Ga je nog sporten Chia?quote:Op zondag 22 december 2019 09:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over vellen, want ik heb er zelf geen verstand van.
Google doet dat niet schat.quote:Op zondag 22 december 2019 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt Google nou weer te kloten op mobiel. Telkens nieuwe blanco pagina's openen
Thuis.quote:Op zondag 22 december 2019 09:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nog sporten Chia?
Beetje kutweer.
Gezellie.quote:Op zondag 22 december 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag even een sound bar voor bij mijn tv gaan kopen. Kan ik dan de rest van de kerstdagen op de bank doorbrengen.
Ik ga morgen t/m de 27e naar mijn schoonouders.quote:Op zondag 22 december 2019 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je ouders zullen ook wel blij zijn dat je er met de kerstdagen weer bent.
Ripquote:Op zondag 22 december 2019 11:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga morgen t/m de 27e naar mijn schoonouders.
Nu klink je als MCH.quote:Op zondag 22 december 2019 11:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga morgen t/m de 27e naar mijn schoonouders.
Ik ga al.quote:Op zondag 22 december 2019 11:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga die soundbar kopen, lul.
Ik ga maandag ff 2 uurtjes langs, de rest kan ik ze gelukkig altijd skippen. Doffe feestdagen met hunquote:
Ook een goed idee voor je aanwezigheid hier.quote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
Ik ga maandag ff 2 uurtjes langs, de rest kan ik ze gelukkig altijd skippen. Doffe feestdagen met hun
Wie heeft dit advies eigenlijk aan je vrouwtje gegeven aangezien we die ook missenquote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een goed idee voor je aanwezigheid hier.
Ik voel je broerquote:Op zondag 22 december 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga maandag ff 2 uurtjes langs, de rest kan ik ze gelukkig altijd skippen. Doffe feestdagen met hun
Ikquote:Op zondag 22 december 2019 12:15 schreef MCH het volgende:
Wie heeft dit advies eigenlijk aan je vrouwtje gegeven aangezien we die ook missen
Ga je op de valreep toch nog scheiden?quote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik voel je broer
Nee das niet waar.
Maar dit jaar is wel doffe ellende.
Is dat fiscaal voordelig als je dat nog net in 2019 doet?quote:Op zondag 22 december 2019 12:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je op de valreep toch nog scheiden?
Nee joh heb besloten voor altijd te blijven.quote:Op zondag 22 december 2019 12:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je op de valreep toch nog scheiden?
Daar heb jij meer ervaring mee geloof ikquote:Op zondag 22 december 2019 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat fiscaal voordelig als je dat nog net in 2019 doet?
Financiën strikt gescheiden; dus op dat vlak geen problemen.quote:Op zondag 22 december 2019 12:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb jij meer ervaring mee geloof ik
In bad gaan?quote:Op zondag 22 december 2019 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wat nuttigs doen, maar dochter heeft luduvudu en ik wil haar ook n beetje in de gaten houden en word een beetje verdrietig van haar verdriet
Heeft ze veel insta volgers verloren?quote:Op zondag 22 december 2019 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet wat nuttigs doen, maar dochter heeft luduvudu en ik wil haar ook n beetje in de gaten houden en word een beetje verdrietig van haar verdriet
Zeg, ik vinden altijd nog wel ok, maar als je lullig gaat doen, ben je mij straks ook kwijt als supporterquote:
Dat doet ie.quote:Op zondag 22 december 2019 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, ik vinden altijd nog wel ok, maar als je lullig gaat doen, ben je mij straks ook kwijt als supporter![]()
Niet zo doen over m’n meisje
Voor de alimentatie niet.quote:Op zondag 22 december 2019 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat fiscaal voordelig als je dat nog net in 2019 doet?
Goede foboquote:Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Check mijn fobo.
Fotoboek van Kaneelstokje
[ afbeelding ]
Misschien moet je haar als tip geven om op oudjaarsavond ergens een rebound te scoren.quote:Op zondag 22 december 2019 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht, wat een knappe jongen. Geile beer. Maar het is een andere user die een papiertje met jouw naam voor zich heeft.quote:Op zondag 22 december 2019 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Check mijn fobo.
Fotoboek van Kaneelstokje
[ afbeelding ]
Dat is |3eastquote:Op zondag 22 december 2019 15:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik dacht, wat een knappe jongen. Geile beer. Maar het is een andere user die een papiertje met jouw naam voor zich heeft.
Zal anoniem zijn gegaan dan.quote:Op zondag 22 december 2019 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@|3east
Keertje samen wat drinken?
Duidelijk.quote:Op zondag 22 december 2019 15:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo hoog is de nood niet, en dat ligt bureaucratisch een beetje lastig momenteel.
Ik zou morgen naar de supermarkt gaan en hopen dat er nog wat ligtquote:Op zondag 22 december 2019 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook maar eens na gaan denken of wat ik ga maken met kerst; en nog belangrijker wanneer ik naar de supermarkt toe ga
Ouwe smikkelbeer.quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou morgen naar de supermarkt gaan en hopen dat er nog wat ligt
Ik heb ook nog blauwkaas met whisky in de koelkast liggen
Met dit trieste herfstweer heb ik ook niet bepaald een kerstgevoel. De verplichtingen zijn ook redelijk beperkt gelukkig.quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou morgen naar de supermarkt gaan en hopen dat er nog wat ligt
Ik heb ook nog blauwkaas met whisky in de koelkast liggen
wil je niet leuk spelen met het kind van je bruderquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit trieste herfstweer heb ik ook niet bepaald een kerstgevoel. De verplichtingen zijn ook redelijk beperkt gelukkig.
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op zondag 22 december 2019 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
wil je niet leuk spelen met het kind van je bruder
Nee. Ik fake een verkoudheid en dan mag ik niet in de buurt komen.quote:Op zondag 22 december 2019 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
wil je niet leuk spelen met het kind van je bruder
haha, vind je het echt zo erg?quote:Op zondag 22 december 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Ik fake een verkoudheid en dan mag ik niet in de buurt komen.
quote:Op zondag 22 december 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Ik fake een verkoudheid en dan mag ik niet in de buurt komen.
Mooi spul.quote:Op zondag 22 december 2019 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb mijn Sonos aangesloten. Klinkt meteen een stuk beter allemaal
Je laat je teveel meeslepen door zo'n Amerikaans beeld van kerst. In Nederland is druilerig weer juist onlosmakelijk verbonden met kerst.quote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit trieste herfstweer heb ik ook niet bepaald een kerstgevoel. De verplichtingen zijn ook redelijk beperkt gelukkig.
Heb nu de beam voor bij mijn tv.quote:
Nicequote:Op zondag 22 december 2019 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nu de beam voor bij mijn tv.
Had ook nog een setje Sonos One maar die heb ik de deur uit gedaan toen ik mijn nieuwe versterker en luidsprekers kocht.
wanneer doe je Loka weg?quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, tafel is weg.
Morgen maar wat meer boeken er op zetten denk ik.
Zit ik ook niet, gewoon dat je de volgende keer niet zo lastig van je spul afkomtquote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je achter haar aan zat.
jij bent de eerste die het zal horen!!! hoe staat het met jouw dateleven?quote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH gaan er in 2020 eindelijk kinderen komen?
Gaat zijn gangetje. Hoef nog niet naar de schoonfamilie dit jaar.quote:Op zondag 22 december 2019 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
jij bent de eerste die het zal horen!!! hoe staat het met jouw dateleven?
Waar twijfel je aan dan, want ik lees altijd dat je maar twijfelt.quote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Hoef nog niet naar de schoonfamilie dit jaar.
Iemand die ik nu regelmatig zie, maar waarbij ik nog wat twijfels voor de langere termijn heb maar het misschien maar eens een kans moet geven.
In dit geval of het op de langere termijn genoeg diepgang gaat bieden, ze is een aantal jaar jonger en af en toe vraag ik wel eens af wat nu echt haar ambities zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan dan, want ik lees altijd dat je maar twijfelt.
wat hebben ambities nou weer te maken met jullie relatie, het gaat er toch om of jullie een fijne tijd hebbenquote:Op zondag 22 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dit geval of het op de langere termijn genoeg diepgang gaat bieden, ze is een aantal jaar jonger en af en toe vraag ik wel eens af wat nu echt haar ambities zijn.
Verder ben ik af en toe ook vaak graag alleen, anders raak ik mijn FOK!-vrienden uit het oog.
Klinkt meer als een sollicitant dan een datequote:Op zondag 22 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dit geval of het op de langere termijn genoeg diepgang gaat bieden, ze is een aantal jaar jonger en af en toe vraag ik wel eens af wat nu echt haar ambities zijn.
Verder ben ik af en toe ook vaak graag alleen, anders raak ik mijn FOK!-vrienden uit het oog.
Wat leuk dat je @Debsterr date.quote:Op zondag 22 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat wel belangrijk, geeft aan of iemand zich wil ontwikkelen (of niet).quote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
wat hebben ambities nou weer te maken met jullie relatie, het gaat er toch om of jullie een fijne tijd hebben
Lijkt me toch niet vreemd om iemand te zoeken met bepaalde passies en die iets wil in het leven.quote:Op zondag 22 december 2019 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt meer als een sollicitant dan een date
Get fucking serious!quote:Op zondag 22 december 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zocht gewoon een hete boy.quote:Op zondag 22 december 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat wel belangrijk, geeft aan of iemand zich wil ontwikkelen (of niet).
[..]
Lijkt me toch niet vreemd om iemand te zoeken met bepaalde passies en die iets wil in het leven.
Kaneel is toch niet heet?quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zocht gewoon een hete boy.
Kippenvel van deze postquote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ambities zijn overrated, want het leven kan je morgen al een andere richting in duwen.
Groetjes, Keep_Walking
Pleasequote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt geen Tinder nodig; de chicks komen jou letterlijk aanwaaien met kiten
Er was ooit een tijd dat ik zo werd genoemd.quote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zocht gewoon een hete boy.
zegt degene die vrouwen afwijst op ambitiesquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of een man, laten we niet al te bekrompen doen in 2020.
Even de accu opladen, misschien zie je er dan weer wat frisser uit?quote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat ik zo werd genoemd.
Ik snap het wel een beetje. Iemand die iig snapt waarom mijn werk soms demanding is is wel een must...quote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
[..]
zegt degene die vrouwen afwijst op ambities
Zijn wel vreemdere dingen om vrouwen op af te wijzen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
[..]
zegt degene die vrouwen afwijst op ambities
liep het daarom stuk tussen jou en hosti?quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. Iemand die iig snapt waarom mijn werk soms demanding is is wel een must...
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje. Iemand die iig snapt waarom mijn werk soms demanding is is wel een must...
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef MCH het volgende:
[..]
liep het daarom stuk tussen jou en hosti?
Daten?quote:
ik vind zon uitspraak gewoon meer passen bij @ElDinosaur wat is er mis met de @gcjoel of @CherryLips leef, die neuken vast ook prima en koken kunnen ze ook welquote:
Oratie is het wel erg vroeg voor hoor. Zeker nog een jaar of 10 als ik dat zou willenquote:
ik zie in jou de nieuwe Nederlandse nobelprijswinnares, ga zo doorquote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Oratie is het wel erg vroeg voor hoor. Zeker nog een jaar of 10 als ik dat zou willen
quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zie in jou de nieuwe Nederlandse nobelprijswinnares, ga zo door
Heb je die doctorsgraad nu?quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Oratie is het wel erg vroeg voor hoor. Zeker nog een jaar of 10 als ik dat zou willen
Ik zie in jou de nieuwe Gordon.quote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
[..]
ik zie in jou de nieuwe Nederlandse nobelprijswinnares, ga zo door
2020 ergensquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je die doctorsgraad nu?
Ik zie in jou de nieuwe Poeponquote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zie in jou de nieuwe Gordon.
Dino is mijn voorbeeld.quote:Op zondag 22 december 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
ik vind zon uitspraak gewoon meer passen bij @:eldinosaur wat is er mis met de @:gcjoel of @:cherrylips leef, die neuken vast ook prima en koken kunnen ze ook wel
Daarom ben ik bewust ambtenaarquote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Heb wel moeite me in workaholics te verplaatsen, vind het wel altijd intrigerend als ik er eentje tegenkom.
Wie weet vind je ooit je roeping.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Heb wel moeite me in workaholics te verplaatsen, vind het wel altijd intrigerend als ik er eentje tegenkom.
2 vriendinnen.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie gaan je paranifmen worden?
Wat is de definitie van workaholic?quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Als je plezier hebt in je werk, hoef je je ook niet te ontwikkelen, want dan ga je naar een ander soort werk toe.quote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de definitie van workaholic?
Ik zou het fijn vinden als iemand plezier heeft in haar werk; en zich daar ook in kan ontwikkelen. Zowel op persoonlijk als professioneel vlak. Van mij hoeft iemand geen "carrière" te maken, zolang ze maar plezier in haar werk heeft.
Ja dit ja.....quote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als iemand plezier heeft in haar werk; en zich daar ook in kan ontwikkelen. Zowel op persoonlijk als professioneel vlak. Van mij hoeft iemand geen "carrière" te maken, zolang ze maar plezier in haar werk heeft.
Beetje discriminerend naar mensen die plezier hebben in niet werken.quote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar om plezier te hebben in je werk heb je toch geen ambitie nodig? Je kunt ook gewoon een makkelijk tevreden mens zijn. Wat ik dan wel weer een belangrijke eigenschap vind.quote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Ja jammer, nu ga ik eerst hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambitie is niet per se een werkgerelateerd iets. Tevreden met je werk zijn vind ik best belangrijk, dat doe je het overgrote deel van je leven en daar wil je niet ongelukkig in zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar om plezier te hebben in je werk heb je toch geen ambitie nodig? Je kunt ook gewoon een makkelijk tevreden mens zijn. Wat ik dan wel weer een belangrijke eigenschap vind.
Alsof jij vies bent van een anus.quote:Op zondag 22 december 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kijk ik of ze in 2020 nog een gaatje over heeft.
Alsof jij dat wilquote:
Voor jou is altijd alles te ver.quote:
Tegenwoordig is het dichterbij dan dat het was, daar niet vanquote:
Achja natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het dichterbij dan dat het was, daar niet van.
Gaat je lukken.quote:Op zondag 22 december 2019 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag lekker veel vooruitgang geboekt in m'n boekAl denk ik niet dat ik hem dit jaar nog uit zal krijgen. 750 blz
Moet je de dukaten fysiek ophalen ofzo?quote:Op maandag 23 december 2019 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vandaag mijn kerstbonus als het goed is![]()
Daarna lekker vrij.
Ja. Anders krijgt de Belastingdienst argwaan.quote:Op maandag 23 december 2019 08:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet je de dukaten fysiek ophalen ofzo?
Welnee die zijn veel te druk met onschuldige burgers te duperen en duizenden euro's aan opvang toeslag terug te vorderen.quote:Op maandag 23 december 2019 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Anders krijgt de Belastingdienst argwaan.
Aaahwquote:Op maandag 23 december 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
Pfff, zaterdag op stap geweest, gisteravond kerstborrel van een opdrachtgever van KM. Ik ben te oud voor deze shit.
Ja op zich ging gisteren nog prima, maar toch later thuis gisteravond dan verwacht en nu gewoon weer op kantoor. Dus dat doet wel een beetje pijnquote:Op maandag 23 december 2019 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Ik was zaterdag verstandig en dronk op het eind van de avond geen alcohol meer. Gisteren was best een goede dag.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 23 december 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
Pfff, zaterdag op stap geweest, gisteravond kerstborrel van een opdrachtgever van KM. Ik ben te oud voor deze shit.
Thanksquote:Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel herkenbaarSucces vandaag
Alleen Kerst en nieuwjaarsdag vrij. Verder gewoon aan het werkquote:Op maandag 23 december 2019 09:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanksjij nog ergens vakantie deze dagen?
Hmm ja dat is ook wel weer fijn. Ik vandaag + morgen nog werken, en dan pas na nieuwjaarsdag weer.quote:Op maandag 23 december 2019 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen Kerst en nieuwjaarsdag vrij. Verder gewoon aan het werkMaar gelukkig is er niet veel te doen en verwachten mensen ook niet veel van de overheid in deze dagen. Dus beetje chillaxen op kantoor
![]()
Jij?
Lekker!quote:Op maandag 23 december 2019 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ja dat is ook wel weer fijn. Ik vandaag + morgen nog werken, en dan pas na nieuwjaarsdag weer.
Heb nog wel wat rommel weg te werkenquote:Op maandag 23 december 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Wel druk deze dagen of ook een beetje chillaxen op werk?
Veel rommel weg te werken? Succesquote:Op maandag 23 december 2019 09:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb nog wel wat rommel weg te werken. Nu de motivatie nog
Thanks ^^ zo Fok maar eens afsluiten en echt wat gaan doen.quote:Op maandag 23 december 2019 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel rommel weg te werken? Succes![]()
Nog plannen voor Kerst?
Verwacht wel een review van Fat Angel hierquote:Op maandag 23 december 2019 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks ^^ zo Fok maar eens afsluiten en echt wat gaan doen.
JA, jarig zijnen uit eten + naar de schoonfamilie
. Jij?
Komt goedquote:Op maandag 23 december 2019 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht wel een review van Fat Angel hier
Is Angel dik?quote:Op maandag 23 december 2019 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht wel een review van Fat Angel hier
Hahaquote:Op maandag 23 december 2019 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks ^^ zo Fok maar eens afsluiten en echt wat gaan doen.
JA, jarig zijnen uit eten + naar de schoonfamilie
. Jij?
Wacht maar tot je in de wachtkamer zit.quote:Op maandag 23 december 2019 10:03 schreef Q. het volgende:
Even proberen afspraak met de huisarts te maken, 25 wachtenden voor me.
Mijn favoriete plek op aarde.quote:Op maandag 23 december 2019 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de wachtkamer zit.
RIP Qquote:Op maandag 23 december 2019 10:03 schreef Q. het volgende:
Even proberen afspraak met de huisarts te maken, 25 wachtenden voor me.
True that.quote:Op maandag 23 december 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aarde is ook wel een beetje de wachtkamer voor het hiernamaals.
Wel vrije dagen in het vooruitzicht?quote:
Ik ben ambtenaar en gewoon aan het werk..quote:
Slechts een paarquote:Op maandag 23 december 2019 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel vrije dagen in het vooruitzicht?
Thanksquote:Op maandag 23 december 2019 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Kerstkindje ja?Alvast gefeliciteerd
![]()
![]()
Eerste kerstdag 's ochtends genieten van het zelfgebakken kerstbrood van mijn vader's Avonds met vriend samen een kerstdiner voor ons tweeën koken. Zaterdag met mn twee beste vriendinnetjes uiteten en zondag gourmetten met mn schoonfamilie
Dat heb je niet goed bekeken dan.quote:Op maandag 23 december 2019 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar en gewoon aan het werk..
Onderwijs is natuurlijk weer anders dan overheid, inderdaadquote:Op maandag 23 december 2019 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed bekeken dan.
Ach, ik ben slechts semi-ambtenaar, misschien is dat het.
Ik weet van mijn afdeling dat er een man of 2-3 aan het werk zijn deze dagen. Verder iedereen vrij. En alles valt gunstig dit jaar, dus qua verlofdagen valt het allemaal wel meequote:Op maandag 23 december 2019 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onderwijs is natuurlijk weer anders dan overheid, inderdaadOverheid mag vandaag en morgen nog gewoon aan het werk. Tenzij mensen vrij hebben genomen, maar dat kost je verlofdagen enzo
quote:Op maandag 23 december 2019 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de wachtkamer zit.
Niet als je je verlofdagen al hebt opgemaakt/mee wil nemen naar volgend jaarquote:Op maandag 23 december 2019 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet van mijn afdeling dat er een man of 2-3 aan het werk zijn deze dagen. Verder iedereen vrij. En alles valt gunstig dit jaar, dus qua verlofdagen valt het allemaal wel mee
quote:Op maandag 23 december 2019 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Iemand al wat motivatie gevonden? Zo ja, wil je dat delen met mij?
Idem. Die 6 uur van afgelopen nacht was te weinig. Maar ga toch maar voor een bak koffie en dan verder met opruimen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik getriggered moet zijn. Wat erg. Wil slaap.
Slapenquote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of ik getriggered moet zijn. Wat erg. Wil slaap.
Niet echt eigenlijk. 2e kerst naar mn zus maar meer nietquote:Op maandag 23 december 2019 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plannen met Kerst/je vrije dagen?
Ook wel relaxedquote:Op maandag 23 december 2019 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. 2e kerst naar mn zus maar meer niet
quote:Op maandag 23 december 2019 11:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoeft voor mij allemaal ook niet zo eigenlijk
Ik krijg ook al de hele dag out of office-reply'squote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
Out-of-office van iemand: "voor dringende zaken kan u contact opnemen met mijn collega"
![]()
![]()
Echte bikkels werken gewoon vandaagquote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
Out-of-office van iemand: "voor dringende zaken kan u contact opnemen met mijn collega"
![]()
![]()
Ha! Ikquote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
Yes, ik ben een bikkelquote:Op maandag 23 december 2019 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte bikkels werken gewoon vandaag
Jij sowiesoquote:
Jijquote:Op maandag 23 december 2019 12:56 schreef Californium het volgende:
Bikkel hier
Had een lijst met van die vervelende meuk. Declaraties, uren schrijven, aanmelden voor shit etc. Allemaal gedaan. Laatste op de lijst was de GGO aanvraag. My god. Overheid en bureaucratie op z’n best hoor![]()
Olaquote:Op maandag 23 december 2019 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij
Ga je nog iets ondernemen met kerst en oud en nieuw?
Combi van familie en chillen in huispak. Prima allemaal. Niemand zo blij als ik als het weer januari is.quote:Op maandag 23 december 2019 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ola
1e kerstdag naar Grunn. Oud en nieuw bij vriendinnetje. Rest beetje chillen
Vous?
Ik kan niet wachten tot het februari is, van mij mag januari heel snel gaanquote:Op maandag 23 december 2019 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van familie en chillen in huispak. Prima allemaal. Niemand zo blij als ik als het weer januari is.
Waarom wil je dat januari snel voorbij is?quote:Op maandag 23 december 2019 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het februari is, van mij mag januari heel snel gaan
Omdat dan mijn project hier is afgelopen, en ik ben er heel erg klaar meequote:Op maandag 23 december 2019 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wil je dat januari snel voorbij is?
Dat ga je redden. En dan wordt het alweer bijna lente.quote:Op maandag 23 december 2019 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dan mijn project hier is afgelopen, en ik ben er heel erg klaar mee
Joahquote:Op maandag 23 december 2019 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ga je redden. En dan wordt het alweer bijna lente.
Chilllleeeennnnnnnquote:Op maandag 23 december 2019 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van familie en chillen in huispak. Prima allemaal. Niemand zo blij als ik als het weer januari is.
Chillleennnnnnnnquote:Op maandag 23 december 2019 13:07 schreef AirwiN het volgende:
Helemaal vergeten om met Miss te overleggen over een Cali date in januari bedenk ik mij net.![]()
![]()
Straks meteen ff doen.
hele kerst in Joggingbroekquote:
Of zonderquote:
Gewoon alles uittrekken.quote:Op maandag 23 december 2019 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n kersttrui aan maar hij is een beetje warm
Boehoehoe!quote:Op maandag 23 december 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)opheffen-xs4all.html
Je was okay.
quote:Op maandag 23 december 2019 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Probeer je shit te regelen voor de organisatie, wijzen ze alle voorstellen af. Regel het dan zelf, goddamnit![]()
Huehuehuequote:Op maandag 23 december 2019 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt wat aan dat gat in m'n hand doen.
Dat denk jij.quote:Op maandag 23 december 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever een gat in m'n hand dan een hand in m'n gat.
Hequote:Op maandag 23 december 2019 12:56 schreef Californium het volgende:
Bikkel hier
Had een lijst met van die vervelende meuk. Declaraties, uren schrijven, aanmelden voor shit etc. Allemaal gedaan. Laatste op de lijst was de GGO aanvraag. My god. Overheid en bureaucratie op z’n best hoor![]()
![]()
Van mij welquote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 'dagtocht' net gespeld als 'dachttocht'.
Ik mag stoppen nu, hè?
Ik hoop dat je familie dit jaar niet zo lelijk tegen je gaat doen tijdens kerst, kan me vorig jaar nog goed herinnerenquote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag stoppen nu, hè?
Wat lief mchquote:Op maandag 23 december 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je familie dit jaar niet zo lelijk tegen je gaat doen tijdens kerst, kan me vorig jaar nog goed herinneren
Ja na deze opdracht ben ik er wel even klaar mee tot 2 januari denk ik. Hoe dat in de praktijk gaat werken, weet ik niet.quote:Op maandag 23 december 2019 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij wel![]()
Neem je ook vakantie tijdens de kerstdagen?
Gewoon niet op je kantoor komen. Op slot en sleutel doorslikken.quote:Op maandag 23 december 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na deze opdracht ben ik er wel even klaar mee tot 2 januari denk ik. Hoe dat in de praktijk gaat werken, weet ik niet.
Ja maar dan kan ik de was niet meer ophangen.quote:Op maandag 23 december 2019 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon niet op je kantoor komen. Op slot en sleutel doorslikken.
Kantoor annex washok.quote:Op maandag 23 december 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik de was niet meer ophangen.
Dat is een veelgemaakte fout door mensen die niet zo goed zijn in spelling en daardoor overcorrigerenquote:Op maandag 23 december 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag stoppen nu, hè?
Nu willen we natuurlijk wel de volledige lijst weten.quote:Op maandag 23 december 2019 19:09 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ga dit jaar O&N vieren in Lutjebroek. 11 jaar geleden begonnen met mijn missie om ieder jaar ergens anders O&N te vieren. Ik ben begonnen bij de ‘A’ (dat werd Amsterdam) en ga zo het alfabet af. Ik twijfelde op het laatst nog tussen Leiden en Lutjebroek. Maar de laatste 3 jaar de neiging om meer plekken te bezoeken die ik normaal nooit zou bezoeken. En in dit geval scheelt het omdat heel toevallig dit jaar een oude vriend van me is gaan wonen in Lutjebroek. Dus het zal vast gezellig worden.
Amsterdamquote:Op maandag 23 december 2019 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk wel de volledige lijst weten.
Beetje onteerd.quote:Op maandag 23 december 2019 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Voel je je nu wat angstig ook?
Culemborgquote:Op maandag 23 december 2019 19:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Amsterdam
Breda
Culemborg
Delft
Ede
Franeker
Gorinchem
Haarlem
Ilpendam
Joure
Kelpen-Oler
Loka en ik gaan mee naar je meet.quote:Op maandag 23 december 2019 20:49 schreef Elvi het volgende:
Ik hou van pulp-tv maar Chateau Meiland vind ik echt niet te hachelen
Je bent zelfquote:Op maandag 23 december 2019 21:22 schreef aeque het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ns-te-begrijpen.html
Klopt, maar nog niet zoquote:
Ja leuk een verhaal totaal uit zijn verband trekken, een paar grappen als onzin verkondigen en hoppa.quote:Op maandag 23 december 2019 21:22 schreef aeque het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ns-te-begrijpen.html
Doen dat soort sites ooit wel eens iets anders?quote:Op maandag 23 december 2019 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja leuk een verhaal totaal uit zijn verband trekken, een paar grappen als onzin verkondigen en hoppa.
Trump is geen fan van windmolens, dat kan, er zijn ook enorm veel nadelen te noemen (ook voordelen).
Meer dan een aanvulling is het niet en zal het nooit worden, ook al bouw je elke beschikbare vierkante meter vol met die dingen.quote:Op maandag 23 december 2019 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trumpgod. Hopelijk komt er nu een einde aan windmolens
Ik ga de voorstanders volgende keer eens vragen waarom ze vogels, vissen en zeezoogdieren haten.quote:Op maandag 23 december 2019 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer dan een aanvulling is het niet en zal het nooit worden, ook al bouw je elke beschikbare vierkante meter vol met die dingen.
En bossen. Maar die hebben natuurlijk nog hun nut in de ovens.quote:Op maandag 23 december 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga de voorstanders volgende keer eens vragen waarom ze vogels, vissen en zeezoogdieren haten.
Ga je ook mee golfen btw?quote:Op maandag 23 december 2019 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En bossen. Maar die hebben natuurlijk nog hun nut in de ovens.
Ik kom dan uit een nachtdienst, maar heb wel vakantie, dus ik ga wel mee denk ik. Dan maar een beetje brakquote:
Morrigan wilde ook mee zag ik. Gezelligquote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom dan uit een nachtdienst, maar heb wel vakantie, dus ik ga wel mee denk ik. Dan maar een beetje brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |