quote:Op zondag 22 december 2019 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag 3km gewandeld met de Santa Walk For Life ten voordele van (W)onderweg. Warmste Week.
http://www.wonderweg.be/
Ik ook!quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.quote:Op zondag 22 december 2019 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
wat heelijk zeg, ham van Sigme, brood van KaatjeBen benieuwd naar de rest.
Top Barrel
Alle stress van het wachten kwam er uitquote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
quote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook! Denk wel dat het moet wachten tot morgen. Zowel het uitpakken als de foto's. Ik voel me echt heel misselijk. Heb zelfs het toilet volgeblerfd terwijl Barreltje er was.![]()
Dus misschien zo maar gewoon naar bed.
Dan had het nu wel over mogen zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle stress van het wachten kwam er uit
quote:Op zondag 22 december 2019 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het ZO gaaf.Met z'n alle, achter mijn rug om (
)
quote:Op zondag 22 december 2019 18:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kump wa goe. Ik knabbel voorzichtig aan een cracker nu.
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was ze er? Hoe reageerde je? *nieuwsgierig*
Ben je toch niet zo slecht in radenquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kwart over 5 ofzo. Toen ik de deur opendeed stonden er 4!!! dozen op de stoep, en een Barrel.
Dat betekend ook dat ik gelijk had, trouwens, over wie zou komen brengen.
Wel lekker?quote:Op zondag 22 december 2019 18:45 schreef fietsie het volgende:
Het werden plakjes bijna-pullbare-pork met zelfgemaakte tatjes en botersla.
Jup; sowieso goed vlees, van Duitse origine.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef Blues het volgende:
Het was een memorabele maaltijd. Laten we het daar op houden.![]()
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee wegquote:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee weg
Ik ga er maar vanuit dat je het niet over Golfer hebt?quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou die champkaas taartjes niet. Vlees en sla was ok. Maarrrr ik liet een stukje vlees liggen en was met mijn aandacht bij nog wat sla pakken en hap weg was het vlees. De dief liep er als met een grote prooi mee weg
quote:Op zondag 22 december 2019 18:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso als een goed advies.quote:Op zondag 22 december 2019 19:37 schreef Kreator het volgende:
Don't fuck with cats is wel een indrukwekkende docu op netflix.
Yep, momenteel 2 pleisters op m’n been. Kat lag op schoot en iemand stak vuurwerk af, we schrokken beidenquote:Op zondag 22 december 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het klinkt sowieso als een goed advies.
Ik vond het echt tof. En verbaasde me erover dat dit hele verhaal oorspronkelijk blijkbaar langs me heen is gegaan.quote:Op zondag 22 december 2019 19:37 schreef Kreator het volgende:
Don't fuck with cats is wel een indrukwekkende docu op netflix.
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemenquote:Op zondag 22 december 2019 19:47 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...En wat ga je nou doen: iedere dag een pakje of wat uitpakken? samen met F...
Of wacht je tot je beter-der voelt.
Zou het echt niet de spanning zijn?
En hoe kwam je erbij, dat Barrel kerstvrouw zou zijn: zij reed naar sigme.
Logisch, toch!? Niet.quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemen
T was zelf nog meer, via kaat, naar Tele6, weer naar kaat en toen naar Sigme.quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Barrel via sigme naar Lonaa, alleen om dat stukkie ham mee te nemen
Lo se, lo se. Maar dat is nog niet verklapt toch?quote:Op zondag 22 december 2019 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T was zelf nog meer, via kaat, naar Tele6, weer naar kaat en toen naar Sigme.
Ahora siquote:Op zondag 22 december 2019 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Lo se, lo se. Maar dat is nog niet verklapt toch?
En ook jou is het zeer gegundquote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik stond op het punt om dat te doen
Ik heb ook een kerstpakket gekregen
quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik stond op het punt om dat te doen
Ik heb ook een kerstpakket gekregen
Auwquote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep, momenteel 2 pleisters op m’n been. Kat lag op schoot en iemand stak vuurwerk af, we schrokken beiden
quote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net thuis van een middag bij mijn ouders, want mijn vader had een gitaar voor me gevonden bij de kringloop en die wilde ik graag hebben![]()
Nu zit ik weer naar mijn cadeaus te staren![]()
@:Kaatje1 appte me van de week dat ze naar een vriendin ging maar als ze toch in Nijmegen was, wel even mijn huis kon komen bewonderen. Nou, leuk, zondagochtend had ik toch nog geen plannen
Doe ik de deur open, komt daar Kaatje met nog iemand, en nog verbazingwekkender, een gigantische berg pakjes![]()
![]()
![]()
Zo leuk, jij wist écht van niksquote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben net thuis van een middag bij mijn ouders, want mijn vader had een gitaar voor me gevonden bij de kringloop en die wilde ik graag hebben![]()
@:Kaatje1 appte me van de week dat ze naar een vriendin ging maar als ze toch in Nijmegen was, wel even mijn huis kon komen bewonderen. Nou, leuk, zondagochtend had ik toch nog geen plannen
Doe ik de deur open, komt daar Kaatje met nog iemand, en nog verbazingwekkender, een gigantische berg pakjes![]()
![]()
![]()
Hihi...nog iemand...quote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Ik zie een duet met @Blues voor mequote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Tof zeg!quote:Op zondag 22 december 2019 20:28 schreef Tele6 het volgende:
Nou, die nog iemand was @:Barreltje . Superleuk om haar ook in het echt te zien![]()
De inhoud van de pakjes weet ik nog niet allemaal, want de meeste staan nog prachtig onuitgepakt te wezen onder mijn kerstboom![]()
(de kerstboom staat op de witte kast die je op de foto ziet)
[ afbeelding ]
Wat ik nu weet:
- Er zit een Fries pakket bij van @:fietsie waarvoor hij Barreltje nog gemeet heeft in Den Helder (wat een logistiek allemaal)
- Er zit een recept voor 3 bij van @:Lucky_Strike
- Er zitten een heleboel cadeaus in
- Er zitten spullen in om twee vegan gerechten te maken uit de Kerst-Allerhande van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx voor de bezorg Kerst-Elf werkzaamhedenquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Barreltje het volgende:
@:fotoverslag van Tele!
Ik ben inmiddels thuis en k. is voor me aan het koken
Dat verdien je ook na al dat geregel en die wereldreisquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Barreltje het volgende:
@:fotoverslag van Tele!
Ik ben inmiddels thuis en k. is voor me aan het koken
Tof zeg. Wat een hoopquote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, dit zijn alle pakjes zonder doos eromheen:
[ afbeelding ]
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven zoveel cadeautjes tegelijk gehad![]()
![]()
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Een cadeautje voelt als een reep Tony's Chocolonely. Misschien pak ik die alvast uit![]()
Oh, en er is ook een cadeautje dat erg leuk rammelt(ik heb er niet hard aan geschud hoor, maak je geen zorgen)
Ik weet dat er een potje olijvenpoeder bijzit van @:Kaatje1, dat ga ik gauw proberen. Je zei dat het lekker was over de salade, toch? Zou over hummus heen op brood ook lekker zijn?
Lekker veel om uit te pakkenquote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, dit zijn alle pakjes zonder doos eromheen:
[ afbeelding ]
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven zoveel cadeautjes tegelijk gehad![]()
![]()
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Een cadeautje voelt als een reep Tony's Chocolonely. Misschien pak ik die alvast uit![]()
Oh, en er is ook een cadeautje dat erg leuk rammelt(ik heb er niet hard aan geschud hoor, maak je geen zorgen)
Ik weet dat er een potje olijvenpoeder bijzit van @:Kaatje1, dat ga ik gauw proberen. Je zei dat het lekker was over de salade, toch? Zou over hummus heen op brood ook lekker zijn?
quote:
Ik ben er heel blij meequote:Op zondag 22 december 2019 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe beviel de gitaar die je vader opgeduikeld heeft?
Wat een goede dag had jij vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee
Mijn moeder wilde eigenlijk een heel dure gitaar voor me kopen, maar ik ben veel blijer met een tweedehandse, want die kan ik gewoon overal heen slepen en lekker mee bij kampvuurtjes gaan zitten zonder dat ik me zorgen hoef te maken. Er zitten geen hoge verwachtingen aan, want het is geen sjiek instrument dus het is ook niet dat ik er meer dan gepingel uit hoef te halen![]()
Ik heb bij mijn ouders lekker alvast wat zitten spelen erop. Mijn vader had er al nieuwe snaren opgezet, dat is fijn.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, het olijvenpoeder van Kaatje en de inhoud van het pakje van Lucky:
[ afbeelding ]
Er zit een superlief kerstkaartje van Lucky bijmet goud. Ik houd van kaartjes
Ik wist er niet eens van... maar idd super leuk van alle kerstmannetjes en vrouwtjesquote:Op zondag 22 december 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:
Super gedaan barrel (en uiteraard de cadeau gevers)
(Ik heb niet meegedaan)
quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb de pakjes die interessant rammelden eerst uitgepakt, plus een pakje in een erg interessante blauwe verpakking, en een paar van de kleinste pakjes omdat ik van alles gokte dat er een badbruisbal inzat maar dat kan niet want jullie weten dat ik geen bad heb. Het waren geen bruisballen:
[ afbeelding ]
De "theelichthouder carrousel" is goudkleurig met rendierenpast mooi bij het goud op mijn kikker-spaarpot
En dankzij een lief kerstmannetje/vrouwtje is de kans dat ik mijn vingers brand erg laag
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaanquote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga je alle pakjes vandaag open maken of verspreid je het t/m kerst?
Dat snap ik helemaal!quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaan*stuitert*
Kan ik me voorstellen. Anders lig je straks in bed en stap je er iedere keer uit om er nog een uit te pakkenquote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het te verspreiden. Maar ik ben zo nieuwsgierig, dat ik niet uitsluit dat ze vanavond allemaal open gaan*stuitert*
Ik weet bij nader inzien niet of die bouillon wel vegan is.quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, het olijvenpoeder van Kaatje en de inhoud van het pakje van Lucky:
[ afbeelding ]
Er zit een superlief kerstkaartje van Lucky bijmet goud. Ik houd van kaartjes
Het is groentebouillon, dus als het niet-vegan is dan zijn het hoogstens sporen van niet-vegan. Daar val ik niet overquote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet bij nader inzien niet of die bouillon wel vegan is.
Mijn recept is niet zo kerstig maar wel lekkerEn goed in te vriezen.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, weer een paar uitgepakte pakjes.
Het pakje dat als Tony's voelde/eruitzag, bleek TWEE repen chocola te zijn!(de puur gember limoen en puur lavendel karamel). En ik vond nog een pakje met chocola
![]()
Verder
• een pureestamper,
• een knutselpakketje,
• body lotion (fijn, in dit nieuwe huis is de lucht veel droger en dat merk ik aan mijn huid *jeukenkels, brr*)
• drie schattige schriftjes die ik net nodig had, want als mijn huidige notitieboek vol is (nu op 95/160) heb ik geen nieuw klaarliggen
[ afbeelding ]
Ik heb van die ouderwetse waterreservoirs ad radiatoren.quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Speaking of jeuk en droog trouwens...
Heb hier vandaag maar een een schaaltje water op de kachel gezet... droog huidje, droge lippen.. droge ogen..
Werkt
Mja ik heb geen radiatorquote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb van die ouderwetse waterreservoirs ad radiatoren.
Mijn moeder ookquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik heb geen radiator
Wel een gaskachel waar je dingen op kunt zetten
Paar drupjes etherische olie en huis ruikt lekker ook nog.
Leuk, leuk, leukquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Tele6 het volgende:
Vervolgens... kreeg ik allemaal kerstcadeaus!
En ik heb nu een gele papieren kroon op m'n hoofd, want ik heb een van de christmas crackers opengemaakt. Er zat een briefje in "doe wat je leuk vindt, dan zul je het leuk vinden om te doen".Ik heb er ook eentje met "de leukste dingen in het leven zijn geen dingen", dat is wel een mooie als je net een heleboel toch wel heel leuke dingen cadeau hebt gehad
De kerstcadeaus:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit jackfruit op, dus eigenlijk was ik nog geen echte vegan, maar daar gaan we binnenkort dus een eind aan makenIk ben er erg benieuwd naar. Ook handig dat het al gekruid is en alles: beetje groenten en rijst erbij en ik heb een supersnelle maaltijd
![]()
Kerstsokken zijn leukik draag het liefst interessante sokken. Fijn ook dat kerstm/v ingeschat/onthouden heeft dat ik grote voeten heb
Hier eentje.. maar geen enorm huis ook.quote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Opgegroeid met (maar 3!!) gaskachels in het hele huis 😱
Juist dat. Wat een schatten zitten er hier...quote:Op zondag 22 december 2019 20:53 schreef Kreator het volgende:
Super gedaan barrel (en uiteraard de cadeau gevers)
(Ik heb niet meegedaan)
Ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 21:41 schreef AnneX het volgende:
Kerst- ijsblokjes![]()
En nu nog even benieuwd of Isa én Jross geslaagd zijn met het gesuikerde fruit.
En wáar? En in welk recept.
En @:F. als je meeleest: heb je Lonaa nu al gereanimeerd?
#
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregenquote:Op zondag 22 december 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder ook
Opgegroeid met (maar 3!!) gaskachels in het hele huis 😱
Hier zo’n electrisch kacheltje op de slaapkamer als we bij oma logeerden.quote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregen
Wel liefquote:Op zondag 22 december 2019 21:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo was het huis van m'n oma ook. Die hebben een kachel in de slaapkamer genomen toen ze drie maanden oude Tele6 te logeren kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |