Na de kampioenswedstrijd tegen ajax zag ik hem anders ook lachenquote:Op woensdag 25 december 2019 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan toch lachen, gelukkig maar hij ergert zich alleen bij PSV
Ach, beter dan zure rechtsrukkers die niks voor een goed doel doen en zeiken op mensen die wél iets doen voor een goed doel.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:22 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind dat altijd zo cringe dat wanneer iemand wat voor een goed doel doet dat het op social media moet om populariteit te scoren. "Kijk mij eens deugen".
Altijd nog beter dan een nektasje daarentegenquote:Op donderdag 26 december 2019 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, beter dan zure rechtsrukkers die niks voor een goed doel doen en zeiken op mensen die wél iets doen voor een goed doel.
hij heeft het toch al vaker gedaan, dit hoort er nu eenmaal bij en is ook makkelijk voor bij de belastingaangiftequote:Op woensdag 25 december 2019 19:22 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind dat altijd zo cringe dat wanneer iemand wat voor een goed doel doet dat het op social media moet om populariteit te scoren. "Kijk mij eens deugen".
Precies. Als je wat goeds wilt doen, doe dat dan gewoon. Al de rest is theater.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:22 schreef Scarface88 het volgende:
Jij ook maatjequote:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 12:53:0013 – Jürgen Locadia scored the most Eredivisie goals coming on as a substitute this decade (13). Lucky. #Opta2010s https://t.co/0n8gpgpRgw reageer retweet
quote:Op woensdag 25 december 2019 19:22 schreef Scarface88 het volgende:
Bony.quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-gratis-in-te-lijven
Zit hier nog wat tussen voor ons?
quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komen ze straks met Bilal aanzetten
Rechtstreeks uit bed komen rollen.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wat heeft hij aan dan?
Insgelijks Davy.quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar boysHopelijk kunnen we 2019 snel vergeten.
Jij ook maat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ja de beste wensen voor 2020 jongens. Ik ga oliebollen maken dat kennen ze hier niet. Alleen in New Orleans met beignets.
PSV kampioen 19/20quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar boysHopelijk kunnen we 2019 snel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |