dat is het nog steeds als je een budget hebtquote:Op zondag 22 december 2019 08:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vroeger was de hardware dan ook al snel meer beperkend.
beetje onzin om 60 als minimum aan te houden terwijl spellen meer dan prima speelbaar zijn op 40 en TS met een beperkt budget zit.quote:Beetje onzin om 60fps niet als minimum aan te houden.
en dat jij dat low end noemt is leuk, maar daar is je budget dan ook naar.quote:Kan prima met een 1660 super, dan zit je al op wat ik low end zou noemen.
die zoon moet blij zijn DAT hij wat krijgt, genoeg krijgen niksquote:Op zondag 22 december 2019 08:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet zo krenterig zijn.
Dat klinkt trouwens wat lulliger dan ik bedoel.
Iets meer uitgeven, zoon ook iets meer plezier.
natuurlijk moet je 60fps aanhouden, dat JIJ vindt dat 40fps goed genoeg is zegt genoeg over jouw standaard. wat als er een update komt en de fps gaat naar 30?quote:Op zondag 22 december 2019 09:06 schreef mschol het volgende:
beetje onzin om 60 als minimum aan te houden terwijl spellen meer dan prima speelbaar zijn op 40 en TS met een beperkt budget zit.
[..]
dan moet hij 2de hands nemen, er zijn zat 2de hands met goede specs.quote:en dat jij dat low end noemt is leuk, maar daar is je budget dan ook naar.
zelf koop ik ook alleen een videokaart van het budget van TS zijn pc, echter zal ik dat soort maatstaven niet op TS pushen
[..]
die zoon moet blij zijn DAT hij wat krijgt, genoeg krijgen niks
iemand die het snaptquote:Op zondag 22 december 2019 13:02 schreef Nismo91 het volgende:
Wat een gezeik... dat hij fortnite wil spelen wil niet zeggen dat hij dat met alle settings op high wilt.... Jezus ik had vroeger een oud afgedankt oud barrel en daar ownde ik iedereen mee met SOF2![]()
Skills mijn vriend.
Dat kwam omdat jij zo lagde op het scherm van die ander door je brakke pc, dat ze niet konden raken.quote:Op zondag 22 december 2019 13:02 schreef Nismo91 het volgende:
Wat een gezeik... dat hij fortnite wil spelen wil niet zeggen dat hij dat met alle settings op high wilt.... Jezus ik had vroeger een oud afgedankt oud barrel en daar ownde ik iedereen mee met SOF2![]()
Skills mijn vriend.
Oké.quote:Op zondag 22 december 2019 13:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij zo lagde op het scherm van die ander door je brakke pc, dat ze niet konden raken.
Ja tot iemand je muur breekt in Fortnite en zijn eigen plaatst in die plek omdat er een FPS verschil van 200 is om vervolgens die muur te editten en je door je kop te blazen wat je ook te laat doorhebt door het FPS verschil.quote:Op zondag 22 december 2019 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand die het snapt
skills > fps/graphics/power/whatever.
Volgens mij is zelfbouw = goedkoper een fabel ondertussenquote:Op zondag 22 december 2019 14:06 schreef Tailless het volgende:
Je kunt bij alternate je zelfbouw pc in elkaar laten zetten. Ik zou sws voor zelf bouw gaan scheelt veel en heb je een pc op je eisen
Hangt van je eisen af. Mijn pc ongeveer 1000 euro goedkoper door voor zelf bouw.quote:Op zondag 22 december 2019 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij is zelfbouw = goedkoper een fabel ondertussen
Als het in een keer goed gaat ja.quote:Op zondag 22 december 2019 14:14 schreef Tailless het volgende:
[..]
Hangt van je eisen af. Mijn pc ongeveer 1000 euro goedkoper door voor zelf bouw.
je hebt gewoon garantie op zelf bouwen hequote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als het in een keer goed gaat ja.
Amd cpu’s hebben vaak van die noem het maar even stekeltjes, druk je je cpu net iets te ruw of net verkeerd in de socket? Bye cpu.. duur geintje.
Zelfbouw is onzin, geen enkele kwaliteitsgarantie als het ware.
Ik neem wel eens wel eens voor de lol alienware systemen uit elkaar, die allernieuwste en ga dan de onderdelen vergelijken als ik zelf alles bij elkaar koop etc.
Scheelt maximaal 300eu ofzo en bij de duurste varianten misschien 500eu.
Dat is niks voor een pc wat met gemak 5 jaar mee gaat, waar bezuinig je dan eigenlijk op?
Zeker niet altijd, of je moet bedoelen assemblage service.quote:Op zondag 22 december 2019 14:34 schreef Tailless het volgende:
[..]
je hebt gewoon garantie op zelf bouwen he
ik heb toch gewoon garantie op alles hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zeker niet altijd, of je moet bedoelen assemblage service.
Als het product, zoals bijv een moederbord, niet goed werkt ja.quote:Op zondag 22 december 2019 14:37 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik heb toch gewoon garantie op alles hoor.
Hangt, zoals altijd, van de situatie af.quote:Op zondag 22 december 2019 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onnodige bangmakerij. Een pc in elkaar zetten is echt niet moeilijk tegenwoordig en er zijn duizende prima guides beschikbaar op YouTube. En zomaar even zeggen dat 300 of 500 euro besparen niet de moeite waard is? Ben je wel helemaal lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 14:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als het in een keer goed gaat ja.
Amd cpu’s hebben vaak van die noem het maar even stekeltjes, druk je je cpu net iets te ruw of net verkeerd in de socket? Bye cpu.. duur geintje.
Zelfbouw is onzin, geen enkele kwaliteitsgarantie als het ware.
Ik neem wel eens wel eens voor de lol alienware systemen uit elkaar, die allernieuwste en ga dan de onderdelen vergelijken als ik zelf alles bij elkaar koop etc.
Scheelt maximaal 300eu ofzo en bij de duurste varianten misschien 500eu.
Dat is niks voor een pc wat met gemak 5 jaar mee gaat, waar bezuinig je dan eigenlijk op?
Je hebt ook geen garantie als je PC valt.quote:Op zondag 22 december 2019 14:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als het product, zoals bijv een moederbord, niet goed werkt ja.
Als het stuk gaat omdat je het zelf verkeerd er in propt en samenstelt, heb je daar geen garantie op.
Afhankelijk van wat er in zit? Ja dat maakt mij de moeite wel waard.quote:Op zondag 22 december 2019 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onnodige bangmakerij. Een pc in elkaar zetten is echt niet moeilijk tegenwoordig en er zijn duizende prima guides beschikbaar op YouTube. En zomaar even zeggen dat 300 of 500 euro besparen niet de moeite waard is? Ben je wel helemaal lekker!
Over het algemeen is zelfbouw duurder. Een fabrikant die in bulk onderdelen inkoopt en die in 1 complete doos naar een klant stuurt is altijd goedkoper uit dan iemand die 1231231 losse onderdelen retail koopt. Simpel gevalletje schaalvoordeel.quote:Op zondag 22 december 2019 14:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou.quote:Op zondag 22 december 2019 14:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er in zit? Ja dat maakt mij de moeite wel waard.
Ik koop (nou ja kocht) meestal alienware systemen, die altijd echt super stabiel draaien wat er ook gebeurt.
Terwijl andere systemen, noem het maar meer generieke systemen, vaak toch stukken belabberde gingen reageren zelfs met simpele Windows updates.
Heb je daar enige onderbouwing voor? Het hangt nogal af van de prijsklasse en het doel van het systeem maar zelfbouw is vrijwel altijd goedkoper.quote:Op zondag 22 december 2019 14:55 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Over het algemeen is zelfbouw duurder.
Heb je de rest v/d post niet gelezen ? In 1 woord: schaalvoordeel. Ga eens naar de website van Dell of HP, kies een budget systeem uit en probeer een identiek systeem zelf samen te stellen voor minder,quote:Op zondag 22 december 2019 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je daar enige onderbouwing voor?
Ja maar dat ligt dat aan jou.quote:Op zondag 22 december 2019 15:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Heb je de rest v/d post niet gelezen ? In 1 woord: schaalvoordeel. Ga eens naar de website van Dell of HP, kies een budget systeem uit en probeer een identiek systeem zelf samen te stellen voor minder,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |