Klinkt als team geen fout in ontkenning fasequote:Op zaterdag 28 december 2019 02:23 schreef CathyCathy het volgende:
Ik zit in team “eventuele fout maar het maakt niks uit”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden anderen dit probleem ook of ben ik alleen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef KiaraI het volgende:
Bij 13b kom ik de hele tijd uit dat het niet mogelijk is (al vrij snel)Yep - had ik ook. Vermoedelijk maak je een denkfout bij opties delers 2019 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden anderen dit probleem ook of ben ik alleen?
Die had ik nog helemaal niet gebruikt, ik was bezig metquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:58 schreef Nethunt het volgende:
Yep - had ik ook. Vermoedelijk maak je een denkfout bij opties delers 2019 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en hij is ook heel simpel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef QIXL het volgende:
Toch al weer de halve middag aan het staren naar 29. Heeft iemand die al opgelost?
Hij lijkt zo simpel, maar ik kom er maar niet doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en hij is ook heel simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:00 schreef Geerart het volgende:
[..]Het baard ook wel zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het baard ook wel zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 29Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 2017 zat een 1-puntsopgave die niemand had, dus dat zegt niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:02 schreef Geerart het volgende:
Zijn 6 en 26 al opgelost door iemand? Volgens de punten zijn ze niet zo moeilijk. Maarja, met die punten ben ik het niet eens...
Er kwam ook geen "jazeker" van Carlo. Ik ben bangquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef thabit het volgende:
[..]
In 2017 zat een 1-puntsopgave die niemand had, dus dat zegt niks.
En een 4-puntsopgave die gewoon onmogelijk wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:23 schreef thabit het volgende:
[..]
In 2017 zat een 1-puntsopgave die niemand had, dus dat zegt niks.
Je moet je concurrentie niet teveel informatie gevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:28 schreef Geerart het volgende:
[..]
Er kwam ook geen "jazeker" van Carlo. Ik ben bang
Opgave 21? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:29 schreef CarloV het volgende:
[..]
En een 4-puntsopgave die gewoon onmogelijk was
[..]
Je moet je concurrentie niet teveel informatie geven
Nou ja als je iets publiekelijk in een forum gooi ziet iedereen het, of je nou concurrentie bent of nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:31 schreef Geerart het volgende:
[..]
Opgave 21? Ben jij dat?
Haha lief dat je mij een concurrent noemt
En voor je het weet, leg je het weer op een halve punt af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:32 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja als je iets publiekelijk in een forum gooi ziet iedereen het, of je nou concurrentie bent of niet
Haha da's een leuk grap voor dit jaar, daarvoor heb je de loterij natuurlijk nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En voor je het weet, leg je het weer op een halve punt af.
Ja ongetwijfeld, maar dan zonder een club 100quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En voor je het weet, leg je het weer op een halve punt af.
Ik wilde de jury eigenlijk terugpakken als er een soort creativiteitsopgave was, toch weer jammer dat het een loterij isquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Geerart het volgende:
[..]
Haha da's een leuk grap voor dit jaar, daarvoor heb je de loterij natuurlijk nog
Heb ik weleens verteld over die 5 mountainbikes die in in één jaar heb gewonnen? Of over die reischeque van ¤450?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:36 schreef Geerart het volgende:
[..]
Haha da's een leuk grap voor dit jaar, daarvoor heb je de loterij natuurlijk nog
Heb ik weer, naast een taalexpert ben je ook nog eens een geluksmens...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb ik weleens verteld over die 5 mountainbikes die in in één jaar heb gewonnen? Of over die reischeque van ¤450?
Als het een loterij is, dan zit ik wel goed.
De club 100 telde vorig jaar dan ook daadwerkelijk 100 nieuwe leden volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:38 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar dan zonder een club 100
[..]
Ik wilde de jury eigenlijk terugpakken als er een soort creativiteitsopgave was, toch weer jammer dat het een loterij isMisschien kan ik een boodschap in mijn lot of het thema verwerken
Ho ho, het versturen van een sms vergt wel degelijk bepaalde kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:42 schreef CarloV het volgende:
[..]
Heb ik weer, naast een taalexpert ben je ook nog eens een geluksmens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |