag 22 december 2019 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T was zelf nog meer, via kaat, naar Tele6, weer naar kaat en toen naar Sigme.
Ahora siquote:Op zondag 22 december 2019 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Lo se, lo se. Maar dat is nog niet verklapt toch?
En ook jou is het zeer gegundquote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik stond op het punt om dat te doen
Ik heb ook een kerstpakket gekregen
quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik stond op het punt om dat te doen
Ik heb ook een kerstpakket gekregen
Auwquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep, momenteel 2 pleisters op m’n been. Kat lag op schoot en iemand stak vuurwerk af, we schrokken beiden
quote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net thuis van een middag bij mijn ouders, want mijn vader had een gitaar voor me gevonden bij de kringloop en die wilde ik graag hebben![]()
Nu zit ik weer naar mijn cadeaus te staren![]()
@:Kaatje1 appte me van de week dat ze naar een vriendin ging maar als ze toch in Nijmegen was, wel even mijn huis kon komen bewonderen. Nou, leuk, zondagochtend had ik toch nog geen plannen
Doe ik de deur open, komt daar Kaatje met nog iemand, en nog verbazingwekkender, een gigantische berg pakjes![]()
![]()
![]()
Zo leuk, jij wist écht van niksquote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net thuis van een middag bij mijn ouders, want mijn vader had een gitaar voor me gevonden bij de kringloop en die wilde ik graag hebben![]()
@:Kaatje1 appte me van de week dat ze naar een vriendin ging maar als ze toch in Nijmegen was, wel even mijn huis kon komen bewonderen. Nou, leuk, zondagochtend had ik toch nog geen plannen
Doe ik de deur open, komt daar Kaatje met nog iemand, en nog verbazingwekkender, een gigantische berg pakjes![]()
![]()
![]()
Hihi...nog iemand...quote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Ik zie een duet met @Blues voor mequote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Tof zeg!quote:Op zondag 22 december 2019 20:28 schreef Tele6 het volgende:
Nou, die nog iemand was @:Barreltje . Superleuk om haar ook in het echt te zien![]()
De inhoud van de pakjes weet ik nog niet allemaal, want de meeste staan nog prachtig onuitgepakt te wezen onder mijn kerstboom![]()
(de kerstboom staat op de witte kast die je op de foto ziet)
[ afbeelding ]
Wat ik nu weet:
- Er zit een Fries pakket bij van @:fietsie waarvoor hij Barreltje nog gemeet heeft in Den Helder (wat een logistiek allemaal)
- Er zit een recept voor 3 bij van @:Lucky_Strike
- Er zitten een heleboel cadeaus in
- Er zitten spullen in om twee vegan gerechten te maken uit de Kerst-Allerhande van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx voor de bezorg Kerst-Elf werkzaamhedenquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Barreltje het volgende:
@:fotoverslag van Tele!
Ik ben inmiddels thuis en k. is voor me aan het koken
Dat verdien je ook na al dat geregel en die wereldreisquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Barreltje het volgende:
@:fotoverslag van Tele!
Ik ben inmiddels thuis en k. is voor me aan het koken
Tof zeg. Wat een hoopquote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, dit zijn alle pakjes zonder doos eromheen:
[ afbeelding ]
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven zoveel cadeautjes tegelijk gehad![]()
![]()
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Een cadeautje voelt als een reep Tony's Chocolonely. Misschien pak ik die alvast uit![]()
Oh, en er is ook een cadeautje dat erg leuk rammelt(ik heb er niet hard aan geschud hoor, maak je geen zorgen)
Ik weet dat er een potje olijvenpoeder bijzit van @:Kaatje1, dat ga ik gauw proberen. Je zei dat het lekker was over de salade, toch? Zou over hummus heen op brood ook lekker zijn?
Lekker veel om uit te pakkenquote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, dit zijn alle pakjes zonder doos eromheen:
[ afbeelding ]
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven zoveel cadeautjes tegelijk gehad![]()
![]()
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Een cadeautje voelt als een reep Tony's Chocolonely. Misschien pak ik die alvast uit![]()
Oh, en er is ook een cadeautje dat erg leuk rammelt(ik heb er niet hard aan geschud hoor, maak je geen zorgen)
Ik weet dat er een potje olijvenpoeder bijzit van @:Kaatje1, dat ga ik gauw proberen. Je zei dat het lekker was over de salade, toch? Zou over hummus heen op brood ook lekker zijn?
quote:
Ik ben er heel blij meequote:Op zondag 22 december 2019 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe beviel de gitaar die je vader opgeduikeld heeft?
Wat een goede dag had jij vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee
Mijn moeder wilde eigenlijk een heel dure gitaar voor me kopen, maar ik ben veel blijer met een tweedehandse, want die kan ik gewoon overal heen slepen en lekker mee bij kampvuurtjes gaan zitten zonder dat ik me zorgen hoef te maken. Er zitten geen hoge verwachtingen aan, want het is geen sjiek instrument dus het is ook niet dat ik er meer dan gepingel uit hoef te halen![]()
Ik heb bij mijn ouders lekker alvast wat zitten spelen erop. Mijn vader had er al nieuwe snaren opgezet, dat is fijn.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, het olijvenpoeder van Kaatje en de inhoud van het pakje van Lucky:
[ afbeelding ]
Er zit een superlief kerstkaartje van Lucky bijmet goud. Ik houd van kaartjes
Ik wist er niet eens van... maar idd super leuk van alle kerstmannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 22 december 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:
Super gedaan barrel (en uiteraard de cadeau gevers)
(Ik heb niet meegedaan)
quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb de pakjes die interessant rammelden eerst uitgepakt, plus een pakje in een erg interessante blauwe verpakking, en een paar van de kleinste pakjes omdat ik van alles gokte dat er een badbruisbal inzat maar dat kan niet want jullie weten dat ik geen bad heb. Het waren geen bruisballen:
[ afbeelding ]
De "theelichthouder carrousel" is goudkleurig met rendierenpast mooi bij het goud op mijn kikker-spaarpot
En dankzij een lief kerstmannetje/vrouwtje is de kans dat ik mijn vingers brand erg laag
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaanquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga je alle pakjes vandaag open maken of verspreid je het t/m kerst?
Dat snap ik helemaal!quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaan*stuitert*
Kan ik me voorstellen. Anders lig je straks in bed en stap je er iedere keer uit om er nog een uit te pakkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaan*stuitert*
Ik weet bij nader inzien niet of die bouillon wel vegan is.quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, het olijvenpoeder van Kaatje en de inhoud van het pakje van Lucky:
[ afbeelding ]
Er zit een superlief kerstkaartje van Lucky bijmet goud. Ik houd van kaartjes
Het is groentebouillon, dus als het niet-vegan is dan zijn het hoogstens sporen van niet-vegan. Daar val ik niet overquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet bij nader inzien niet of die bouillon wel vegan is.
Mijn recept is niet zo kerstig maar wel lekkerEn goed in te vriezen.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, weer een paar uitgepakte pakjes.
Het pakje dat als Tony's voelde/eruitzag, bleek TWEE repen chocola te zijn!(de puur gember limoen en puur lavendel karamel). En ik vond nog een pakje met chocola
![]()
Verder
• een pureestamper,
• een knutselpakketje,
• body lotion (fijn, in dit nieuwe huis is de lucht veel droger en dat merk ik aan mijn huid *jeukenkels, brr*)
• drie schattige schriftjes die ik net nodig had, want als mijn huidige notitieboek vol is (nu op 95/160) heb ik geen nieuw klaarliggen
[ afbeelding ]
Ik heb van die ouderwetse waterreservoirs ad radiatoren.quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Speaking of jeuk en droog trouwens...
Heb hier vandaag maar een een schaaltje water op de kachel gezet... droog huidje, droge lippen.. droge ogen..
Werkt
Mja ik heb geen radiatorquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb van die ouderwetse waterreservoirs ad radiatoren.
Mijn moeder ookquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik heb geen radiator
Wel een gaskachel waar je dingen op kunt zetten
Paar drupjes etherische olie en huis ruikt lekker ook nog.
Leuk, leuk, leukquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Tele6 het volgende:
Vervolgens... kreeg ik allemaal kerstcadeaus!
En ik heb nu een gele papieren kroon op m'n hoofd, want ik heb een van de christmas crackers opengemaakt. Er zat een briefje in "doe wat je leuk vindt, dan zul je het leuk vinden om te doen".Ik heb er ook eentje met "de leukste dingen in het leven zijn geen dingen", dat is wel een mooie als je net een heleboel toch wel heel leuke dingen cadeau hebt gehad
De kerstcadeaus:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit jackfruit op, dus eigenlijk was ik nog geen echte vegan, maar daar gaan we binnenkort dus een eind aan makenIk ben er erg benieuwd naar. Ook handig dat het al gekruid is en alles: beetje groenten en rijst erbij en ik heb een supersnelle maaltijd
![]()
Kerstsokken zijn leukik draag het liefst interessante sokken. Fijn ook dat kerstm/v ingeschat/onthouden heeft dat ik grote voeten heb
Hier eentje.. maar geen enorm huis ook.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Opgegroeid met (maar 3!!) gaskachels in het hele huis 😱
Juist dat. Wat een schatten zitten er hier...quote:Op zondag 22 december 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:
Super gedaan barrel (en uiteraard de cadeau gevers)
(Ik heb niet meegedaan)
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef AnneX het volgende:
Kerst- ijsblokjes![]()
En nu nog even benieuwd of Isa én Jross geslaagd zijn met het gesuikerde fruit.
En wáar? En in welk recept.
En @:F. als je meeleest: heb je Lonaa nu al gereanimeerd?
#
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregenquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Opgegroeid met (maar 3!!) gaskachels in het hele huis 😱
Hier zo’n electrisch kacheltje op de slaapkamer als we bij oma logeerden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregen
Wel liefquote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregen
Mijn oma is heel liefquote:Op zondag 22 december 2019 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel lief![]()
Is echt niet goedkoop
quote:Op zondag 22 december 2019 21:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn oma is heel liefen dat was mijn opa ook.
Ja, zeker! Jasmijn is een van mijn lievelings. Daar houd ik altijd een voorraadje van op peil.quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Thee is van mij. Hopelijk lust je die thee
Gelukkigquote:Op zondag 22 december 2019 21:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, zeker! Jasmijn is een van mijn lievelings. Daar houd ik altijd een voorraadje van op peil.
Ik voel gewoon aan mijn water dat er kunstenaarsgenodigdheden in zittenquote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
En kijk dit pakje nou!
Ik voel gewoon aan dat hier iets leuks in gaat zitten![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk hoe je ons als het ware mee laat uitpakken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben vrij makkelijk in thee, ik drink praktisch alle soorten in grote hoeveelheden. De wat exotischere vind ik het leukst, dus jouw pakketje is wat dat betreft raak met de pai mu tan thee. Die kende ik nog nietquote:Op zondag 22 december 2019 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Best lastig om iets uit te zoeken voor iemand "die van thee houdt" zonder te weten wélke thee, en in zakjes of los en zwart, groen, wit, rooibos of kruidenthee
quote:Op zondag 22 december 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik voel gewoon aan mijn water dat er kunstenaarsgenodigdheden in zittenDat water van jou 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk hoe je ons als het ware mee laat uitpakkenWe have far more in common than that which devides us..
Ik drink graag rooibos, maar dan wel de echte takjes. En hibiscus theequote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk in thee, ik drink praktisch alle soorten in grote hoeveelheden. De wat exotischere vind ik het leukst, dus jouw pakketje is wat dat betreft raak met de pai mu tan thee. Die kende ik nog niet
Alleen de "rooibos mango" die A graag drinkt en dat soort andere vruchtentheeën (pickwick aardbei, waargh) ben ik niet zo'n fan van. Duitse vruchtenthee dan weer wel
Johquote:Op zondag 22 december 2019 22:10 schreef Barreltje het volgende:
De titel van het spel is wel de pun eigenlijk .
quote:Op zondag 22 december 2019 22:10 schreef Barreltje het volgende:
De titel van het spel is wel de pun eigenlijk .
Klinkt super!quote:Op zondag 22 december 2019 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Hihi Barreltje
We zijn nu aangeland bij de categorie platte pakjes![]()
[ afbeelding ]
De dummy's (schetsboeken) hebben een afbeelding van vakwerkhuizen op de omslag, dat doet me denken aan toen ik op reis was naar Nürnberg... goede herinneringen![]()
Nu kan ik een feestje organiseren voor mijn vrienden en dan allemaal hapjes koken uit een echt kookboek!![]()
Of hapjes maken en gaan bankhangen met A en B en alles opeten
Het is fantastisch!quote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Barreltje het volgende:
Je maakt er wel een mooi uitpak feestje van zo Tele!
Ziet er heerlijk zacht uitquote:Op zondag 22 december 2019 22:22 schreef Tele6 het volgende:
Dit cadeau krijgt een foto voor zich alleen, zo spectaculair als het is![]()
Ik heb een foto aan A geappt, hij appt terug "FLUFFY" en daar ben ik het helemaal mee eens. Ik had nog geen dekentje, nu heb ik een heerlijk dekentje
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of jij rustig kan slapen vannachtquote:
Duurt denk ik nog wel een tijdje voor ik uitgestuiterd ben...quote:Op zondag 22 december 2019 22:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij rustig kan slapen vannacht
O wat houd ik van jouquote:Op zondag 22 december 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben vrij makkelijk in thee, ik drink praktisch alle soorten in grote hoeveelheden. De wat exotischere vind ik het leukst, dus jouw pakketje is wat dat betreft raak met de pai mu tan thee. Die kende ik nog niet
Alleen de "rooibos mango" die A graag drinkt en dat soort andere vruchtentheeën (pickwick aardbei, waargh) ben ik niet zo'n fan van. Duitse vruchtenthee dan weer wel
Dan weet ik nu wat ik jou moet geven mocht de gelegenheid zich ooit voordoenquote:Op zondag 22 december 2019 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O wat houd ik van jou![]()
![]()
Ik kom te vaak in omgevingen waar pickwick vruchtenthee al heel exotisch wordt gevonden ‘en jij houdt toch van bijzondere theetjes?’ Tadaaaa!
Bluuuugh! En dan heb ik niet het hart om te vragen om gewone zwarte thee, want die is tenminste wel te pruimen.
Hmmmm... hoe groot is dat? En wanneer heeft Fiets voor het laatst gepost?quote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu naast de Allerhande en het vega-hapjes-kookboek nog meer CUL-leesvoer:
[ afbeelding ]
En het laatste pak dat er nog staat, is het spectaculaire @:fietsie pakket:
[ afbeelding ]
Hahaha, ik denk dat Kaatje en Barreltje hem niet zo soepel naar me toe gesjouwd zouden hebben gekregenquote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hmmmm... hoe groot is dat? En wanneer heeft Fiets voor het laatst gepost?
Bereid je erop voor dat hij wellicht eruit springt
O nee, dat past nét nietquote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat Kaatje en Barreltje hem niet zo soepel naar me toe gesjouwd zouden hebben gekregen
Het pakketje is zo'n 20x30x20 cm
Openmakenquote:Op zondag 22 december 2019 22:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu naast de Allerhande en het vega-hapjes-kookboek nog meer CUL-leesvoer:
[ afbeelding ]
De christmas crackers zeggen "wees jezelf, je bent mooi zoals je bent" en "lach veel, dan krijg je rimpels op de juiste plaatsen"
En het laatste pak dat er nog staat, is het spectaculaire @:fietsie pakket:
[ afbeelding ]
Zou heel knap geweest zijn van ‘m om zich in een pakje van dat formaat te proppenquote:Op zondag 22 december 2019 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat Kaatje en Barreltje hem niet zo soepel naar me toe gesjouwd zouden hebben gekregen
Het pakketje is zo'n 20x30x20 cm
Zeg datquote:Op zondag 22 december 2019 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou heel knap geweest zijn van ‘m om zich in een pakje van dat formaat te proppen
Jij duikt nu weg voor de denkbeeldige schaar hequote:
quote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij duikt nu weg voor de denkbeeldige schaar he
quote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij duikt nu weg voor de denkbeeldige schaar he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 22:41 schreef Tele6 het volgende:
Daar is-ie dan!TadaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik lust wel bier, drink het alleen niet zo vaak omdat de meeste van mijn vrienden praktisch niet drinken en ik erg snel aangeschoten word. Nou is dat mooi geen probeem met alcoholvrij bierquote:Op zondag 22 december 2019 22:42 schreef fietsie het volgende:
Us Heit, onze vader, leek me passend voor deze tijd van het jaar. Een verfrissend, alcoholvrij, slokje voor bezoek, of als je zelf een poging wagen wilt
quote:Op zondag 22 december 2019 22:41 schreef Tele6 het volgende:
Daar is-ie dan!Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dankjewel voor je sponsoringquote:Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke en bijzondere en persoonlijke zaken komen uit de pakjes.👍🏼
#slechtseensponsor.
Ook heel leuk met mede Fokkersquote:Op zondag 22 december 2019 22:06 schreef Tele6 het volgende:
En wat zat erin... heeeeel erg mooie kleurpotloden. De verpakking zegt dat het pastelpotloden zijn die heel veel kleur afgeven, erg goed mengen (ook met behulp van water) en nauwelijks stoffen![]()
Het spel kun je met 2 tot 12 personen spelen, dus ik kan het met A en B en mijn broertje en allerlei vrienden ALLEMAAL spelen![]()
Spellen voor tot vier personen zijn vaak jammer omdat A en B en ik vaak een bevriend stel op bezoek krijgen en dan hebben we een mens te veel. Bij dit spel dus niet
[ afbeelding ]
Letterlijk precies dat jaquote:Op zondag 22 december 2019 22:49 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie
Ik dacht te lezen "steek in je zak" dus inderdaad "om mee te nemen"
bûse doet me denken aan pose, dat is zak in het Deensquote:
Ben je nu aan het bedelen voor kadoos?quote:Op zondag 22 december 2019 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, volgende x ben ik
5 mei jarig.
Just saying
Origineel, welquote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke unboxingEn wat zijn jullie allemaal goed met kadootjes geven. Ik gaf een zoete aardappel
Quoted for truth.quote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Tele6 het volgende:
Mensen, wat heb ik een leuke avond gehad en wat ben ik verwend
Dit gaat op mijn lijst van "zie je wel, mensen vinden me leuk en ik ben dingen waard"-voorbeelden, zoals Whiskers me aanraaddeMisschien voel ik me soms een sukkel, maar jullie hebben wel een prachtige stapel cadeaus bedacht en geregeld en vervoerd voor deze sukkel
dus zo stom zal ik niet zijn!
![]()
Er zit zoveel zorg en liefde in dit kerstpakket, ik zal altijd onthouden dat jullie dat voor mij hebben gedaan
Maar wel een kerstkaartje speciaal voor mijquote:Op zondag 22 december 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke unboxingEn wat zijn jullie allemaal goed met kadootjes geven. Ik gaf een zoete aardappel
quote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Tele6 het volgende:
Dit gaat op mijn lijst van "zie je wel, mensen vinden me leuk en ik ben dingen waard"-voorbeelden, zoals Whiskers me aanraaddeMisschien voel ik me soms een sukkel, maar jullie hebben wel een prachtige stapel cadeaus bedacht en geregeld en vervoerd voor deze sukkel
![]()
Er zit zoveel zorg en liefde in dit kerstpakket, ik zal altijd onthouden dat jullie dat voor mij hebben gedaan
Slaap zequote:Op zondag 22 december 2019 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bedwaarts
In vers verschoond bedje
Sukkelig voelen we ons allemaal vast wel.quote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Tele6 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sukkelig voelen we ons allemaal vast wel.
Maar jij bent een leuk mens en heel veel waard. Misschien hadden we je ook een tegeltje kunnen geven dat je iedere dag zou lezen “Tele is een leukerd”
quote:Op zondag 22 december 2019 23:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een groot vel papier op mijn prikbord gehad met "Tele, je bent oké", maar een tijdje geleden heb ik het eraf gehaald omdat ik vrolijkere dingen wilde ophangen en het "je bent oké" me er vooral aan herinnerde hoe niet-oké ik mezelf een groot deel van de tijd vind![]()
Nu heb ik nog wel een kaartje dat A me gegeven heeft met een narwal erop en "you are a weird creature but I like it very much"![]()
dat is ook wel een goede boodschap.
Da’s een goeie 👍quote:Op zondag 22 december 2019 23:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd een groot vel papier op mijn prikbord gehad met "Tele, je bent oké", maar een tijdje geleden heb ik het eraf gehaald omdat ik vrolijkere dingen wilde ophangen en het "je bent oké" me er vooral aan herinnerde hoe niet-oké ik mezelf een groot deel van de tijd vind![]()
Nu heb ik nog wel een kaartje dat A me gegeven heeft met een narwal erop en "you are a weird creature but I like it very much"![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 22 december 2019 23:05 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Don't panic, is maar 2 daagjes werken tot kerstquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Graag gedaanIk was gisteren nog naar kaatje in Arnhem om twee pakketjes af te geven. Samen echt heerlijk geluncht in de binnenstad. Zonder de kerstpakketactie had ik nooit op 21 december een man op blote voeten, in korte broek met mouwloos shirtje gezien. Dus bedankt daarvoor.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Graag gedaanIk was gisteren nog naar kaatje in Arnhem om twee pakketjes af te geven. Samen echt heerlijk geluncht in de binnenstad. Zonder de kerstpakketactie had ik nooit op 21 december een man op blote voeten, in korte broek met mouwloos shirtje gezien. Dus bedankt daarvoor.
quote:Op zondag 22 december 2019 23:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een man hier op de dijk wonen die er altijd zo bij loopt.quote:Op zondag 22 december 2019 23:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo iemand woont er ook in mijn appartementencomplex. Laatst zag ik hem zowaar op slippers
Nee. Niet sowieso. Soms welquote:
Hehe ik had een vriendin... eerste kop thee was altijd aardbeienthee.quote:Op zondag 22 december 2019 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu wat ik jou moet geven mocht de gelegenheid zich ooit voordoen
Dat.quote:Op zondag 22 december 2019 22:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een leuke en bijzondere en persoonlijke zaken komen uit de pakjes.👍🏼
#slechtseensponsor.
Voelde wel wat... lullig, om gisteren gewoon te verdwijnen na 'dankjewel', maar het ging echt niet.quote:Op maandag 23 december 2019 07:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitpakfeest deel twee![]()
Blij dat je je wat beter voelt Loon.
Dat verdwijnen zat redelijk verankerd in het concept... overdonderd denk ikquote:Op maandag 23 december 2019 07:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voelde wel wat... lullig, om gisteren gewoon te verdwijnen na 'dankjewel', maar het ging echt niet.![]()
Deed echt niks af aan hoe overdonderd ik was (en nog steeds). Wel leuk terug lezen zo, met een kop koffieHet stuiteren van tele spat van het scherm af
quote:Op maandag 23 december 2019 07:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat verdwijnen zat redelijk verankerd in het concept... overdonderd denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
omg huilen.quote:Op maandag 23 december 2019 07:36 schreef Uhmmpie het volgende:
@:lonaa en @:tele6
[ afbeelding ]
En geniet ze nog maar een heel tijd
quote:Op maandag 23 december 2019 07:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan best (rode, of juist witte) wijn zijn, in plaats van 'drank'. Wijn bevat nogal een en ander buiten de alcohol om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stress als gemene deler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al dan niet met invloed op je drankgebruik dus.
Jup.. voor allebei.quote:Op maandag 23 december 2019 07:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
omg huilen.![]()
Wat mooi.Die sla ik op hoor.
![]()
En hij kan ook uitgeprint voor Tele, vind ik.
Hmm. Dat is opzich best een intressante theorie. Ik ben namelijk wel meer wijn gaan drinken ipv bier, de laatste tijd. En dan voornamelijk rood.quote:Op maandag 23 december 2019 07:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kan best (rode, of juist witte) wijn zijn, in plaats van 'drank'. Wijn bevat nogal een en ander buiten de alcohol om.
Ook dat...quote:Op maandag 23 december 2019 07:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kan best (rode, of juist witte) wijn zijn, in plaats van 'drank'. Wijn bevat nogal een en ander buiten de alcohol om.
Ja, nou, heel stom misschien, maar ik vind helemaal niet dat ik zoveel stress heb.quote:Op maandag 23 december 2019 07:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En stress als gemene deler?
Al dan niet met invloed op je drankgebruik dus.
Wodkaquote:Op maandag 23 december 2019 07:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook dat...
Drink weleens poolse wodka. Samen met een vriend die daar ook van houd drinken we rustig samen meer dan een fles leeg.
En nooit een kater....
polen houden niet van toevoegingen in hun eten/drinken. Als je daar brood koopt is het een dag later ook gewoon, zoals het hoort, oud.
Gisteren ook niet?quote:Op maandag 23 december 2019 07:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, heel stom misschien, maar ik vind helemaal niet dat ik zoveel stress heb.Het kan hoor, misschien downplay ik het wel enorm. Vind mezelf echt geen stress-mens. Maar het kan geen kwaad om er eens op te letten, net als Unieks bijdrage. Ik ga het eens bijhouden.
Bwehehe, ja dat had ik wel een beetje. En dat werd niet minder toen ik me echt slecht voelde. En super schaamte toen ik ook nog de wc volblerfde terwijl Barrel op bezoek was. 'Wacht even hoor, even kotsen'quote:Op maandag 23 december 2019 07:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gisteren ook niet?
Zou ik wel hebben..
Vermoed dat ik niet zou weten of ik bij de deur zou willen liggen of verstopt achter de wcpot
Die historie miste ikquote:Op maandag 23 december 2019 07:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
WodkaJa herkenbaar + 1, nooit last van.
Wel fijn dat jullie met serieuze bijdrages komen hoor. Ik vond het best lastig om te posten omdat ik, zeker wat jaren geleden, echt bekend stond als zuipschuit (perks of werken in de horeca) En ik heb echt mijn fair share aan katers gehad, maar dat voelt echt echt anders.
In het verleden heb ik 6 jaar in een poppodium gewerkt. Achter de bar. Naborrels, feestjes zelf (want gratiz toegang), dat wil wel. En het was vrijwilligerswerk. Voor 1 gewerkt uur kreeg je 1 consumptiemunt. Dus als je veel werkt kan je eigenlijk altijd 'gratis' drinken.quote:Op maandag 23 december 2019 07:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die historie miste ik
Maar je kunt nu niet echt over als zuiplap
Al merk ik er natuurlijk niks van als jij niet vertelt dat je chronisch te veel drinkt
Tenzij je echt wartaal gaat posten.
Ik ga het in de gaten houden hoor. Even 'dagboekje' bijhouden.quote:Op maandag 23 december 2019 07:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Wat een prachtige tekst Uhmmpie, echt haast geschreven voor Lonaa en Tele lijkt wel.
Wat Lonaa beschrijft heb ik (kort) gehad toen ik een jaar of 18 was, was stress gerelateerd en volgens de huisarts een vorm van migraine. Toen die stress weg was heb ik het geloof ik nog maar 1 of 2 keer gehad. En het was natuurlijk best spannend gisteren
Maar bij zo’n popppodium is drinken ook meer de standaard dan ergens anders.quote:Op maandag 23 december 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In het verleden heb ik 6 jaar in een poppodium gewerkt. Achter de bar. Naborrels, feestjes zelf (want gratiz toegang), dat wil wel. En het was vrijwilligerswerk. Voor 1 gewerkt uur kreeg je 1 consumptiemunt. Dus als je veel werkt kan je eigenlijk altijd 'gratis' drinken.
Inmiddels is Atak 2 jaar dicht dus dat is allemaal weggevallen. En daarmee dus ook een heel heel groot deel aan redenen/mogelijkheden voor een bier. Want ik drink eigenlijk niet thuis. Uitzonderingen zijn een feestje of BBQ met vrienden. (en dan is 'het is vrijdag!' niet een feestje, zeg maar). Denk niet dat ik vaker dan 5x per jaar thuis drink.
Ik kom ook veel minder vaak in de binnenstad EN ik heb geleerd dat als je 's middags 2 biertjes drinkt in de tad, dat je dan niet om 2 uur straalbezopen thuis hoeft te komen. Er is een middenweg.
Lijkt wel of ik volwassen aan het worden ben.
Als je niet-mobiel fokt, kan je mijn opmerking bij mijn avatar lezenquote:Op maandag 23 december 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In het verleden heb ik 6 jaar in een poppodium gewerkt. Achter de bar. Naborrels, feestjes zelf (want gratiz toegang), dat wil wel. En het was vrijwilligerswerk. Voor 1 gewerkt uur kreeg je 1 consumptiemunt. Dus als je veel werkt kan je eigenlijk altijd 'gratis' drinken.
Wijn weggooien doe ik tegenwoordig ook vaker. Alleen drink ik toch nauwelijks en vorige week had ik 2 aangebroken flessen staan, kon de koelkast ruimte goed gebruiken dus weg. Beetje zonde welquote:Op maandag 23 december 2019 08:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar bij zo’n popppodium is drinken ook meer de standaard dan ergens anders.
Gaat haast vanzelf dan.
Net als met uit gaan eigenlijk.
Drink nu thuis wel... maar dan meestal een glaasje wodka of likeur...
Wijn doorgaans alleen als ik bezoek heb...
staan inmiddels 3 halve flessen wijn klaar om weg gegooid te worden zegmaar... drink die in mn eentje gewoon niet leeg en vind dat dan toch ook weer zonde.
Dat doe ik tegenwoordig ook vaker. Voor oudejaarsavond een flesje prosecco in huis gehaaldquote:Op maandag 23 december 2019 08:56 schreef borisz het volgende:
Moeders haalt wel eens van die kleine flesjes wijn voor als ze af en toe thuis een wijntje wil.
Mooie pakketten
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Migraine. Ik heb m ook wel eens dankzij drank, vaker niet, maar veel erger dan een kater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Je kunt wijn die je niet meer opdrinkt invriezen, om later mee te koken.quote:Op maandag 23 december 2019 08:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar bij zo’n popppodium is drinken ook meer de standaard dan ergens anders.
Gaat haast vanzelf dan.
Net als met uit gaan eigenlijk.
Drink nu thuis wel... maar dan meestal een glaasje wodka of likeur...
Wijn doorgaans alleen als ik bezoek heb...
staan inmiddels 3 halve flessen wijn klaar om weg gegooid te worden zegmaar... drink die in mn eentje gewoon niet leeg en vind dat dan toch ook weer zonde.
Ik ben nog nooit bij Vera geweestquote:Op maandag 23 december 2019 08:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je niet-mobiel fokt, kan je mijn opmerking bij mijn avatar lezen
Ik ben hier gevormd. Mijn tedergeliefde heb ik ook daar opgeduikeld, ergens eind jaren '80.
Oh, fijn! Of naja, niet fijnquote:Op maandag 23 december 2019 09:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Migraine. Ik heb m ook wel eens dankzij drank, vaker niet, maar veel erger dan een kater.
En toen kwam ik daar ookquote:Op maandag 23 december 2019 08:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je niet-mobiel fokt, kan je mijn opmerking bij mijn avatar lezen
Ik ben hier gevormd. Mijn tedergeliefde heb ik ook daar opgeduikeld, ergens eind jaren '80.
Een vriendin krijgt hoofdpijn van witte wijn maar niet van rode of rose. Die is heel blij dat het aanbod rose de laatste jaren wat gevarieerder (en beter) is.quote:Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Woah: https://www.henw.org/arti(...)-voor-migraineaanval
Klinkt wel plausibel. Vroeger dronk ik helemaal geen rode wijn. En tegenwoordig drink ik het vaker/liever dan bier. En pas sinds kort dit soort 'aanvallen'![]()
Anijs zit in de dumkes, die kleine harde koekjes. Echt superlekkere koekjes zijn dat!quote:Op maandag 23 december 2019 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket van FietsWaar heel groot 'Lonaaaaaaaaaaaaaaa' op de doos stond.
Moest lachen.
De anijsgeur kwam me tegemoet bij het openmaken, kwam van die grote lange koek. En Fries Roggebrood
Lekker! En die ronde crackers ken ik niet, dus ook heel benieuwd naar
De Dumkes zijn ook nieuw voor mij.
En Fries bier, net als Tele
quote:Op maandag 23 december 2019 09:42 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa toen je je "inb4 zuipschuit" schreef dacht ik, dat zou ik niet reageren, ik zou gewoon zeggen "je wordt oud!"
Fijn dat je je weer beter voelt. Nu kun je je pakjes uitpakken, superleuk
In dat grote lange ding ook want daar staat op 'met anijssmaak'quote:Op maandag 23 december 2019 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Anijs zit in de dumkes, die kleine harde koekjes. Echt superlekkere koekjes zijn dat!
Dubbel anijs dusquote:Op maandag 23 december 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In dat grote lange ding ook want daar staat op 'met anijssmaak'
Ook al zo'n lief pakket van L_S!quote:Op maandag 23 december 2019 09:46 schreef Lonaa het volgende:
En LS, die zegt dat iedereen creatieve cadeau's geeft had wel gewoon onthouden dat ik nog nooit Paella gehad of gemaakt hebt, dus gaf mij een recept en alle ingredienten voor paella.Supergaaf! Persoonlijk en over nagedacht. Dat zijn de beste hoor LS
![]()
En dan zelfs nog aan de bouillonblokjes denken
![]()
Er liggen nog wat garnalen in de vriezer dus die hebben ook mooi een bestemming nu
![]()
[ afbeelding ]
De dentallife hoeft niet in de paella, die zijn voor Mup
Dat houdt na 3 flessen ook wel een keer opquote:Op maandag 23 december 2019 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt wijn die je niet meer opdrinkt invriezen, om later mee te koken.
Dat dus. Hier liggen diverse ijsblokzakjes met wijn in de vriezerquote:Op maandag 23 december 2019 10:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat houdt na 3 flessen ook wel een keer op
Er is maar weinig dat ik echt niet lust.quote:Op maandag 23 december 2019 10:01 schreef Tele6 het volgende:
Daar had Barreltje het gisteren nog over met mij en Kaatje, van "ik hoop dat Lonaa spruitjes lust, maar ik denk het wel..."![]()
Gelukkig maar.
Klinkt allemaal lekkerlekker veel groenten
Hehehe ja, snap ik heel goed.quote:Op maandag 23 december 2019 10:05 schreef fietsie het volgende:
Die groene reclame stift was te leuk om niet heel veel a's mee te kalken Lonaa
quote:Op maandag 23 december 2019 09:46 schreef Lonaa het volgende:
En LS, die zegt dat iedereen creatieve cadeau's geeft had wel gewoon onthouden dat ik nog nooit Paella gehad of gemaakt hebt, dus gaf mij een recept en alle ingredienten voor paella.Supergaaf! Persoonlijk en over nagedacht. Dat zijn de beste hoor LS
![]()
En dan zelfs nog aan de bouillonblokjes denken
![]()
Er liggen nog wat garnalen in de vriezer dus die hebben ook mooi een bestemming nu
![]()
[ afbeelding ]
De dentallife hoeft niet in de paella, die zijn voor Mup
Ik weet nog wel een recept voor restjes artisjok en chorizo. Met gebakken gnocchi en paprikaquote:Op maandag 23 december 2019 10:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is maar weinig dat ik echt niet lust.En nieuwe dingen proberen is gaaf.
Het zijn allemaal recepten die ik zelf niet per se uit zou kiezen omdat links of rechts net buiten de comfortzone ofzo. Artisjok vind ik bijvoorbeeld heel intressant, maar ik weet dan nooit wat ik daar mee moet maken. Ook spruitjes zou ik niet zomaar pakken, en zeker niet zomaar met blauwe kaas, ondanks dat ik wel spruitjes lust.
Dus het is echt heel goed gekozen
Ik begin bijna de populariteit van de unboxing video's op youtube te begrijpen waar mensen dingen uitpakkenquote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef AnneX het volgende:
Yeah...volgende uitpakfeestje🎉
En wéer zo verrassend met eetbox. En een blij stuiterend ei.![]()
(Slim om de allerhande te gebruiken als inspriratie).
Zo is het voor ons ook leuk om te volgen: de 2 uitpakfeestjes op 2 dagen na elkaar.![]()
Jammer van de misselijkheid enzo...zie al goede suggesties voorbij komen.
En mooi gedicht van Uhmmmpie.
iJustine is een guilty pleasure jaquote:Op maandag 23 december 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begin bijna de populariteit van de unboxing video's op youtube te begrijpen waar mensen dingen uitpakken
Och, drakinWeet je wat er aan de hand is? Beterschap voor de kitten.
Dit is wel persoonlijker dan een scripted filmpje, hé.quote:Op maandag 23 december 2019 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begin bijna de populariteit van de unboxing video's op youtube te begrijpen waar mensen dingen uitpakken
Och, drakinWeet je wat er aan de hand is? Beterschap voor de kitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim en lief idee met die proefpakketjes!quote:Op maandag 23 december 2019 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Je had roti en paella benoemd wist ik nog. Heeft Barrel eigenlijk nog kippendij en paprika voor je meegenomen? Weet niet of ze nog aan verse boodschappen is toegekomen.
Ik vraag regelmatig proefpakketjes dierenvoer aan, die gaan dan eens per jaar naar het asiel. Of naar Mup dus.
Och, wat ellendig, enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 23 december 2019 10:28 schreef drakin het volgende:
Hier is kitten dood en doodziek, nu al 2e keer dierenarts. Fuck huur betalen.
Wel kip! Paprika heb ik niet gezien.quote:Op maandag 23 december 2019 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Je had roti en paella benoemd wist ik nog. Heeft Barrel eigenlijk nog kippendij en paprika voor je meegenomen? Weet niet of ze nog aan verse boodschappen is toegekomen.
Ik vraag regelmatig proefpakketjes dierenvoer aan, die gaan dan eens per jaar naar het asiel. Of naar Mup dus.
Kak ! Paprika vergeten..quote:Op maandag 23 december 2019 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel kip! Paprika heb ik niet gezien.
Ja.quote:Op maandag 23 december 2019 11:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben zo blij dat jij zo blij bent @:Loona
quote:Op maandag 23 december 2019 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Het is echt heel gaaf.
En iedereen heeft moeite gedaan en nagedacht over wat te kopen/bij te dragen. Dat vind ik het grootste cadeau, denk ik.
Geeft niet joh. Dan kan Lonaa zelf bedenken welke en hoeveel groente ze er in wil doen.quote:
Als je eenmaal begint.quote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef AnneX het volgende:
Alles ALLES al uitgepakt![]()
p.s. F’s wenkbrauwen
Dus valt de krabpaal zo omquote:Op maandag 23 december 2019 11:18 schreef Lonaa het volgende:
Krabpaaltje opgezet, Dora wil het balletje hebben dat eraan zit.![]()
Nietje aan het begin, wentelen, nietje aan het einde. Maar je hebt wel echt vrij veel nodig voor een paal, daar verkijk je je opquote:Op maandag 23 december 2019 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, nieuw sisaltouw. Dat is vast makkelijk te bevestigen toch?
Worstquote:Op maandag 23 december 2019 11:40 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond eten we de geroosterde bloemkoolDie moet als eerste op. Het is een bijgerecht dus er kan nog iets van vlees bij. Even op broeden. En granaatappelpitjes halen, want die moeten erin.
Het is zo lekker buiten wij hebben net een flink stuk met Loebes in he bos gelopen. (Flink stuk voor hem dan hequote:Op maandag 23 december 2019 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Maar eerst even met mup en vriendje naar het Rutbeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |