quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neh
Kwartiertje analyseren/reclame, dan RTL GP
Gewoon naar Studio Sport om 18u en 19u door naar eredivisiequote:Op zondag 22 december 2019 17:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neh
Kwartiertje analyseren/reclame, dan RTL GP
Van den Bergh is ook een lief kind.quote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zeg het voor de laatste keer vandaag, Aspinall is een fijne darter. Eindelijk een jonge darter die sympathiek overkomt.
Ik geloof niet dat er heel veel bijzonders is gebeurd in de Erediwisie vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon naar Studio Sport om 18u en 19u door naar eredivisie
Daar is niks stiekems aan.quote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie blijft er stiekem nog voor de reclames en de nabeschouwing?
Uiteraard, kijken of we nog Bingo krijgenquote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie blijft er stiekem nog voor de reclames en de nabeschouwing?
Mooie goalsquote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er heel veel bijzonders is gebeurd in de Erediwisie vandaag
Voor 6 Ajax-goals en enkele jonge talenten ga ik wel even zittenquote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er heel veel bijzonders is gebeurd in de Erediwisie vandaag
Ohjaquote:Op zondag 22 december 2019 17:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor 6 Ajax-goals en enkele jonge talenten ga ik wel even zitten
Tegen ADOquote:Op zondag 22 december 2019 17:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor 6 Ajax-goals en enkele jonge talenten ga ik wel even zitten
Vind ik ookquote:Op zondag 22 december 2019 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van den Bergh is ook een lief kind.
Dat zijn dan ook twee notoire domorenquote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef Szura het volgende:
AJAX HEEFT GEEN PLAN MET DE JEUGD - Mike Verweij en Valentijn Driessen
Altijd tegen mijquote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft een genotsgifje.
Ik volg die hele Verweij en alles wat met hem en de Telegraaf te maken heeft al een paar maanden niet meerquote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef Szura het volgende:
Wel minder kansloos dan Feyenoord en Utrecht qua activiteit in de 16 van Ajax (lol).quote:
nou en mens. Ga naar VBL.quote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef Szura het volgende:
En dan die neplach van Barney terwijl hij mentaal in elkaar stort.quote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Net als die vechtende mensen met Barney in de tram.quote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen ado thuis durft ie welquote:Op zondag 22 december 2019 17:48 schreef Szura het volgende:
Zou er iemand naar die podcast luisteren?quote:Op zondag 22 december 2019 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik volg die hele Verweij en alles wat met hem en de Telegraaf te maken heeft al een paar maanden niet meer
Ik heb niet het gevoel dat ik iets aan nieuws gemist heb en ik heb die ellende ook niet meer in mijn mik
Hele maatschappij naar de klote, man.quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die vechtende mensen met Barney in de tram.
quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als die vechtende mensen met Barney in de tram.
https://chartable.com/charts/spotify/netherlands-top-podcastsquote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er iemand naar die podcast luisteren?
podcastquote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potterlessquote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://chartable.com/charts/spotify/netherlands-top-podcasts
Wat een hoop troep staat hiertussen.
Van de top 10 volg ik alleen Jort af en toe. Enige podcasts die ik nooit oversla zijn afkicken en pantelicquote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestondquote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar zo is het wel innig genoeg.quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VBL en DRT zijn nauw en innig met elkaar verweven
Ik zie altijd hun clickbait langskomen, dat je dan moet luisteren in welke speler Ajax misschien interesse heeft.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die bestond
Vanochtend nog even geluisterd in bed.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pantelic Podcast is soms wel leuk.
Al heb ik dat nu al een aantal weken overgeslagen.
Krokante leesmap is wel leukquote:Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, die luister ik ook sinds korte tijd.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Krokante leesmap is wel leuk
Met Marcel van Roosmalen
@Wereldgozer vindt dit leuk.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Met Marcel van Roosmalen
Maandagpodcast vind ik wel het fijnst als iemand die lang niet alles van de Eredivisie meer ziet.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van de top 10 volg ik alleen Jort af en toe. Enige podcasts die ik nooit oversla zijn afkicken en pantelic
De studio voetbal podcast met de Witte Chinees, dan ben je pas levensmoe.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik. Maar zo is het wel innig genoeg.
Rico dankzij een blessure van Badr.quote:Op zondag 22 december 2019 17:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens dat tokkiegevecht gewonnen?
Ik luister het wel weer als ze op trainingskamp gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanochtend nog even geluisterd in bed.
Ik vind Neal het ook uitstekend doen. Met bruce heb ik wat minder, puur om te luisteren dan.quote:Op zondag 22 december 2019 17:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maandagpodcast vind ik wel het fijnst als iemand die lang niet alles van de Eredivisie meer ziet.
Kan je me uitleggen waarom Badr zo populair is terwijl het een crimineel is?quote:Op zondag 22 december 2019 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rico dankzij een blessure van Badr.
Volgens mij komt er een 3e gevecht.
Dat valt niet uit te leggen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom Badr zo populair is terwijl het een crimineel is?
Met Cristian Willaert vind ik het fijnst.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind Neal het ook uitstekend doen. Met bruce heb ik wat minder, puur om te luisteren dan.
Cultuurverschillen.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Helemaal eens maat.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Cristian Willaert vind ik het fijnst.
Holleeder had dat toch ook.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het dan weer zo gaat komt er geen vierde.quote:Op zondag 22 december 2019 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rico dankzij een blessure van Badr.
Volgens mij komt er een 3e gevecht.
"eem kijkm, oh nee geen Engelse TV. Dan kan ik het wel zeggenquote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
"I've got bottles. No. I've got balls. Balls."
Enigszins verrassend HOPPquote:
Stoppeltjes zijn niet bijgepunt.quote:Op zondag 22 december 2019 17:59 schreef BB-King het volgende:
Complimentje voor de make-upafeling van RTL7 trouwens.
Jan Dekker zijn hoofd glimt stukken minder dan voorheen het geval was.
Bij talkshows snap ik dat jij je gasten een hand geeft maar bij dit soort programma's niet. Net zoals RTL boulevard dat handjeklappenquote:
Wat een debiele presentator.quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
Kijken er mensen naar RTLGP Magazine?
Jij hebt smaakquote:Op zondag 22 december 2019 17:53 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Met Marcel van Roosmalen
Ik kijk nog even naar Sjelsie.quote:Op zondag 22 december 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
Kijken er mensen naar RTLGP Magazine?
Stop and go.quote:
Zou het niet weten.kuddegedrag denk ik.quote:Op zondag 22 december 2019 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was er na de eerste partij wel klaar mee.quote:Op zondag 22 december 2019 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het dan weer zo gaat komt er geen vierde.
Ik heb bittergarnituur en Tripel Karmeliet voor vanavond.quote:
JR doet nooit aan frituur, dat wordt weer een broodje Nutella of natte tosti's.quote:Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb bittergarnituur en Tripel Karmeliet voor vanavond.
Bohhh.
Kutzooi. Kom ik aan met m’n chipsquote:Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bohhh.
Ik steenkoud doordrinkpils.quote:Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn tosti's nat zijn?quote:Op zondag 22 december 2019 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JR doet nooit aan frituur, dat wordt weer een broodje Nutella of natte tosti's.
Is een Ajacied gezien zijn shirtje links.quote:Op zondag 22 december 2019 18:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die onderste van @:johannes_vermeer ?
En een Leeuwinnenfan bovendienquote:Op zondag 22 december 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een Ajacied gezien zijn shirtje links.
@Robinoakquote:Op zondag 22 december 2019 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou weer bij dat mijn tosti's nat zijn?
SMAAD
Toch wel 3.5 miljoen kijkers gescoord gisterenquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Szura het volgende:
@:el-stinho
Ik zie dit nu pas. Wat een proleten.
Ik heb kaassoufflés, frikandellen, kipballetjes, loempia's, toastjes met internationale kaasjes. En wat nootjes.quote:Op zondag 22 december 2019 18:21 schreef Coco. het volgende:
Bohhh.
Is een act.quote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Szura het volgende:
Je komt naar een persconferentie om puur te provoceren, ook lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Szura het volgende:
Het werkte wel.quote:Op zondag 22 december 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je komt naar een persconferentie om puur te provoceren, ook lekker.
Pannekoek, dat is wel heel erg grof.quote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pannekoek, dat is wel heel erg grof.
kampioenschap weg!quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 22-12-2019 om 14:38:18Erg teleurstellend dat de erg sympathieke Clayton met 4-0 van de erg irritante klootzak Bunting heeft verloren in ronde 3 van dit WK. Bunting had al van Justicia moeten verliezen. Ik hoop dat een Clayton fan vandaag nog met een tackle de benen van Bunting gaat breken #rtl7darts reageer retweet
twitter:Liveonish twitterde op zondag 22-12-2019 om 14:40:39@yannickdevos7 Ze zouden je eens moeten uitnodigen voor in de studio. reageer retweet
twitter:RitsdeBoer twitterde op zondag 22-12-2019 om 14:44:30@Liveonish @yannickdevos7 Dat zou ik zelf erg leuk vinden. Eindelijk een echt kritische analist aan tafel. reageer retweet
Degenen die het aanhouden snappen er niets van:quote:
Wow.quote:Op zondag 22 december 2019 19:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Degenen die het aanhouden snappen er niets van:
Zondag 22 december 20:00
James Wade v Steve Beaton
Kim Huybrechts v Danny Noppert
Michael van Gerwen v Ricky Evans
In een ander fragment van hetzelfde zag ik Maijer vol in beeldquote:Op zondag 22 december 2019 18:36 schreef Szura het volgende:
twitter:Joostbakkerr twitterde op zondag 22-12-2019 om 00:44:40Rico reageert getergd wanneer door een collega wordt geroepen dat Badr beter is dan hij #GLORYCollision2 https://t.co/xXHtJGM4oZ reageer retweet
Haarscherpe analyse.quote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Yannick de Vos is de Hesdy Gerges van het darten.
zeer weinig.quote:Op zondag 22 december 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken of dat hard core pawn wat is. Geen idee.
quote:Op zondag 22 december 2019 19:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In een ander fragment van hetzelfde zag ik Maijer vol in beeld.
twitter:Joostbakkerr twitterde op zondag 22-12-2019 om 00:44:40Rico reageert getergd wanneer door een collega wordt geroepen dat Badr beter is dan hij #GLORYCollision2 https://t.co/xXHtJGM4oZ reageer retweet
nee #announceBEANquote:Op zondag 22 december 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ff kijken of dat hard core pawn wat is. Geen idee.
Ik gun het de bronzed Adonis ook wel.quote:Op zondag 22 december 2019 19:53 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopen dat die arrogante narcist van een Wade vanavond hard op zijn broek krijgt van de enorm sympathieke Beaton.
ja ik zit ook op de Adonis expresquote:Op zondag 22 december 2019 19:53 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopen dat die arrogante narcist van een Wade vanavond hard op zijn broek krijgt van de enorm sympathieke Beaton.
Beaton is altijd zulke grijze middelmaat. Nooit slecht, maar ook nooit een keer een onverwacht zege.quote:Op zondag 22 december 2019 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het de bronzed Adonis ook wel.
hoop dat het na vanavodn meteen kappen is met die schijtlolquote:
Inderdaad die vent boeit mijn echt helemaal niks .quote:Op zondag 22 december 2019 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beaton is altijd zulke grijze middelmaat. Nooit slecht, maar ook nooit een keer een onverwacht zege.
Vanavond ben ik de hele avond aanwezigquote:
Bij mijn weten nietquote:Op zondag 22 december 2019 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vanavond ben ik de hele avond aanwezig.
Nog meer gemist op de kaart?
Ziedendquote:Op zondag 22 december 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoop dat het na vanavodn meteen kappen is met die schijtlol
We hopen maar dat het heerlijk isquote:Op zondag 22 december 2019 19:58 schreef Anneloos het volgende:
Wereldgozer heeft een heerlijke gezonde lasagna gemaakt! Genot tijdens darts
quote:Op zondag 22 december 2019 19:58 schreef Anneloos het volgende:
Wereldgozer heeft een heerlijke gezonde lasagna gemaakt! Genot tijdens darts
Wat is dit voor act tussen jullie?quote:Op zondag 22 december 2019 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We hopen maar dat het heerlijk is
Een behoorlijk treurigequote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor act tussen jullie?
Marcel blijft geobsedeerd door 'verrassing Labanauskas'!quote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marcel blijft geobsedeerd door 'verrassing Labanauskas'!
Wereldgozer zijn reactie terwijl hij de lasagna uit de oven haalt: WIE WAS DATquote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor act tussen jullie?
'Kenner'quote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwacht jij als voorzitter van de Dimitri fanclub van hem voor de rest van het toernooi?quote:Op zondag 22 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij voortborduurt op het niveau van gisteren moet een kwartfinale kunnen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat verwacht jij als voorzitter van de Dimitri fanclub van hem voor de rest van het toernooi?
RTL-styloquote:Op zondag 22 december 2019 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel lekker om een pot te gaan analyseren met een analist die de hele pot niet gezien heeft
quote:Op zondag 22 december 2019 20:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wereldgozer zijn reactie terwijl hij de lasagna uit de oven haalt: WIE WAS DAT
ja Walk the Moon weet bijna niemandquote:Op zondag 22 december 2019 20:07 schreef StephanL het volgende:
eindelijk een darter met verstand van muziek
vork inslikken?quote:Op zondag 22 december 2019 20:10 schreef Zipportal het volgende:
HOMOFIELE DARTER ALERT. GULP DICHT VORK INSLIKKEN.
Ik weet eigenlijk al niet eens de artiest bij het nummer.quote:Op zondag 22 december 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
Asp is een prima gozer. Ik weet to be honest ook niet altijd welke foto bij welke band hoort.
ja ja ik kan me er eea bij voorstellen, dank jequote:Op zondag 22 december 2019 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo zegt men dat, Google maar.
gr gr
😂quote:Op zondag 22 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Gespleten persoonlijkheid back in town.
Dat niet hebbenquote:Op zondag 22 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Gespleten persoonlijkheid back in town.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |