Een keertje. Geen succesquote:
quote:
Wildplaasen in een simulatie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om dat in zo'n simulatie te zien werken.
Die van mn buurvrouw paste niet in haar bus. Wel in die van mij. T zal nooit meer tzelfde zijn..quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
Nou...mijn pakketje was binnen. Paste gewoon in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Jambo Sode!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou wil ik ook een plastuit, zodat ik het nóg makkelijker heb.![]()
Hoi Prish
Jij wildplassend richting Appie altijd?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Een keertje maar?
Dat wordt oefenen! Op je wandeltochten
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die van mn buurvrouw paste niet in haar bus. Wel in die van mij. T zal nooit meer tzelfde zijn..
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Voxs het volgende:
Prish? In de beschrijving staat niet dat je je ondergoed weer goed moet doen en je broek dicht...
Dat ontken ik ook niet, maar ik streef altijd naar verbetering.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jambo Sode!
Jullie hebben het al makkelijk [ afbeelding ]
godskleruh ik zou al 80 keer in m'n broek geplast hebben voor die tuit is gepositioneerd...ik zou voor dikke tena's kiezen, lekker warm ook (ik weet niet waarom ik nu denk dat je in sneeuwstormen en zo gaat lopen)quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
Instructie erbij was ook wel beeldend weergegeven![]()
[ afbeelding ]
De mi is te grappig. .quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij wildplassend richting Appie altijd?
Is het ook. Super realistisch ook. De ‘ruiten’ van die toren zijn enorme beeldschermen waar door je ‘naar buiten’ kijkt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om dat in zo'n simulatie te zien werken.
Ik zal uiteraard mijn ervaringen met de UIXI met jullie delenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
godskleruh ik zou al 80 keer in m'n broek geplast hebben voor die tuit is gepositioneerd...ik zou voor dikke tena's kiezen, lekker warm ook (ik weet niet waarom ik nu denk dat je in sneeuwstormen en zo gaat lopen)
Ontkom je niet aan nee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
De mi is te grappig. .
Veel gekampeerd ooit, vaak wild gekampeerd ook. Veel dag lange wandelingen gedaan, dan moet je ook wel.
Neen!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal uiteraard mijn ervaringen met de UIXI met jullie delen
okquote:
dan sluit je je oren maarquote:
Ach ik kan het mij sowieso niet bedenken wat er leuk is aan een zeikende vrouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe jij wel eens aan wild plassen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je plaaste merdere keer wild, ook als je kind was
Ik moet aan Enders game denken. Totaal associatief verder. Leuk te lezen/horen er over SK.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook. Super realistisch ook. De ‘ruiten’ van die toren zijn enorme beeldschermen waar door je ‘naar buiten’ kijkt.
Weten we, doe nou eens met een vrouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef tonja het volgende:
Wildplassen heb ik weleens getekend![]()
[ afbeelding ]
Goffer of dat wildplassen is of niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weten we, doe nou eens met een vrouw.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:33 schreef Voxs het volgende:
Ze zeggen dat ouderen kinderlijker worden op een gegeven moment. Dat moment is nu he?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Goffer of dat wildplassen is of niet?
Het was geen vraag.quote:
ja dat komt er voor je aan ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:33 schreef Voxs het volgende:
Ze zeggen dat ouderen kinderlijker worden op een gegeven moment. Dat moment is nu he?
En ook deze blijft erg leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:33 schreef Voxs het volgende:
En daar moet ik het maar mee doen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is wel je antwoord, gratis en voor niets
Ik weigerquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel joh, je hebt nu immers een plastuit handleiding.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En daar moet ik het maar mee doen.
Met van die zoutkristallen er in?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1000 dagen gerijpt kaasje aan het verorberen.![]()
Nee, geen schimmel!
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1000 dagen gerijpt kaasje aan het verorberen.![]()
Nee, geen schimmel!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
Ik had een blik soep. Er zat een zakje op met het woord 'Bieslook'. Ik dacht 'welja, ik gooi het er maar bij'
Zag kleine zwarte dingetjes drijven en was hevig teleurgesteld over de hoeveelheid bieslook . Van die kleine spikkeltjes.. spikkeltjes..oh wacht, zaadjes!
Enders Game moest ik Googelen. Interessant wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet aan Enders game denken. Totaal associatief verder. Leuk te lezen/horen er over SK.
Ik had een blik soep. Er zat een zakje op met het woord 'Bieslook'. Ik dacht 'welja, ik gooi het er maar bij'
Zag kleine zwarte dingetjes drijven en was hevig teleurgesteld over de hoeveelheid bieslook . Van die kleine spikkeltjes.. spikkeltjes..oh wacht, zaadjes!
die weet ik nogquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat kriebels van binnen?quote:
Nee, dooie visquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn dat kriebels van binnen?
Mooie boeken. De films schijnen niet zo goed te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Enders Game moest ik Googelen. Interessant wel.
Daar kan je ook geen kaas van maken.quote:
Hoeft ook niet, ik heb al kaasquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan je ook geen kaas van maken.
Komt door die kutschimmels. Toen moest ik aan kaas denken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef Voxs het volgende:
Overigens, ondanks platheid ( waar ik ook soms grif aan mee doe) , dat goed in balans wordt gehouden met de betere onderwerpen..
ehm geen ondanks: jullie zijn een fijne stel bij elkaar
Ik ga hier even wijselijk mijn mond houdenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt door die kutschimmels. Toen moest ik aan kaas denken.
eensquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:39 schreef Voxs het volgende:
Overigens, ondanks platheid ( waar ik ook soms grif aan mee doe) , dat goed in balans wordt gehouden met de betere onderwerpen..
ehm geen ondanks: jullie zijn een fijne stel bij elkaar
Misschien moet ik maar de kaas van het plankje opeten en jou een mep verkopen met het plankje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt door die kutschimmels. Toen moest ik aan kaas denken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
eens![]()
(overigens probeerde ik met de inhoud van mn pakketje wat mensen hier wat op te vrolijken...hopelijk lukte dat een beetje)
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
eens![]()
(overigens probeerde ik met de inhoud van mn pakketje wat mensen hier wat op te vrolijken...hopelijk lukte dat een beetje)
zeker ,ik gaa niet bij en feest naar de wc staanquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe jij wel eens aan wild plassen?
Je bent nog gepist over die film hè.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar de kaas van het plankje opeten en jou een mep verkopen met het plankje.
Ze willen in de toekomst ook virtuele verkeerstorens maken. Dan hoeft er niet op elk vliegveld een verkeersleiding fysiek aanwezig te zijn. Ik geloof dat ze dat hier op vliegveld Twente gaan gebruiken. Er komen dan camera's die beelden doorsturen naar een verkeerstoren met beeldschermen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook. Super realistisch ook. De ‘ruiten’ van die toren zijn enorme beeldschermen waar door je ‘naar buiten’ kijkt.
Moet je al plassen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eg nie, zo wil ze ook nog eens rustig pissen.quote:
Met het kaasje (wat overigens alweer bijna op is) ook geen probleem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Met kibbeling lukt eten en fokken tegelijkertijd wel
Al gedaan maar op de normale manier. Met dat ding ga ik eerst veilig onder douche oefenen of zo.quote:
Dan weet je niet of je lekt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Al gedaan maar op de normale manier. Met dat ding ga ik eerst veilig onder douche oefenen of zo.
Dat zou volgens mij best kunnen. Alleen tower werkt met zichtcontact. Approach en Traffic uitsluitend met radar. Dus als er voldoende camera’s hangen moet dat kunnen volgens mij. En die techniek staat natuurlijk ook niet stil. Als ik alleen al zie hoe geavanceerd het camerasysteem in mijn auto is..quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze willen in de toekomst ook virtuele verkeerstorens maken. Dan hoeft er niet op elk vliegveld een verkeersleiding fysiek aanwezig te zijn. Ik geloof dat ze dat hier op vliegveld Twente gaan gebruiken. Er komen dan camera's die beelden doorsturen naar een verkeerstoren met beeldschermen.
Vrouwen lekken sowieso.quote:
Dan wacht ik met de douche aanzetten. Weet ik veel. Iets.quote:
Even kieken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
Ik was me weer wat aan het verdiepen in tornado's. Vortexes everywhere! Deze is wel interessant, het ontstaan van een allesverwoestende F5 tornado dat Moore plat legde.
Zo bizar, dat uit zo'n klein hoosje zo'n enorme tornado kan groeien...en hoe snel ook
Komt vast goedquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan wacht ik met de douche aanzetten. Weet ik veel. Iets.
Dat is de oplossing al.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh, dat is wel slim! Waarschijnlijk kost het even oefening om er handig in te worden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Al gedaan maar op de normale manier. Met dat ding ga ik eerst veilig onder douche oefenen of zo.
Kun je nagaan hoe groot dat ding was...rond 3:23 minuut is het nog "maar" een F3quote:
EHGG en EHBK krijgen het volgend jaar al, lees ik. Ik kan me wel indenken dat er situaties zijn waarbij een verkeersleider wel handig is. Met een verrekijker kan die bijvoorbeeld checken of de wielen uit zijn als een piloot melding krijgt dat daar een probleem mee is. Lijkt me dat dat met een camera lastiger gaat, tenzij je een draaibare hebt met een telelens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij best kunnen. Alleen tower werkt met zichtcontact. Approach en Traffic uitsluitend met radar. Dus als er voldoende camera’s hangen moet dat kunnen volgens mij. En die techniek staat natuurlijk ook niet stil. Als ik alleen al zie hoe geavanceerd het camerasysteem in mijn auto is..
Gaat het om gemak of om dat er mannen bij zijn? Niemand vindt het leuk om naar eender te kijken terwijl die pist.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uh ok..quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:52 schreef Prisha het volgende:
Ik was me weer wat aan het verdiepen in tornado's. Vortexes everywhere! Deze is wel interessant, het ontstaan van een allesverwoestende F5 tornado dat Moore plat legde.
Zo bizar, dat uit zo'n klein hoosje zo'n enorme tornado kan groeien...en hoe snel ook
Ik plas heel leuk hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het om gemak of om dat er mannen bij zijn? Niemand vindt het leuk om naar eender te kijken terwijl die pist.Plastuit kan soms handig zijn maar wat als je moet schijten?
Ja maar jij bent ook baas.quote:
Ik kijk daar niet naar maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:58 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh ok..![]()
Prettige wedstrijd straks..
Daar zullen vast technische oplossingen voor te bedenken zijn, of al bestaan. Maar het landingsgestel argument vind ik wel een goede. Schijnt nog wel eens te gebeuren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
EHGG en EHBK krijgen het volgend jaar al, lees ik. Ik kan me wel indenken dat er situaties zijn waarbij een verkeersleider wel handig is. Met een verrekijker kan die bijvoorbeeld checken of de wielen uit zijn als een piloot melding krijgt dat daar een probleem mee is. Lijkt me dat dat met een camera lastiger gaat, tenzij je een draaibare hebt met een telelens.
Heb je een Tesla?
Ik ben ermee geboren.quote:
Ik ga alleen naar Badr en Rico kijken. Voor nu darts.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:03 schreef D. het volgende:
Ow, ook voorprogramma's...
Iemand die kijkt?
Ik denk dat de oplossing dan is, dat het vliegtuig naar een vliegveld gaat waar wel verkeersleiding is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zullen vast technische oplossingen voor te bedenken zijn, of al bestaan. Maar het landingsgestel argument vind ik wel een goede. Schijnt nog wel eens te gebeuren.
Nee, geen Tesla. Maar mijn Nissan heeft ook een mooi systeem.
Wat een ophef om een briesje zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe groot dat ding was...rond 3:23 minuut is het nog "maar" een F3
Ja, dat wil ik dus ook, dus zoek iemand die een seintje kan gevenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar Badr en Rico kijken. Voor nu darts.
quote:
Ik zet tegen 10 uur de tv aan. Darts kijk ik op de computer. Ik zal wel een seintje geven. Maar ik denk dat het hier sowieso wel gemeld wordt straks.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook, dus zoek iemand die een seintje kan geven
Ik parkeer ze even voor straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef Prisha het volgende:
Dit zijn andere beelden van diezelfde F5 tornado.
Beetje dramatische vrouw die commentaar geeft...hijg hijg...OMG look at this debris......hijg hijg....OMG THERE's A HOUSE SPINNING AROUND IN IT!!
![]()
Wel een huge tornado ook. Er vielen aardig wat doden. Lijkt me nerveuse business als je in tornado alley woont. Ik zou er niet willen wonen.
Ik heb rond die tijd vrij vaak chases gevolgd in de VS. Was wel een gedoe, tien sites met camera's en verschillende nieuwszenders tegelijkertijd aan, maar soms kon je een tornado goed volgen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:05 schreef Prisha het volgende:
Dit zijn andere beelden van diezelfde F5 tornado.
Beetje dramatische vrouw die commentaar geeft...hijg hijg...OMG look at this debris......hijg hijg....OMG THERE's A HOUSE SPINNING AROUND IN IT!!
![]()
Wel een huge tornado ook. Er vielen aardig wat doden. Lijkt me nerveuse business als je in tornado alley woont. Ik zou er niet willen wonen.
OMG IT HIT SOME CATTLE I CAN SMELL COWSquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze rijden ook eng dicht in de buurt, terwijl het net naar een F5 gaat.
Dat kan een oplossing zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de oplossing dan is, dat het vliegtuig naar een vliegveld gaat waar wel verkeersleiding is.
Hoeveel camera's heeft je auto? En helpen die voor de situational awareness?
jah...340 km/h maar...drama om niksquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een ophef om een briesje zeg.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG IT HIT SOME CATTLE I CAN SMELL COWS
dat mens is zoooo dramatich
Dan ook vanavond nog geen ervaringsdeskundige hequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen plastuit voor nodig![]()
jazeker...maar wegwezen dan!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, maar kan me wel voorstellen dat het je dun door de broek loopt op die momenten.
Ah, dat is wel grappig. In de toekomst zouden buitenspiegels misschien wel wegkunnen als je die vervangt door camera's. Schijnt behoorlijk wat luchtweerstand te schelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan een oplossing zijn.
Vier camera’s. Een voor, een achter en een in elke buitenspiegel. Daarmee kan ik in mijn scherm in het dashboard rondom de auto kijken, van bovenaf gezien als het ware. Zelfs in het donker is de beeldkwaliteit zeer goed. En ik kan tussen de camera’s onderling schakelen.
Plasfluit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen plastuit voor nodig![]()
Kun je je plastuit ook voor achter gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, maar kan me wel voorstellen dat het je dun door de broek loopt op die momenten.
is dat nu?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
Even naar de persconferentie over de Starliner luisteren.
neequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar dan hadden wij niet kunnen horen dat ze koeien rook.
Bruine toeterstralen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je je plastuit ook voor achter gebruiken
2 vingers erin en blazen.quote:
Audi E-tron heeft het al.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel grappig. In de toekomst zouden buitenspiegels misschien wel wegkunnen als je die vervangt door camera's. Schijnt behoorlijk wat luchtweerstand te schelen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 vingers erin en blazen.
Heren!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
We need to spray just to make it today
Ja!! Ik ook Storm chasers bedoel je? Of zat jij in die Dominator tijdens het chasen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb rond die tijd vrij vaak chases gevolgd in de VS. Was wel een gedoe, tien sites met camera's en verschillende nieuwszenders tegelijkertijd aan, maar soms kon je een tornado goed volgen.
Ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
2 bratworsten tegen elkaar en een kwak currie ertussen.quote:
Ik zou dolgraag met zo'n stormchaser mee op pad willenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Ik ook Storm chasers bedoel je? Of zat jij in die Dominator tijdens het chasen?
Oh dat lijkt me geweldig!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag met zo'n stormchaser mee op pad willen
Hebben ze dit voor Twin Peeks gebruikt...iets te darkerig voor mijquote:
ja! Ik ook! Vulkanen, tornado's, aardbevingen, hurricanes...alles wel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me geweldig!!
Ik keek daar altijd naar![]()
En sowieso ben ik gefascineerd door allerlei natuurgeweld en verschijnselen .
Het lijkt me doodeng ...maar tochquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:19 schreef Voxs het volgende:
Ik zou heel hard de andere kant op rijden.
nee. Wel een plastuit en een plaspotje met wijde hals. Probeer het daar eens mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mot plassen maar heb geen zin om op te staan. Is er ook een plastuit van 5 meter lang?
wat ben jij dan voor een vent...dan gebruik je toch gewoon een flesquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mot plassen maar heb geen zin om op te staan. Is er ook een plastuit van 5 meter lang?
Oh kan vast inderdaad. Ik hou wel van darkversies ( dark jazz, dark techno) . Straks gaat er weer wat snellers op.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hebben ze dit voor Twin Peeks gebruikt...iets te darkerig voor mij
Prish, kreeg je nog tips voor je klimavontuur waar je zelf niet aan gedacht hebt?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:14 schreef Prisha het volgende:
Afgelopen...damn...ze maakten het wel erg spannend zo
Ja. Mijn lenzenbewaardoosje en lenzenvloeistof s nachts tegen mijn lichaam aan in mijn slaapzak bewaren. Anders is het bevroren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prish, kreeg je nog tips voor je klimavontuur waar je zelf niet aan gedacht hebt?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
@:recce Ik heb brulboei gevonden
[ afbeelding ]
Ha die weet ik ook nogquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
@:recce Ik heb brulboei gevonden
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een leeg blikje staan en ben bang dat ik na afloop ook nog besneden ben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor een vent...dan gebruik je toch gewoon een fles
BRRR Petje af hoor dat je zoiets überhaupt durft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Mijn lenzenbewaardoosje en lenzenvloeistof s nachts tegen mijn lichaam aan in mijn slaapzak bewaren. Anders is het bevroren.
Schoenen in een schoenzak in je slaapzak bewaren. Anders zijn ze de volgende ochtend erg koud en daarmee ook stijf..en dat loopt niet lekker
Belangrijke tip ja. Invetten en extra veters mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Mijn lenzenbewaardoosje en lenzenvloeistof s nachts tegen mijn lichaam aan in mijn slaapzak bewaren. Anders is het bevroren.
Schoenen in een schoenzak in je slaapzak bewaren. Anders zijn ze de volgende ochtend erg koud en daarmee ook stijf..en dat loopt niet lekker
Ja! en Ja!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Ik ook! Vulkanen, tornado's, aardbevingen, hurricanes...alles wel.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leeg blikje staan en ben bang dat ik na afloop ook nog besneden ben.
Deed mijn ex ook vaak ...ging ook vaak mis trouwensquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor een vent...dan gebruik je toch gewoon een fles
Nee, ik zag dark staan en dat kende ik niet bij dat genre. Nu heb ik er nóg een stroming bij.quote:
Het besef is er nog niet helemaal denk ik. Dat komt straks pas. Dan denk ik waarschijnlijk: idiot!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:24 schreef tonja het volgende:
[..]
BRRR Petje af hoor dat je zoiets überhaupt durft.
Hoe is het met je pees?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het besef is er nog niet helemaal denk ik. Dat komt straks pas. Dan denk ik waarschijnlijk: idiot!
Jaaaaaaa ik keek daar ook naar. Je had ook streams van Hawaii van vorig jaar. Ik had dat echt wel in t echt willen zien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja! en Ja!Toen vorig jaar de Kīlauea vulkaan weer flink bezig was zat ik gekluisterd achter allerlei streams ..keek filmpjes ... Lijkt me geweldig om ooit die vulkanen op Hawaï in het echt te kunnen zien
![]()
Je had ook zo'n programma met hele maffe weirde natuurverschijnselen ..ben ff kwijt hoe dat heet
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het besef is er nog niet helemaal denk ik. Dat komt straks pas. Dan denk ik waarschijnlijk: idiot!
donkerder dan dit ga ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh kan vast inderdaad. Ik hou wel van darkversies ( dark jazz, dark techno) . Straks gaat er weer wat snellers op.
Billie!!quote:
Het is nog wel gevoelig. Ik vermoed dat het voorlopig zo zal blijven. Maar het is goed te doen. En na een paar uur voel ik hem al niet meer.quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is nog wel gevoelig. Ik vermoed dat het voorlopig zo zal blijven. Maar het is goed te doen. En na een paar uur voel ik hem al niet meer.
Die streams bedoel ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik keek daar ook naar. Je had ook streams van Hawaii van vorig jaar. Ik had dat echt wel in t echt willen zien.
Dei streams heb ik ook een paar dagen gevolgd. Was een streams op een boerderij, het was spannend hoe de bewoners wikten en wogen of ze weg gingen of niet. Ondertussen kwam er een nieuwszender bij hen bivakkeren..dat leverde ook spanningen op . Uiteindelijk zijn de mannen ( het stel) vertrokken, de nieuwsdienst bleef nog wat dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja! en Ja!Toen vorig jaar de Kīlauea vulkaan weer flink bezig was zat ik gekluisterd achter allerlei streams ..keek filmpjes ... Lijkt me geweldig om ooit die vulkanen op Hawaï in het echt te kunnen zien
![]()
Je had ook zo'n programma met hele maffe weirde natuurverschijnselen ..ben ff kwijt hoe dat heet
Makkelijk gaat het het niet worden maar ik denk wel dat je het kan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG Billie Holdiday....ik heb nachtmerrie van een van haar liedjes gehad. Vorig jaar rond de kerst. Het liedje Strange Fruit over het lynchen van donkere mensen.quote:
quote:
Dat is ook een heel heftig nummer ja. Maar tegelijkertijd ook zo mooi. Zo schrijnend.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG Billie Holdiday....ik heb nachtmerrie van een van haar liedjes gehad. Vorig jaar rond de kerst. Het liedje Strange Fruit over het lynchen van donkere mensen.
owwwwww die wil ik wel horen danquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, er komt een keer een Dark jazz mix heur.
Graag gedaan. Ken je dequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zag dark staan en dat kende ik niet bij dat genre. Nu heb ik er nóg een stroming bij.
Ja dat was heel erg spannend !quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dei streams heb ik ook een paar dagen gevolgd. Was een streams op een boerderij, het was spannend hoe de bewoners wikten en wogen of ze weg gingen of niet. Ondertussen kwam er een nieuwszender bij hen bivakkeren..dat leverde ook spanningen op . Uiteindelijk zijn de mannen ( het stel) vertrokken, de nieuwsdienst bleef nog wat dagen.
is ook niet echt kerstmuziek hequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG Billie Holdiday....ik heb nachtmerrie van een van haar liedjes gehad. Vorig jaar rond de kerst. Het liedje Strange Fruit over het lynchen van donkere mensen.
Een van de nummers die ik van mijn ouders als verplichte kost meekreegquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Hij kwam hard aan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is ook een heel heftig nummer ja. Maar tegelijkertijd ook zo mooi. Zo schrijnend.
Ik houd er van.quote:
Zekers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef Charmian het volgende:
Het leven van Billie zelf is sowieso behoorlijk schrijnend...
Nee niet echt. Mijn zus kwam ermee. We hadden het over muziek en de top 2000 en nog wat dingen en toen kwam ze met dat nummer op de proppen. Ik kende het niet. Nu wel dus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ook niet echt kerstmuziek he
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, er komt een keer een Dark jazz mix heur.
Mislukt, ha ha!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ken je de
Muziek moet stromen..dus je kan dit stroompje volgen en dan weer een ander.
Ken je de lo fi /Nu jazz all?
Ja, het was ook indrukwekkend gewoon. En ik moet bekennen, die geluiden van die fissures, dat diepe brullen van de aarde, dat was mooi en ook beetje asmr.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was heel erg spannend !Ik keek naar verschillende streams van Hawaï...ik kon er geen genoeg van krijgen .
Het gaat je lukken.quote:
Dat vind ik ook genieten.quote:
Vooral met de ytquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja fok doet weer vervelend af en toe.
ik vraag me af of ik de serie zelf ook engig had gevonden als ze er een ander muziekje onder hadden gezetquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef Prisha het volgende:
Ik vond overigens die soundtrack van de eerste Twin Peaks helemaal geweldig. Mysterieus.
ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was heel erg spannend !Ik keek naar verschillende streams van Hawaï...ik kon er geen genoeg van krijgen .
Zolang het maar niet als de loterij vaneen paar dagen geleden isquote:
Ja idd!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, het was ook indrukwekkend gewon. En ik moet bekennen, die geluiden van die fissures, dat diepe brullen van de aarde, dat was mooi en ook beetje asmr.
Mooi..maar soms te langzaam? Misschien wel omdat er enkel de piano en ambient geluiden zijn. Dan luister ik liever Debussy of Chopin.quote:
Vast niet. Geluid doet zo veel. Halloween, Jaws....zouden niks zijn zonder de score. Het komt dan gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik de serie zelf ook engig had gevonden als ze er een ander muziekje onder hadden gezet
Ik heb wat gemist ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang het maar niet als de loterij vaneen paar dagen geleden is
Dat had ik ook wel willen zien en horen. Zeker met dat bass-effect van mijn kopfoon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, het was ook indrukwekkend gewoon. En ik moet bekennen, die geluiden van die fissures, dat diepe brullen van de aarde, dat was mooi en ook beetje asmr.
Ik heb teveel muziek..verzamelen is een beetje uit de hand gelopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi..maar soms te langzaam? Misschien wel omdat er enkel de piano en ambient geluiden zijn. Dan luister ik liever Debussy of Chopin.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Natuurlijk gaat Prisha het halen. Eitje!
Sommige mensen doen het op hun handen.
quote:
Je kon helemaal niet zien wat de youtube was tenzij je de link aankliktequote:
Ennio Morriconequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vast niet. Geluid doet zo veel. Halloween, Jaws....zouden niks zijn zonder de score. Het komt dan gewoon niet aan.
Ennio Morricone heeft dat ook met veel films waar hij de muziek maakte.
Volgens mij kan je de video's nog wel terug kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel willen zien en horen. Zeker met dat bass-effect van mijn kopfoon.
Ik hou er enorm vanquote:
ohw ja, goeiequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de video's nog wel terug kijken.
Ha ja, jij bent echt een spons wdbt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb teveel muziek..verzamelen is een beetje uit de hand gelopen
GA MIXEN DAN JONGUH!quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, nóg meer te luisteren en dan kan ik me niet bedwingen en moet er een mix komen.
Spannendquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kon helemaal niet zien wat de youtube was tenzij je de link aanklikte
Ik begin van jou te houden.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vast niet. Geluid doet zo veel. Halloween, Jaws....zouden niks zijn zonder de score. Het komt dan gewoon niet aan.
Ennio Morricone heeft dat ook met veel films waar hij de muziek maakte.
Hij doet het nog steeds wel zo nu en dan . Zag het vanmiddag ook in MUZquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
voor de vreselijke ytdiarree was het wel een verwelkomingquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha ja, jij bent echt een spons wdbt.
Naja, iedereen houdt toch van Prisha?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, eend heeft er weer eentje op 't oog.
Whoopsquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb binnen 24 uur drie mixen online gezet.
Muziek door de aderen en zulks.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor de vreselijke ytdiarree was het wel een verwelkoming
Dat denk ik wel. Alleen niet iedereen met dezelfde bedoelingen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naja, iedereen houdt toch van Prisha?
TUUKquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, eend heeft er weer eentje op 't oog.
Voordeel, twijfel etcquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Alleen niet iedereen met dezelfde bedoelingen.
DROMquote:
Ofcoursequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
yupsquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm.. niet te enthousiast nou he?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik hou ook van Prish![]()
En ik vind Prish super stoer
Ja, maar dat is om de aandacht af te leiden. Wanneer gaan wij een passievolle relatie aan?quote:
Is er nog ruimte waar die plastuit moet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
genoeg veren en zo. Ze passen bijna niet meer
Prisha wordt verlegen van complimentenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
genoeg veren en zo. Ze passen bijna niet meer
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is er nog ruimte waar die plastuit moet?
behoorlijk jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Prisha wordt verlegen van complimenten
Sja, maar het is wel verdomde handig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik zie er zo tegenop om met dat ding te oefenen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal best meevallen als het eerste ongemakkelijke er af is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Alsof jij je dat kan voorstellen met je 30 cm.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, maar het is wel verdomde handig.
Uhuhuquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:49 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
De expert.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is niet zo ingewikkeld hoor.
Dat is alleen met erectie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij je dat kan voorstellen met je 30 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |