quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
Met hun platgeslagen en verkeerde kant op uitgedeukte koppen.
Het is wel grappig dat die Badr eigenlijk achter het gaas hoortquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zag gister die stare down en schoot in de lach. Met hun platgeslagen en verkeerde kant op uitgedeukte koppen.
Idd veel ophef, dus misschien heul ff kijken.
nou grappig niet dusquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat die Badr eigenlijk achter het gaas hoort
Ja, iedereen voor hem toch? Terwijl het niet bepaald een prettig man is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat die Badr eigenlijk achter het gaas hoort
Nou wel. Waarom loopt die gast nog vrij rond?quote:
Ik ben eigenlijk voor die ander, juist omdat ik Badr niet zo lief vindquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, iedereen voor hem toch? Terwijl het niet bepaald een prettig man is.
Met schimmel kaasquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zat ook al met een prikkertje klaar.
Lekker man ..quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zat ook al met een prikkertje klaar.
Als het dan ook maar echt schimmelkaas is en niet een schimmel kutquote:
Ik ook. Als ik al ergens voor ben wat dat betreftquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor die ander, juist omdat ik Badr niet zo lief vind
Verbrande lichamenquote:
Mja dat dus. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uitquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik al ergens voor ben wat dat betreft
Wat lul je dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dus. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het dan ook maar echt schimmelkaas is en niet een schimmel kut
Okquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Gewoon mijn gebruikelijke slappe geouwehoer.
Zijn we weer terug bij het onderwerp van gisterenquote:
Ik weet het niet. Ervaring ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het dan ook maar echt schimmelkaas is en niet een schimmel kut
quote:
sorry voor de miquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is minder idd ! Niet aan gedacht
Afkorting voor mental image.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan je dippen in je kaas [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan je dippen in je kaas [ link | afbeelding ]
Dat zal wel een hypnotiserend effect hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb muziek op wat matched bij je ui beweging
Als de klokken weer eens luiden...quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb muziek op wat matched bij je ui beweging
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de klokken weer eens luiden...
ja ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal wel een hypnotiserend effect hebben
KLINGELINGGGGGGquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de klokken weer eens luiden...
Zeg.. Ik heb zonder dat jij er doorheen gaat klingelen al genoeg geklingel aan mijn kopquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
KLINGELINGGGGGG
of bedoel je andre van duin
pussy's voor jou danquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeg.. Ik heb zonder dat jij er doorheen gaat klingelen al genoeg geklingel aan mijn kop
Dat is meer iets voor Schönbergquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
Wie luistert er naar mijn UI movements?
quote:
Dat heb je snel gekekenquote:
Doe eens een wilde gok.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
KLINGELINGGGGGG
of bedoel je andre van duin
mijn UI is korterquote:
Honden zijn leukerquote:
Godverdomme mijn voetquote:
Ik vind nog altijd wel dat ik die spikkeltjes bij die chufiefles moet wegwerken.quote:
Ik heb er geen erg in.quote:
Schietze.quote:
Nu is het net sneeuwquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind nog altijd wel dat ik die spikkeltjes bij die chufiefles moet wegwerken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond allemaal.
Team Ricooooooo![]()
Eej, Sode.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond allemaal.
Team Ricooooooo![]()
Ik ben team Haagsquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond allemaal.
Team Ricooooooo![]()
Goedemorgen, goede avond en ect. Zwaai zwaaaiquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Zo kan je het ook bekijken ja.
Hoi Sodequote:Op zaterdag 21 december 2019 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond allemaal.
Team Ricooooooo![]()
Als je het wil kan ik hem wel bijwerken.quote:
Ja je ego is weer wat beterquote:
Ik heb er geen last van ..quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het wil kan ik hem wel bijwerken.
Het is gelukkig ook niet verplicht.quote:
Ik ook niet. Ik heb helemaal niets met die vechtsporten.quote:
Ik dus ook niet. Zie er de lol echt niet van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb helemaal niets met die vechtsporten.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet verplicht.
Ik ga er echt voor zitten en hoop die Hari helemaal maf geklapt te zien worden.
Vriendjequote:Op zaterdag 21 december 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé Haags!Goeiemorgen, middag, avond!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n zin om te zwaaien vanavond.![]()
Raar.
[ afbeelding ]
Ik hoop ook dat Hari flink aangepakt wordt. Hoe laat is het en waar is het te zien?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet verplicht.
Ik ga er echt voor zitten en hoop die Hari helemaal maf geklapt te zien worden.
Hoi Recce!quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Hari flink aangepakt wordt. Hoe laat is het en waar is het te zien?
En ik las laatst iets dat je in een 737 simulator ging kijken. Hoe was dat?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
IEDERE VAGINA HEEFT EEN SCHIMMEL CULTUUR
Yo, Ghost!quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Daarom heb ik nooit seks.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Haaiquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Hari flink aangepakt wordt. Hoe laat is het en waar is het te zien?
Als jij je piemelkaas erin stopt krijg je schimmelkaasquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon hier blijven lezen dan zie je wel wanneer het begintquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ze zeggen nooit hoe laat precies die lamzakken om mensen te lokken
Hihiquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij je piemelkaas erin stopt krijg je schimmelkaas
* tonja schuift kaasplankje opzijquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij darten zit je ook 1,5 week te wachten tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ze zeggen nooit hoe laat precies die lamzakken om mensen te lokken
Gatverquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Ik zeg nooit gedagquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij darten zit je ook 1,5 week te wachten tegenwoordig.
Had ik je al gedag gezegd?![]()
Inderdaad. Dat die vrouwen meppende kutcrimineel die ook nog eens buiten de ring mensen invalide trapt, maar een flink pak slaag mag krijgen. Een weekje sondevoeding zal hem goed doen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij darten zit je ook 1,5 week te wachten tegenwoordig.
Had ik je al gedag gezegd?![]()
Schimmelcultuur van een yoni.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben je nu een piloot ? Dat is sexyquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat die vrouwen meppende kutcrimineel die ook nog eens buiten de ring mensen invalide trapt, maar een flink pak slaag mag krijgen. Een weekje sondevoeding zal hem goed doen.
En die 737 simulator ging helaas niet door, die was niet beschikbaar. Staat in de koelkast.
Ben wel op een ATC simulator geweest, een complete kopie van de toren van Schiphol. En dat was ook echt gaaf.
Wat is een yoniquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, een gewone yoni met een schimmelcultuurtje
Een kut denk ik met jogurt ofzoquote:
Dat was ik al. Dit was een simulator waar luchtverkeersleiders mee opgeleid worden. En inderdaad zitten in een andere ruimte mensen achter een simulatorunit die de vliegtuigen op het ATC scherm genereren. En dat zijn ook piloten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nu een piloot ? Dat is sexy
Wat eet je zoal op een dag dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al dagen trek en geen voedingsmiddel heeft tot nu toe die trek gestild
Ohh mijn yoni smeltquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was ik al. Dit was een simulator waar luchtverkeersleiders mee opgeleid worden. En inderdaad zitten in een andere ruimte mensen achter een simulatorunit die de vliegtuigen op het ATC scherm genereren. En dat zijn ook piloten.
Genoeg en veel.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat eet je zoal op een dag dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet er geen yoghurt in stoppen.
De volgende middelen zijn 2el toegestaan:
- penis
- seksspeeltjes
- vingers
- tampons
- aubergine emoticon
Weinig punten met scrable spelen.quote:
hoezo ga je foto's maken van je schimmelkutquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriendin had het en vroeg of ik de foto's wou zien. Voordat ik nee kon zeggen.![]()
Ik heb 1,5 week geen honger gehad.
Ja dat heb je al eerder gezegd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
- penis
- seksspeeltjes
- vingers
- tampons
- aubergine emoticon
En dring je het vervolgens aan anderen op.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo ga je foto's maken van je schimmelkut
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
- penis
- seksspeeltjes
- vingers
- tampons
- aubergine emoticon
Wat? en wtfquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriendin had het en vroeg of ik de foto's wou zien. Voordat ik nee kon zeggen.![]()
Ik heb 1,5 week geen honger gehad.
Die kreeg ze mee van de gyn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoezo ga je foto's maken van je schimmelkut
Ik val graag in herhaling dan blijft het plakkenquote:
sommige mensen zijn raarquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dring je het vervolgens aan anderen op.
Die wilde het natuurlijk ook niet meer zien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg ze mee van de gyn.
En toen was het een vage kennis? Serieus gastquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
met de boodschap om ze aan iedereen te laten zien?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
man3quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kom blokken,ik gaa de muur hoog![]()
Op de stations schijnen de reclamezuilen leeg te zijn. Dat een idee?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
met de boodschap om ze aan iedereen te laten zien?
Wel fijn dat-ie zich vrijwillig in elkaar laat trappen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Inderdaad. Dat die vrouwen meppende kutcrimineel die ook nog eens buiten de ring mensen invalide trapt, maar een flink pak slaag mag krijgen. Een weekje sondevoeding zal hem goed doen.
ATC simulator is ook wel grappig, lijkt me. Mensen van ATC kunnen echt ongelooflijk rap allerlei dingen volgen en praten tegelijkertijd.quote:En die 737 simulator ging helaas niet door, die was niet beschikbaar. Staat in de koelkast.
Ben wel op een ATC simulator geweest, een complete kopie van de toren van Schiphol. En dat was ook echt gaaf.
Ik wil facebook vrienden wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
met de boodschap om ze aan iedereen te laten zien?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
'joehoe SBE ik heb leuke foto's...kijk'
Ik hoop toch van niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de stations schijnen de reclamezuilen leeg te zijn. Dat een idee?
Zo stuurde iemand mij een keer een foto van een steenpuist die precies tussen zijn lul en zijn zak zatquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Charmian het volgende:
'joehoe SBE ik heb leuke foto's...kijk'
Ach jesus. Waarom???????????quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo stuurde iemand mij een keer een foto van een steenpuist die precies tussen zijn lul en zijn zak zat
Sindsdien gooide je het seksbijltje erbij neer?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo stuurde iemand mij een keer een foto van een steenpuist die precies tussen zijn lul en zijn zak zat
Man3, wat bezield mensen omdat te doen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt respect voor gekregen. Een ATC’er moet echt veel tegelijk kunnen handelen en snel beslissen. Ook veel schakelen in de communicatie.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel fijn dat-ie zich vrijwillig in elkaar laat trappen.Ik hoop dat Rico goed in vorm is.
[..]
ATC simulator is ook wel grappig, lijkt me. Mensen van ATC kunnen echt ongelooflijk rap allerlei dingen volgen en praten tegelijkertijd.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sindsdien gooide je het seksbijltje erbij neer?
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Man3, wat bezield mensen omdat te doen?
Sommige mensen sporen niet. Houd dat lekker voor jezelf.quote:
WTF? Er lopen echt mee gekken buiten dan dat er binnen zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:54 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook niet. Zal het niet meer doen.
Ja dat. Of lepel het even netjes in een bakje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige mensen sporen niet. Houd dat lekker voor jezelf.
Maar echt..quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
WTF? Er lopen echt mee gekken buiten dan dat er binnen zitten.
Nou, dat kaasplankje verhuist nu definitief naar de koelkastquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dat. Of lepel het even netjes in een bakje.
Volgens mij kun je dat beroep ook niet heel lang doen. Het geeft best veel stress en het is een soort topsport.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik echt respect voor gekregen. Een ATC’er moet echt veel tegelijk kunnen handelen en snel beslissen. Ook veel schakelen in de communicatie.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat kaasplankje verhuist nu definitief naar de koelkast
Die komen vanzelf op FOK!quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je ook leest hoeveel 'verwarde' mensen er los rondlopen die eigenlijk dringend hulp nodig hebben, vraag je jezelf af waar dat moet eindigen.
De zorg is, zeker voor die zwakke groep, steeds moeilijker bereikbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je ook leest hoeveel 'verwarde' mensen er los rondlopen die eigenlijk dringend hulp nodig hebben, vraag je jezelf af waar dat moet eindigen.
Ze gaan ook met 55 jaar met pensioen. Op een drukke luchthaven als Schiphol worden ze in een dienst regelmatig afgelost zodat ze even kunnen rusten. Topsport idd.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat beroep ook niet heel lang doen. Het geeft best veel stress en het is een soort topsport.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die met een blauw kleurtje.
Politie inzet schiet ook niet meer op voor de burger.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef tonja het volgende:
[..]
De zorg is, zeker voor die zwakke groep, steeds moeilijker bereikbaar.
Gelukkig hebben ze die verwarde dus herkenbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over onsmakelijke dingen.quote:
Nee die kampen met een enorm personeelstekort.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Politie inzet schiet ook niet meer op voor de burger.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die verwarde dus herkenbaar gemaakt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En als ze rood hebben dan weet je dat ze in de week vd mand zitten.
Ik luisterde voor de lol de streams van Schiphol wel eens als een bekende ging vliegen. Daar kreeg ik heel snel hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze gaan ook met 55 jaar met pensioen. Op een drukke luchthaven als Schiphol worden ze in een dienst regelmatig afgelost zodat ze even kunnen rusten. Topsport idd.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze die verwarde dus herkenbaar gemaakt.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:59 schreef mario390 het volgende:
ongelluk
https://www.kleinezeitung(...)W01CKgeyf9_wdqcYcrbc
Wist wel dat het een probleem was, maar dit is echt ernstig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee die kampen met een enorm personeelstekort.
Vaginale schimmel.quote:
Yep, het aantal doden door alcohol in het verkeer is dramatisch gestegen en dat komt omdat er nauwelijks nog controle is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist wel dat het een probleem was, maar dit is echt ernstig.
Heesj Tonja. Een mooie, en emotionele, dienst. Het was een goed afscheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hey Foxy Lady![]()
Hoe was het vanmiddag?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heesj Tonja. Een mooie, en emotionele, dienst. Het was een goed afscheid
Nee, kutparkiet.quote:
Las vandaag dit stuk. Man³.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, het aantal doden door alcohol in het verkeer is dramatisch gestegen en dat komt omdat er nauwelijks nog controle is.
Het is hele snelle, korte communicatie. Dat is voor iemand die daar niet in geoefend is lastig om te volgen. Wat helpt dat de inhoud van de berichten bijna altijd volgens het zelfde stramien is. Heading, altitude en speed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luisterde voor de lol de streams van Schiphol wel eens als een bekende ging vliegen. Daar kreeg ik heel snel hoofdpijn van.
Awww Voxs dit was van je buurman? Alsnog sterkte. Altijd moeilijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heesj Tonja. Een mooie, en emotionele, dienst. Het was een goed afscheid
Jah met eentampon met yoghurt en bier.quote:
ha dank je wel Mario. Het was mijn buurman. Ik ben vooral een beetje verdrietig voor zijn familie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
En al die verwarde mensen die nu op straat amok maken inplaats van binnen behandeld worden, drukken daar ook nog op.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist wel dat het een probleem was, maar dit is echt ernstig.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awww Voxs dit was van je buurman? Alsnog sterkte. Altijd moeilijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah met eentampon met yoghurt en bier.
Ik ken het jargon wel ongeveer en dan is nog wel net te volgen, maar het gaat wel heel rap. Als je flightradar ernaast houdt, kun je zien dat ze vliegtuigen uit alle richtingen heel precies in een rijtje krijgen met vaste tussenpozen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is hele snelle, korte communicatie. Dat is voor iemand die daar niet in geoefend is lastig om te volgen. Wat helpt dat de inhoud van de berichten bijna altijd volgens het zelfde stramien is. Heading, altitude en speed.
Het is vooral het probleem van grote bezuinigingen in de zorg.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En al die verwarde mensen die nu op straat amok maken inplaats van binnen behandeld worden, drukken daar ook nog op.
Misschien kunnen we het weer beter bij films houden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef Voxs het volgende:
tskjes ik moeite doen om beschaafd in een spoiler te doen en jullie jullie ..tskjess.
Ze hebben op een gegeven moment heel veel mensen een trap lager in de GGZ gezet, waardoor veel mensen minder zorg kregen of terug moesten naar de huisarts voor af en toe een gesprekje met de praktijkondersteuner. Ik kan me voorstellen dat daar veel mis is gegaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is vooral het probleem van grote bezuinigingen in de zorg.
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het weer beter bij films houden.
Gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las vandaag dit stuk. Man³.
Precies.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En al die verwarde mensen die nu op straat amok maken inplaats van binnen behandeld worden, drukken daar ook nog op.
Ja dat, het is treurig gewoon en het daarbij het onderbrengen van zorg bij gemeenten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben op een gegeven moment heel veel mensen een trap lager in de GGZ gezet, waardoor veel mensen minder zorg kregen of terug moesten naar de huisarts voor af en toe een gesprekje met de praktijkondersteuner. Ik kan me voorstellen dat daar veel mis is gegaan.
Ja, dat is echt mooi om te zien. Approach zet ze in het lijntje van het landings circuit en geeft ze dan over aan Tower. Gaat nu niet meer via de papieren slips, maar volledig digitaal. Ze verschijnen gewoon bij tower op het scherm.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken het jargon wel ongeveer en dan is nog wel net te volgen, maar het gaat wel heel rap. Als je flightradar ernaast houdt, kun je zien dat ze vliegtuigen uit alle richtingen heel precies in een rijtje krijgen met vaste tussenpozen.
Een plastuit!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
Nou...mijn pakketje was binnen. Paste gewoon in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Een plastuit?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Prisha het volgende:
Nou...mijn pakketje was binnen. Paste gewoon in de brievenbus.
[ afbeelding ]
effe oefenen en I can pee like a manquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
effe oefenen en I can pee like a man
[..]
Handig op die berg. Geen bevroren billen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Maar daardoor komt de ellende nu vaak op het bordje van de politie. Die mogen opdraven als er weer eens een verwarde stampij loopt te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is vooral het probleem van grote bezuinigingen in de zorg.
'brandjes blussen'quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Maar daardoor komt de ellende nu vaak op het bordje van de politie. Die mogen opdraven als er weer eens een verwarde stampij loopt te maken.
[..]
ja toch? Die kerels hebben het maar makkelijk. Rits open, dingetje eruit en plassen maar. Wij wapperen met hele hebben en houwen in de wind. Dit zou moeten helpenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig op die berg. Geen bevroren billen.
daar moet je lang zittenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig op die berg. Geen bevroren billen.
Groooooooooooooooooooooootttttttttttttttttquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch? Die kerels hebben het maar makkelijk. Rits open, dingetje eruit en plassen maar. Wij wapperen met hele hebben en houwen in de wind. Dit zou moeten helpen
Lekker duidelijk welquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
Instructie erbij was ook wel beeldend weergegeven![]()
[ afbeelding ]
Je veegt je af aan de tuit?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Prisha het volgende:
Instructie erbij was ook wel beeldend weergegeven![]()
[ afbeelding ]
eeeeeeyyyyyyyquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Grooooooooooooooooooooooottttttttttttttttt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was héél even weg en ondertussen switchen jullie van skimmeldoos naar plastuit.
Buur van mijn dochter is zo'n verwarde. Hij heeft al drie keer de boel dichtgeplakt met Ducttape en de gaskraan opengedraaid. Zit je daar lekker op te passen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Maar daardoor komt de ellende nu vaak op het bordje van de politie. Die mogen opdraven als er weer eens een verwarde stampij loopt te maken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch? Die kerels hebben het maar makkelijk. Rits open, dingetje eruit en plassen maar. Wij wapperen met hele hebben en houwen in de wind. Dit zou moeten helpen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was héél even weg en ondertussen switchen jullie van skimmeldoos naar plastuit.
JIj wappert?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
mijn ex kwam 30 jaar geleden of zo op het idee van de plasgoot toen we terug uit de kroeg kwamen en ze nodig moest pissen... 1 jaar later was de uitvinding op tv te zien bij Paul de Leeuw...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gewoon de woningbouw bellen, dan is het misschien in 2028 geregeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Buur van mijn dochter is zo'n verwarde. Hij heeft al drie keer de boel dichtgeplakt met Ducttape en de gaskraan opengedraaid. Zit je daar lekker op te passen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
JIj wappert?![]()
Met de wind mee plassen he? anders je broek onder de plas.
Tel er maar wat jaartjes bij op, er zijn hier veel verwarden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon de woningbouw bellen, dan is het misschien in 2028 geregeld
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
JIj wappert?![]()
Ze gebruikte een hele goot?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn ex kwam 30 jaar geleden of zo op het idee van de plasgoot toen we terug uit de kroeg kwamen en ze nodig moest pissen... 1 jaar later was de uitvinding op tv te zien bij Paul de Leeuw...
goeiequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
JIj wappert?![]()
Ja, de gemeenten weten ook helemaal niet hoe ze daar mee moeten omgaan. Die werken resultaatgericht, maar sommige mensen hebben levenslang hulp nodig en dat past niet in hun denken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat, het is treurig gewoon en het daarbij het onderbrengen van zorg bij gemeenten.
Ik bedoelde deze keer niet de users van deze SCquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Tel er maar wat jaartjes bij op, er zijn hier veel verwarden.
Nooit wild geplast?quote:
Nou wil ik ook een plastuit, zodat ik het nóg makkelijker heb.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ouderwets achter een boom op dr hurkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze gebruikte een hele goot?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze keer niet de users van deze SC
En ook oppassen voor schrikdraad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
JIj wappert?![]()
Dat is het meestal, je denkt ergens aan maar doet er niks mee. Degene die dat wel doet, en het is een success...bingo!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
mijn ex kwam 30 jaar geleden of zo op het idee van de plasgoot toen we terug uit de kroeg kwamen en ze nodig moest pissen... 1 jaar later was de uitvinding op tv te zien bij Paul de Leeuw...
Wtfquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het geil als mn vriendin dit doet
Te triest voor woorden. Met dank aan jarenlange VVD stemmers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Buur van mijn dochter is zo'n verwarde. Hij heeft al drie keer de boel dichtgeplakt met Ducttape en de gaskraan opengedraaid. Zit je daar lekker op te passen.
klopt helaas ...quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is het meestal, je denkt ergens aan maar doet er niks mee. Degene die dat wel doet, en het is een success...bingo!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de gemeenten weten ook helemaal niet hoe ze daar mee moeten omgaan. Die werken resultaatgericht, maar sommige mensen hebben levenslang hulp nodig en dat past niet in hun denken.
Lijkt me gaaf om dat in zo'n simulatie te zien werken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat is echt mooi om te zien. Approach zet ze in het lijntje van het landings circuit en geeft ze dan over aan Tower. Gaat nu niet meer via de papieren slips, maar volledig digitaal. Ze verschijnen gewoon bij tower op het scherm.
Tower bepaalt wie wanneer landt. Daarbij houden ze ook rekening met de grootte van de vliegtuigen, zodat een kleine kist niet in de wake turbulence van een grote komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |