abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 december 2019 @ 20:34:02 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650425
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:27 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja en vandaag weer over dat "vriendinnetje" van hem. Ook niet tof vond ik.
Dat was op de grens, dat zijn van die plagerijtjes die off-cam wel kunnen maar on-cam erg onhandig zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 december 2019 @ 20:38:15 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190650472
Grevo vader kocht wel erg veel voor oudste dochter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 december 2019 @ 20:42:39 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650532
quote:
11s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:38 schreef golfer het volgende:
Grevo vader kocht wel erg veel voor oudste dochter.
Twee outfits en een ringetje?
Kind gaat naar de middelbare, nieuwe fase in haar leven, ook een vriendje, ik vond het allemaal wel meevallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 25 december 2019 @ 20:53:38 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190650678
Misschien dat Rob en Thalia na weer zo'n moeizame 11e zwangerschap en bevalling er nu eens een knoop in laten leggen en stoppen met doorfokken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 25 december 2019 @ 20:54:46 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190650696
quote:
16s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja afhankelijk van hoe groot het is miwschien. :P

En ik heb ook een vermoeden dat er een of andere constructie is, en je krijgt nu situaties dat een van die oudstem gaat brullen dat het op zijn naam staat daar zit je niet op te wachten lijkt mij.
Rob is volgens negen jaar geleden failliet verklaard. De leeftijd en naam klopt, regio ook wel, maar dat lijkt niet echt op het Buddenbruck huis? Geen idee in hoeverre dat nu nog invloed heeft?

https://www.faillissement(...)028/buddenbruck.aspx
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 25 december 2019 @ 20:58:30 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650743
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef golfer het volgende:
Misschien dat Rob en Thalia na weer zo'n moeizame 11e zwangerschap en bevalling er nu eens een knoop in laten leggen en stoppen met doorfokken?
Dat zou me verbazen, en dit was (net als de vorige zwangerschap) ook weer "een ongelukje", dus ik sta niet raar te kijken als kind #12 in 2021 geboren wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190650769
H
quote:
Je zou zeggen dat na 10 bevallingen zo'n baby eruit komt koprollen. Maar blijkbaar werkt het zo toch net niet.
  woensdag 25 december 2019 @ 21:01:53 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190650793
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rob is volgens negen jaar geleden failliet verklaard. De leeftijd en naam klopt, regio ook wel, maar dat lijkt niet echt op het Buddenbruck huis? Geen idee in hoeverre dat nu nog invloed heeft?

https://www.faillissement(...)028/buddenbruck.aspx
Stond er niet bij dat hij 42 was? Dan klopt de leeftijd niet.
Overigens kreeg hij volgens mij vorig seizoen motorrijlessen cadeau voor zijn 40ste verjaardag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190650891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is net alsof ze zich dat niet beseffen, of dat het niet kan schelen..

Vandaag ook weer lekker dat ze de kinderen vertellen wat het wordt terwijl Quinten nog niet thuis is, dat hij een uurtje eerder te horen zou krijgen dat ze zwanger was kon niet, het moest het hele gezin tegelijk verteld worden, maar Quinten een uurtje later vertellen wat het wordt is geen probleem, lekker het kind dat die bevestiging het meest nodig heeft weer lekker ondergeschikt maken aan wat hormonstermama op dat moment wil.
Dat zeiden wij ook ja.

Ik vind die pa ook een botte hark hoor.
pi_190651191
quote:
Je verwacht nu relativerend denkvermogen van deze mensen... wat denk je zelf?
U MAD?
pi_190651207
Die Miguel van de BB is niet helemaal lekker of wel? En die Joriën die denkt dat hij een gangster is :').!!!!! Vind die Pa overigens wel een goede kerel, althans zo komt hij over.
U MAD?
  Moderator woensdag 25 december 2019 @ 21:34:05 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190651233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stond er niet bij dat hij 42 was? Dan klopt de leeftijd niet.
Overigens kreeg hij volgens mij vorig seizoen motorrijlessen cadeau voor zijn 40ste verjaardag.
Ik dacht dat ik 41 heb zien staan.
pi_190652180
Ach, die scène waarin vader Jelies met Jennie kleding en een ring kocht... Ik werd er gewoon een beetje emo van :') Ik vond de band tussen die 2 zo mooi om te zien. Ook toen ze thuis trots haar kleding liet zien, iedereen was blij voor haar, geen afgunst of jaloezie. Prachtig gewoon.
  woensdag 25 december 2019 @ 23:02:38 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_190652719
quote:
Lijkt me zo'n type die verslaafd is aan de aandacht die ze krijgt van zo'n zwangerschap, dat je daarna weer zo'n stuiterend terrorkind 18 jaar lang moet opvoeden is voor latere zorg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 25 december 2019 @ 23:23:12 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_190653260
Die 2 oudste jongens bij die tokkiefamilie zijn echt totaal verpest, hoe die ene mongool ook binnen en buiten met die achterlijke zonnebril op loopt lol. 2 drugscrimineeltjes in de dop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 26 december 2019 @ 09:03:19 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190657306
Wel schattig om te zien dat heel veel users niet door hebben dat 80% in scene is gezet. En dat de besloten vennootschap Buddenbruck dat huis in Duitsland hebben kunnen kopen doordat ze inmiddels grootverdieners zijn bij de KRO-NCRV.

Naieve mensen blijven cute :)
pi_190657519
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wel schattig om te zien dat heel veel users niet door hebben dat 80% in scene is gezet. En dat de besloten vennootschap Buddenbruck dat huis in Duitsland hebben kunnen kopen doordat ze inmiddels grootverdieners zijn bij de KRO-NCRV.

Ik denk niet dat ze met een weekje televisie in een jaar direct grootverdieners zijn.
  donderdag 26 december 2019 @ 09:27:44 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190657569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze met een weekje televisie in een jaar direct grootverdieners zijn.
Dit dus, die kerstvakantie uitzendingen leveren geen godsvermogen op.

Daarbij is het huis in Duitsland vooralsnog huur, en het zou me niet verbazen als het huis in NL ook (sociale) huur is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 10:07:38 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190658126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lijkt me zo'n type die verslaafd is aan de aandacht die ze krijgt van zo'n zwangerschap, dat je daarna weer zo'n stuiterend terrorkind 18 jaar lang moet opvoeden is voor latere zorg.
Opvoeden? Doen ze dat dan?
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 10:09:17 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190658150
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 oudste jongens bij die tokkiefamilie zijn echt totaal verpest, hoe die ene mongool ook binnen en buiten met die achterlijke zonnebril op loopt lol. 2 drugscrimineeltjes in de dop.
Nou inderdaad. Midden in de nacht had ie die zonnebril ook nog op.

En dan die enorme asbak op tafel met zo'n huis vol kleintjes.
Sla dan gewoon een plaat asbest kapot, dat is veel goedkoper.
  donderdag 26 december 2019 @ 10:23:14 #196
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190658399
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Midden in de nacht had ie die zonnebril ook nog op.

En dan die enorme asbak op tafel met zo'n huis vol kleintjes.
Sla dan gewoon een plaat asbest kapot, dat is veel goedkoper.
Ach oma rookte ook gezellig naast haar zwangere dochter binnen in de woning.
pi_190660337
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 09:03 schreef RamboDirk het volgende:

Het zou meer opleveren als ze bij SBS of RTL hun leven zouden verkopen :P
pi_190660464
Ik las ooit ergens dat Rob en Thaila er niet veel voor voelden toen ze gevraagd werden, maar ze hebben het gedaan omdat de kinderen het zo graag wilden. Als er veel geld mee te verdienen valt hadden ze er vast niet eens over nagedacht :D
pi_190661147
Mijn eerste post op het nieuwe seizoen, dus ik zal vast iets schrijven wat al lang en breed besproken is hier, daar moeten jullie maar even overheen lezen ;-)

Kraan

Wat een vreselijke moeder. Echt een gemeen mens. Doorfokken, maar geen verantwoordelijkheden nemen voor de oudere kinderen, 'die kunnen elkaar helpen en vermaken'. Dat moment met die gore voorgebakken poffertjes, 'datenight', op zaterdagavond (!!) in hetzelfde huis. Ouders lekker bestellen en lol hebben met elkaar, kinderen gedumpt. Jongste kind 'vind het zo lekker om samen wakker te worden, deze momenten doe ik het voor'. 2-jarige krijgt melk in een fles (??) en wordt weer terug in zijn bed gedumpt.

Quinten. De arme ziel. En niemand die doorheeft dat hij juist de intelligentste van het hele gezin is. Nee, zijn ADHD wordt iedere keer als smoes gebruikt, terwijl de andere kinderen hetzelfde doen onder het mom van 'het is een kind'. Quinten wordt ook veel te vaak voor het blok gezet, zijn gevoelens is niets om mee te spotten, zeker niet op TV. Ik had zo'n vader, ik zie hem al niet meer sinds mijn 17e. Quinten gaat erachter komen hoe naar hij behandeld wordt en dan zal jankerd mama niet snappen waarom, omdat ze er simpelweg te egoïstisch voor is. En als je wat afspreekt met een 15-jarige, kom het dan na, of vertel hem dat het niet doorgaat. Maar vraag geen volwassen gedrag, als je hem zelf als snotneus behandeld.

Vader is een sul, het zou hem sieren als hij zich niet zo vreselijk onderdanig zou gedragen richting zijn vrouw.

8 kinderen, 3 vaders...

Buddenbruck

Nooit een leuke familie gevonden, maar dit seizoen komen ze als enige familie oprecht over. Ze zijn vreemd, druk, beetje louche, maar ze zijn echt. De andere twee families doen zich beter voor dan ze zijn. Die twee oudste zonen zijn niet meer te redden, ik heb nu al medelijden met de vrouw die ze uit zullen zoeken, want die zal ook als moeder moeten fungeren, aangezien ze werkelijk niets anders kunnen dan zeuren, slapen, roken en nog meer lui gedrag.

Jelies

Ik ben niet gelovig en zal het nooit worden ook. Waar ik eerst 'vader' een apart figuur vond met vraagtekens, lijkt hij nu wat beter over te komen. 'Moeder' is maar 2 jaar ouder dan mij, maar lijkt qua uiterlijk en gedrag 20 jaar ouder.

Kinderen kan ik weinig over zeggen, dan doen hun ouders. De hele tijd. En de enige reden waarom de oudste die hele preek had genoteerd, was omdat ze 'moeder' trots wilde maken, die had net ervoor in de camera verteld dat oudste dochter zo haar best doet. Best zielig.

Compliment, Harry van 5 kan een beschuitje smeren met pindakaas, zonder de hele tafel vies te maken.

Conclusie: Ouders Kraan en Jelies doen zich beter voor dan ze zijn, Buddenbruck zijn echt. Maar alle drie zijn het geen leuke gezinnen om te volgen. Hopelijk volgend jaar drie nieuwe gezinnen.
pi_190661472
Nog een irritatie, moeder Kraan schrijft een boodschappenbriefje. Kind van 2 vraagt of ze mag tekenen. 'Pak 's ff een kleurboek, anders kan ik niet mijn ding doen, ze zeurt', eist Dom moeder tegen Sub vader. Over een kind van 2 die wil tekenen... Ging er niet in bij mij, zeker niet toen Sub vader ook nog op z'n sodeju kreeg omdat hij een 'te moeilijke' kleurboek had gepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')