Van dat kapsel van die vrouw krijg ik al braakneigingen...ik kan er niet naar kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
M. is idd een tikkie minder dan Pauw
Het lijkt wel of haar kapper dood is en ze zelf met de tondeuse aan de slag is gegaan ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Van dat kapsel van die vrouw krijg ik al braakneigingen...ik kan er niet naar kijken.
Zo echt he, Jinek liet wel in een reclamespotje weten dat het mee zou gaan vallen.quote:
M moet het hebben van goede gasten en zelfs dan zou je slechts de interessante stukjes op youtube of iets terugkijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
M. is idd een tikkie minder dan Pauw
Dat vind ik prima omschrevenquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het lijkt wel of haar kapper dood is en ze zelf met de tondeuse aan de slag is gegaan ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 25 december 2019 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefste Potje.![]()
Lekker gewerkt?
Ha lekker dat ze zo flexibel zijn. Dat werkt een stuk fijner dan dat ze zich overal strak aan houden.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
JaVanmorgen vroeg nog wel rond 06:15uur gebeld of ik ook een uur eerder kon beginnen dat lukte en was ik vanmiddag ook weer een uur eerder klaar dan de oorspronkelijke planning
Hoe was het Chinese kerstdiner in je huiskamer?quote:
Het was heerlijkkkk, hmm dat was lang geleden. Werk ze morgen, nu lekker relaxen jijquote:Op woensdag 25 december 2019 20:34 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hoe was het Chinese kerstdiner in je huiskamer?
Ik zeg groot gelijk hoor btw, hier ook weinig speciaals. Morgen ook weer werken, lekker relaxed met Top2000 op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |