Dat was op de grens, dat zijn van die plagerijtjes die off-cam wel kunnen maar on-cam erg onhandig zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja en vandaag weer over dat "vriendinnetje" van hem. Ook niet tof vond ik.
Twee outfits en een ringetje?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:38 schreef golfer het volgende:
Grevo vader kocht wel erg veel voor oudste dochter.
Rob is volgens negen jaar geleden failliet verklaard. De leeftijd en naam klopt, regio ook wel, maar dat lijkt niet echt op het Buddenbruck huis? Geen idee in hoeverre dat nu nog invloed heeft?quote:Op woensdag 25 december 2019 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja afhankelijk van hoe groot het is miwschien.![]()
En ik heb ook een vermoeden dat er een of andere constructie is, en je krijgt nu situaties dat een van die oudstem gaat brullen dat het op zijn naam staat daar zit je niet op te wachten lijkt mij.
Dat zou me verbazen, en dit was (net als de vorige zwangerschap) ook weer "een ongelukje", dus ik sta niet raar te kijken als kind #12 in 2021 geboren wordt.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef golfer het volgende:
Misschien dat Rob en Thalia na weer zo'n moeizame 11e zwangerschap en bevalling er nu eens een knoop in laten leggen en stoppen met doorfokken?
Je zou zeggen dat na 10 bevallingen zo'n baby eruit komt koprollen. Maar blijkbaar werkt het zo toch net niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef golfer het volgende:
Misschien dat Rob en Thalia na weer zo'n moeizame 11e zwangerschap en bevalling er nu eens een knoop in laten leggen en stoppen met doorfokken?
Stond er niet bij dat hij 42 was? Dan klopt de leeftijd niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rob is volgens negen jaar geleden failliet verklaard. De leeftijd en naam klopt, regio ook wel, maar dat lijkt niet echt op het Buddenbruck huis? Geen idee in hoeverre dat nu nog invloed heeft?
https://www.faillissement(...)028/buddenbruck.aspx
Dat zeiden wij ook ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net alsof ze zich dat niet beseffen, of dat het niet kan schelen..
Vandaag ook weer lekker dat ze de kinderen vertellen wat het wordt terwijl Quinten nog niet thuis is, dat hij een uurtje eerder te horen zou krijgen dat ze zwanger was kon niet, het moest het hele gezin tegelijk verteld worden, maar Quinten een uurtje later vertellen wat het wordt is geen probleem, lekker het kind dat die bevestiging het meest nodig heeft weer lekker ondergeschikt maken aan wat hormonstermama op dat moment wil.
Je verwacht nu relativerend denkvermogen van deze mensen... wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef golfer het volgende:
Ik dacht dat ik 41 heb zien staan.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stond er niet bij dat hij 42 was? Dan klopt de leeftijd niet.
Overigens kreeg hij volgens mij vorig seizoen motorrijlessen cadeau voor zijn 40ste verjaardag.
Lijkt me zo'n type die verslaafd is aan de aandacht die ze krijgt van zo'n zwangerschap, dat je daarna weer zo'n stuiterend terrorkind 18 jaar lang moet opvoeden is voor latere zorg.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat ze met een weekje televisie in een jaar direct grootverdieners zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wel schattig om te zien dat heel veel users niet door hebben dat 80% in scene is gezet. En dat de besloten vennootschap Buddenbruck dat huis in Duitsland hebben kunnen kopen doordat ze inmiddels grootverdieners zijn bij de KRO-NCRV.
Naieve mensen blijven cute
Dit dus, die kerstvakantie uitzendingen leveren geen godsvermogen op.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze met een weekje televisie in een jaar direct grootverdieners zijn.
Opvoeden? Doen ze dat dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n type die verslaafd is aan de aandacht die ze krijgt van zo'n zwangerschap, dat je daarna weer zo'n stuiterend terrorkind 18 jaar lang moet opvoeden is voor latere zorg.
Nou inderdaad. Midden in de nacht had ie die zonnebril ook nog op.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 oudste jongens bij die tokkiefamilie zijn echt totaal verpest, hoe die ene mongool ook binnen en buiten met die achterlijke zonnebril op loopt lol. 2 drugscrimineeltjes in de dop.
Ach oma rookte ook gezellig naast haar zwangere dochter binnen in de woning.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Midden in de nacht had ie die zonnebril ook nog op.
En dan die enorme asbak op tafel met zo'n huis vol kleintjes.
Sla dan gewoon een plaat asbest kapot, dat is veel goedkoper.
Het zou meer opleveren als ze bij SBS of RTL hun leven zouden verkopenquote:Op donderdag 26 december 2019 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wel schattig om te zien dat heel veel users niet door hebben dat 80% in scene is gezet. En dat de besloten vennootschap Buddenbruck dat huis in Duitsland hebben kunnen kopen doordat ze inmiddels grootverdieners zijn bij de KRO-NCRV.
Naieve mensen blijven cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |