SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zal ik eens doen dan. Was me nog nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister maar eens goed wat er op de achtergrond gezongen wordt...
Aanstaande album van Magnum Almond?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een tweede nieuwe nummer van het aanstaande album van Marc Almond
Yupquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Aanstaande album van Magnum Almond?
Ik vond deze duidelijk mooier dan de eerste.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Marc Almond - Hollywood Forever
De opvolger van Lord Of Misrule.
Thanks.quote:
Ik vind ze allebei op hun eigen manier erg sterk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond deze duidelijk mooier dan de eerste.
Toch had ik hem al een hele tijd niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Stiekem één van z'n nummers die ik het vaakst draai. Het is nogal vaak weekend
Het is maar 1 keer per week weekend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - The Weekend (radio edit)
Stiekem één van z'n nummers die ik het vaakst draai. Het is nogal vaak weekend
Hiervoor hoorde je uiteraard:
Godley & Creme - Cry
Ja, als je het zo bekijkt, is het te weinig....quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per week weekend.
Niets moet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet er dit uur twee nieuwe, maar ook langzame nummers in zien te fietsen. Eens kijken of ik dat subtiel kan doen
Ik bedenk wel ietsquote:
Deze is mij inderdaad niet bekend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
In Nederland is dit nummer van Erasure amper bekend, in Engeland behoort het tot hun grootste hits.Erasure - Always
Ik kende het wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
In Nederland is dit nummer van Erasure amper bekend, in Engeland behoort het tot hun grootste hits.Erasure - Always
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]Of er waren alleen maar staanplaatsen.
Is het een "oude schoolvriend", een "oude" schoolvriend of een oude "school"vriend?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb even een tussendoor een luchtbed opgeblazen. Mijn dochter gaat vanavond naar een feest en een oude schoolvriend van haar kan niet met een bus thuis komen, dus die komt bij ons logeren. Normaliter neemt ze vriendinnen mee en die kruipen gewoon bij haar in bed, maar dat vond ik in dit geval toch wat minder (ja, ja, op sommige punten ben ik dan toch wat ouderwets).
Dus vandaag toch maar even snel een luchtbed gekocht
Het is nog een vriend van haar middelbare school, van 2 jaar geleden. Ze gaat nog wel eens uit met de oude club. Hij is jonger dan zij is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een "oude schoolvriend", een "oude" schoolvriend of een oude "school"vriend?![]()
Maar ik snap je wel. Maar als ze het gezellig vinden, kruipen ze toch wel bij elkaar in bed.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:28 schreef DJ11 het volgende:
de onophoudelijke diarree aan hiphop-shit...
Mooi inderdaad. Past toch ook wel in deze kersttijd vind ik.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt dan zo aan het eind van 2019 gewoon nog even uit, verstopt tussen de kerstmuziek en de onophoudelijke diarree aan hiphop-shit...Andrew Blooms - Think Of Me
Prachtig liedje.
Pre nieuwjaarsparty.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
Er wordt echt onafgebroken vuurwerk afgestoken, ik zit me inmiddels af te vragen of ik gemist heb dat er een event is vanavond waarbij ze vuurwerk afsteken
Wordt steeds gekker hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
Er wordt echt onafgebroken vuurwerk afgestoken, ik zit me inmiddels af te vragen of ik gemist heb dat er een event is vanavond waarbij ze vuurwerk afsteken
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Stel dat we aannemen dat lijstjes als de Top 2000 niet door Radio 2 zelf worden samengesteld, maar tot stand komen op basis van daadwerkelijk stemgedrag, dan nog zijn ze totaal zinloos en oneerlijk. Er is zo veel muziek die amper bekend is en amper airplay krijgt.
Vraag 100 Pet Shop Boys-fans naar hun favoriete PSB-nummer en niet West End Girls of It's A Sin rolt uit de koker, maar het nummer dat ik hierna draai. Op de Belgische radio wordt het regelmatig gedraaid, zag ik onlangs. In Nederland werkelijk nooit. Ja, door die ene gek op Radio 49 dan.
Uurtje of 2 geleden een dreun zo hard dat ik van de trilling bijna omvielquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wordt steeds gekker hier in Zwolle.
Je had nog niets gedronken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geleden een dreun zo hard dat ik van de trilling bijna omviel
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat ik dat nummer ooit draai.
Een half biertje. En dan bedoel ik de helft van een twistdopflesjequote:
Kan niet zeggen dat ik dit nummer ooit gehoord heb.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]Pet Shop Boys - Being Boring
Niet?Dan ben ik ongetwijfeld die gek.
Dan kan het daar niet aan liggen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een half biertje. En dan bedoel ik de helft van een twistdopflesje
Het is ook nooit een grote hit geweest. Zelfs in Engeland (#20) was het een relatieve flop. Tweede single van hun album Behaviour uit 1990.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik dit nummer ooit gehoord heb.
Ben zelf ook niet zo'n West End Girls-fan. Haalt mijn Top 100 van PSB-nummers niet eens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een heel mooi nummer van PSB, maar heb zelf toch op It's a sin gestemd. Omdat ik vind dat PSB er wel in hoort te staan en dan liever stem op een nummer dat ook daadwerkelijk kans maakt.
West End Girls vind ik helemaal geen leuk nummer van hen trouwens.
In hun eigen woorden.....twitter:lighthousefamly twitterde op zondag 15-12-2019 om 16:01:01'The Streetlights And The Rain' is the story of a December break up and a long walk home through the rain. The song became a highlight of our Blue Sky In Your Head Tour as an encore with the crowd singing the choir anthem in the chorus of the song! https://t.co/LRlfukqyT5 https://t.co/bL62v7NKHM reageer retweet
quote:How Grandad liked the whiskey
And Grandma liked the gin
And Uncle Johnny wasn't fussed
He'd drink anything
So let's raise a glass to all those
We wish were sitting here
The ones we miss the most this time of year
Klopt. Maar het is eigenlijk een liedje over het gedenken van mensen die je mist. Juist met Kerst zou je die er graag bij willen hebben.quote:
Hoe hoog stond deze in de top 2000? Want dit is gewoon een lekker nummer voor de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Freiheit - Keeping The Dream Alive
De slotsong. Ook zo'n nummer dat met kerst wordt geassocieerd, maar niet specifiek een kerstnummer is
Dank voor het luisteren. Veel plezier met Melting zo.
Deze staat er niet in.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe hoog stond deze in de top 2000? Want dit is gewoon een lekker nummer voor de tijd van het jaar.
Heeft sinds 2005 niet meer in de Top 2000 gestaan....quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe hoog stond deze in de top 2000? Want dit is gewoon een lekker nummer voor de tijd van het jaar.
Ik heb dat persoonlijk met Koop - Come to me.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Freiheit - Keeping The Dream Alive
De slotsong. Ook zo'n nummer dat met kerst wordt geassocieerd, maar niet specifiek een kerstnummer is
Dank voor het luisteren. Veel plezier met Melting zo.
Ken ik zo niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat persoonlijk met Koop - Come to me.
Straks eens luisteren.quote:
2e pianoconcert van Rachmaninov.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel is van Eric Carmen. Het is trouwens op klassieke muziek geïnspireerd.
Sorry... ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
All by myself - niet van Eric Carmen
Dat van Eric Carmen is ongelooflijk mooi. Hier moet je niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:06 schreef CindieY het volgende:
Maar even hè. Waarom was dit zo populair? Ik vind het maar gekweel
Even in de hogere versnelling dan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat van Eric Carmen is ongelooflijk mooi. Hier moet je niet naar luisteren.
Heliumballonnetje erbijquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Wat gebeurt hier? Heeft Celine speed gesnoven?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Stem lijkt op de zanger van de Golden Earring. Nummer ken ik niet.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
Golden Earring - The Devil made me do it
Teken dat het goede lijm is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:17 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vast niet de enige met het probleem dat de dop op een tubetje secondelijm vast blijft plakken
De volgende artiest meerdere keren als het goed is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Deze band staat ook al sinds 2004 niet meer in dat Radio 2-flutlijstje...
Mijn ervaring met een tubetje secondelijm is dat alles plakt, behalve hetgeen je probeerde te plakken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:17 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vast niet de enige met het probleem dat de dop op een tubetje secondelijm vast blijft plakken
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ja, van wie was dit ook al weer?
Taxi, Take Me To The Other Side Of Town...
Past niet helemaal bij de sfeer van het lied.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een blij ei, in ieder geval...
Wordt volgens mij ook gedraaid bij het darten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een cover of het origineel?
Het deuntje ken ik wel...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een cover of het origineel?
Het deuntje ken ik wel...
quote:"Chase the Sun" is a song by the Italian electronic music group Planet Funk. It was released on January 22, 2001 as the lead single from their debut studio album, Non Zero Sumness. The song peaked at number five in the United Kingdom and number three in Spain. The melody is taken from Ennio Morricone's tune "Alla Luce Del Giorno", from the score of the 1969 film Metti, una sera a cena.
Dat is het, dank!quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt volgens mij ook gedraaid bij het darten?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Zij is toch de zus van Patricia Paay, of zoiets?
En mede Star Sister...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Zij is toch de zus van Patricia Paay, of zoiets?
Dit is de voorloper van Informer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook niet bepaald een geboren zangtalent...
Ik gok dat het een solo-single is van een lid van New Kids On The Block, of zoiets. Geen idee.
Ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is de voorloper van Informer.
Ik dacht hetzelfde...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook niet bepaald een geboren zangtalent...
Ik gok dat het een solo-single is van een lid van New Kids On The Block, of zoiets. Geen idee.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik had dit verdrongen. Het heeft me 25 jaar gekost, maar het was me eindelijk gelukt.
Op speciaal verzoek.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Hebben de Chipmunks hier ook geen cover van gemaakt?
Niet teveel doen op zaterdagavond hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn hersens aan het pijnigen nu.
Ik kwam niet op de uitvoerendenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet teveel doen op zaterdagavond hoor.
Dan moet je juist ontspannen.
Melanie zei woensdag dat ze de Stones hier aardig wat royalties mee heeft laten verdienen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kwam niet op de uitvoerenden
Ik verbaas me er iedere keer over dat Keith Richards nog leeft. Die man moet wel een enorm sterk gestel hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melanie zei woensdag dat ze de Stones hier aardig wat royalties mee heeft laten verdienen.
Als tegenpresentatie wil ze nu Keith Richard in haar video van haar nieuwe single 'Ruine' als gast hebben...
Nee, dat heb je niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Have I Told You Lately That I Love You - Van Morrison
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals (alweer). Net met Johnny Come Home
Gelukkig. Ik voelde me al bijna bezwaard.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek van FYC. Helemaal niet erg dat je die 2x draait vandaag.
Mee eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek van FYC. Helemaal niet erg dat je die 2x draait vandaag.
Dat heb ik geweten...... weet het alleen niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Uit welke band kwam dit gezelschap voort?
Ik heb het geweten; je hebt het eerder verteld. Ben het weer vergeten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Die kans is praktisch gezien 0.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mee eens
Statistisch gezien is de kans groot dat we over 34 minuten I'm Not The Man I Used To Be krijgen te horen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik geweten...... weet het alleen niet meer.
The (English) Beat...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het geweten; je hebt het eerder verteld. Ben het weer vergeten.
Ik weet het gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik beloof het eerste niet en het tweede wel...quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu niet meer vergeten en de muziek van The Beat eens opzoeken...
FYC is 0%.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
She Drives Me Crazy dan?Suspicious Minds?
Ja, die had ik er nog wel uit gehaald.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Samples van Give Me The Night van George Benson...
Ken je wel, ska band uit de 70's.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, moet ik toch eens opzoeken dan.
Mee eens. Ik wilde eerst juist Clapton typen en bedacht me toen dat dit zijn band was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als de solo versie van Eric Clapton...
Dan doen we deze:quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als de solo versie van Eric Clapton...
CindieY waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd wie van jullie de plaat hierna kent.
Dat vraag ik me dus af.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit kent elke muziekliefhebber toch wel...
Ik kan me voorstellen dat jongere mensen niet zo bekend zijn met dit nummer. Het is toch een wat minder bekend Beatles-nummer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je jezelf niet zo kwalificeren.
Vind ik...
Ik was gelukkig even niet aanwezig om mee te raden. Ik moest mijn dochter helpen haar id-kaart te zoeken 5 minuten voordat haar bus gingquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je jezelf niet zo kwalificeren.
Vind ik...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gelukkig even niet aanwezig om mee te raden. Ik moest mijn dochter helpen haar id-kaart te zoeken 5 minuten voordat haar bus ging
Ik ken vanavond best wel veel platen, maar ik blijf te traag.quote:
'Home’ van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, lees ik net...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
Riptide is wel van de Ikea-reclame hoor.
De pitch stond nog verkeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Wat een raar helium-stemmetje heeft die kerel. Ik zou normaal BZN hebben gegokt, maar nu twijfel ik toch.
We hadden beiden gelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Home’ van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, lees ik net...
quote:Na jarenlang succesvol Edward Sharpe & The Magnetic Zeros met hun Home in de reclames gebruikt te hebben, heeft IKEA een nieuw liedje voor de commercials: Riptide van Vance Joy! Ook al zulke aanstekelijke muziek.
Voor één keer niet te traag. Ik was zelf verbaasd dat ik de eerste was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik kon even niet op de naam van de zangeres komen. 0 punten voor livelink
Ze schrijven gewoon goede nummers voor vrouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
En ook dit is weer een cover, van weer de Stones...
Nee, dit is late jaren 90, misschien zelfs op de valreep in 2000.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als uit de keuken van Prince...
Dat verklaard een hoop...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is late jaren 90, misschien zelfs op de valreep in 2000.
Zegt me helemaal niets...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef Melting het volgende:
Bas Bron (Haarlem, 17 juli 1974) is een Nederlandse producent en uitvoerende (van zowel de muziek als de zang) van voornamelijk elektronische muziek. Hij produceert onder andere voor De Jeugd van Tegenwoordig.
Bron is beter bekend onder zijn pseudoniem Bastian. Onder deze naam scoorde hij in 2001 een hit met You've got my love. Bastian is ook de naam van de band waarmee Bas Bron live optreedt. Andere pseudoniemen die Bas Bron gebruikt zijn Seymour Bits, Gifted, Comtron en Fatima Yamaha
Ja... anders wordt je nooit dronken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Pffff, weer even iets te drinken pakken...
Dat is absoluut nooit mijn doel...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... anders wordt je nooit dronken.
Ze is er wel stil van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat CindieY het vuurwerk een beetje heeft overleefd.
Immer Wieder Sonntag...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:37 schreef DJ11 het volgende:
"Ich komm bald wieder" gaat over MadMaster, die even weg is om drinken te halen
Dan moet ik toch altijd weer aan Pipo denken...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef livelink het volgende:
Ongetwijfeld vertaald door Belinda Meuldijk
Ik heb geen positieve associaties met Belinda Meuldijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet ik toch altijd weer aan Pipo denken...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen positieve associaties met Belinda Meuldijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok gewoon nog een keer Narcotic Thrust.![]()
Het is vanzelf ooit een keer goed.
Het zegt me helemaal noppes...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:50 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Mad deze wel kent.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:51 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee. Klinkt een beetje Ferry Corsten-achtig, die hoek.
Ja, maar daar zit een heleboel in die hoek...quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:51 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee. Klinkt een beetje Ferry Corsten-achtig, die hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |