quote:I think the next best thing to solving a problem is finding some humor in it. -Frank A. Clark
ik had er vorig jaar 65... ik zit nu op 16 en heb eigenlijk nergens nog een idee waar ik uberhaupt moet beginnen. Zit zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel ga inzendenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:25 schreef mirana het volgende:
Ik voel me wel geïntimideerd nu hoor. Ik had vorig jaar maar 29 puntenEn betwijfel of ik er dit jaar overheen ga komen...
Ik zou een opgave opnieuw gaan oplossenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef QIXL het volgende:
ik hou mijn doel simpel. Ik wil nu nog een opgave opgelost krijgen. Geen idee waar te beginnen.
Daarna kijken we verder
Als je oplost in zoutzuur, heb je nog 3 elementen bonus ook!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:53 schreef QIXL het volgende:
ik hou mijn doel simpel. Ik wil nu nog een opgave opgelost krijgen. Geen idee waar te beginnen.
Daarna kijken we verder
Het is bij mij precies hetzelfde. Vorig jaar +70 en nu < 25quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef PnavE_81 het volgende:
ik had er vorig jaar 65... ik zit nu op 16 en heb eigenlijk nergens nog een idee waar ik uberhaupt moet beginnen. Zit zelfs te twijfelen of ik uberhaupt wel ga inzenden Moeilijk is leuk...maar dit is voor mij echt een tikkie te lastig vrees ik Beetje anticlimax eigenlijk aangezien ik er echt al maanden naar uit zat te kijken
Lekker bezig, zoals het oude gezegde gaat: "je teen stoten is niet fijn, een opgave oplossen wel."quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Geerart het volgende:
Mhhh, ik tel 18 invulvakjes voor elementen, als ik er meer heb is zeker een groot deel fout?
Maarja, 15x tin zal wel niet de bedoeling zijn
SPOILER: themaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef CarloV het volgende:
[..]Maar niet minimaal 1 die ik heb.SPOILER: themaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedenk nu wel de schaakmat zet!SPOILER: teenmaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja
quote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Geerart het volgende:
[..]
Maar niet minimaal 1 die ik heb.
Bedenk nu wel de schaakmat zet!SPOILER: teenmaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mijn tactiek bij 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja
Jawel, met de 2 punten die je krijgt als je in de top helft zit, zou je al snor kunnen zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 01:44 schreef Legoblokje het volgende:
Ik vind 8 wat vaag, als je daar geen bonus op haalt kan je toch nooit in de club 100 komen?
quote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Geerart het volgende:
[..]SPOILER: Mijn tactiek bij 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat er nog wel wat elementen dusdanig verstopt zitten dat je er ook bonus voor krijgt (dit gebeurt immers ook bijna elk jaar wel). Verder 50% bij 8, geeft je precies 100 als de rest ook is opgelost.quote:Op zondag 29 december 2019 01:44 schreef Legoblokje het volgende:
Ik vind 8 wat vaag, als je daar geen bonus op haalt kan je toch nooit in de club 100 komen?
Ten tweede denk ik niet dat ze de club 100 nog zo groot willen hebben als vorig jaar.
Dit had van mij wel een bonuspunt mogen krijgenquote:Op zondag 29 december 2019 02:23 schreef CathyCathy het volgende:
Ik had vorig jaar Einstein in verband gebracht met Sotheby’s (liefdesbrieven aan spion) waar 20 jaar later Bansky de bekende stunt uithaalde. En Bansky schilderde spionnen achter het hoofdkantoor van de GCHQ, waarvan de plattegrond leek op de cirkelstreepjespuzzel. En daarbij was Einstein bevriend met Du Bois, een verwijzing naar de boompjes.
Ik denk dat ze dat soort kronkels bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |