Hahaha dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Berkery het volgende:
Was deze al gespot?
1771 Eurythmics - Here Comes The Rain Again
1770 Supertramp - It's Raining Again
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Wat vinden jullie het slechtste nummer in de hele lijst trouwens?
Ff peilinkie gooien
Oef goede contender ja.quote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.
Ik ben geneigd te zeggen Dance Monkey, maar da's onzin er staat veel ergers inquote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
klinkt als Nederlands weer in een notendop.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Berkery het volgende:
Was deze al gespot?
Mwah dat soort nummers zou ik niet eens overwegen. Je kan Live goed vinden of niet, maar het is in ieder geval ontegenzeggelijk muziek en er zit een artistiek idee achter. Dat is meer dan je van die onzin van Paul kan zeggen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Ik ga persoonlijk voor Live - Overcome trouwens. Vomeerneigingen bij de eerste klanken bah bah
Vlieg met me mee is echt verschrikkelijk. De mensen die daarop stemmen mogen linea recta het land uit als het aan mij lag.quote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.
Ik begrijp dat wel, maar ik snap dan nog wel dat mensen dat nummer leuk vinden. Vlieg met me mee snap ik gewoonweg nietquote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Ik ga persoonlijk voor Live - Overcome trouwens. Vomeerneigingen bij de eerste klanken bah bah
Dat gejank van Livequote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Heb je ff?quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, maar ik snap dan nog wel dat mensen dat nummer leuk vinden. Vlieg met me mee snap ik gewoonweg niet
Hoeveel staan er nog in?quote:Op maandag 23 december 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah van Sjef Buckler én Leonard Cohen én Rufus Wainwright én Lisa Lois én...
Rufus niet gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah van Sjef Buckler én Leonard Cohen én Rufus Wainwright én Lisa Lois én...
vind het echt een van de grootste kwallen van Nederland.quote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzo
Mja, dat mensen op pakweg Ik Heb Je Lief stemmen van hem snap ik nog wel. Dat schijtlollige neplied van hem is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzo
In de jaren 80, begin 90 was ie af en toe wel grappig. Hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppenquote:Op maandag 23 december 2019 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het echt een van de grootste kwallen van Nederland.
Nah, bijna. Maar dit is wel ernstig.quote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Vlieg met me Mee nou echt een guilty pleasure.
Go ahead, deporteer me maar.
O-positief bestaat niet...quote:Op maandag 23 december 2019 22:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Rufus niet gelukkig.
Buckler is een O-positief hoor
Zelfs hierover zijn we niet unaniem. Wow.quote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verwacht dat volgend jaar in mei wel, voorafgaande aan de puntentelling in Ahoy...quote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ben je nu .... disturbedquote:Op maandag 23 december 2019 22:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nah, bijna. Maar dit is wel ernstig.
Ik geef toe dat dat hilarisch was. Zeker omdat de Duitsers met zo'n vreselijk nummer aan kwamen zetten van twee van die bakvisjes.quote:Op maandag 23 december 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgend jaar in mei wel, voorafgaande aan de puntentelling in Ahoy...
Germany: No points.
Shalom!!
Jammer, geen Kane met Rain down on Me op 1669quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Berkery het volgende:
Was deze al gespot?
Kan natuurlijk voor 'low hanging fruit' gaan als Sorry van Kensington of dat gedrocht van Disturbed, maar ik heb echt een gigantische schurfthekel aan Love Shackquote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
echt? dat vind ik een best geinig nummer juist.quote:Op maandag 23 december 2019 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kan natuurlijk voor 'low hanging fruit' gaan als Sorry van Kensington of dat gedrocht van Disturbed, maar ik heb echt een gigantische schurfthekel aan Love Shack
Nu ingrijpen voor het te laat is. Je weet nooit waar zijn ouders naar luisteren. Voor je het weet kweken ze een generatie Blųf stemmersquote:Op maandag 23 december 2019 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij zit in groep 4. Maar ik zal eens peilen. En zo nodig opvoeden.. op de bank neerzetten en naar alle delen van Shine in you Crazy Diamond luisteren.
Nummer 1442.quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
Ik heb dat met alles van Streisand. En ja ik weet dat het een goede zangeres is maar ik krijg er zo de rillingen van. Net als van Willeke Alberti bvquote:Op maandag 23 december 2019 22:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van Barbra Streisand met Memory krijg ik echt allergische reacties
Zijn vader vond het nodig om in de groepsapp van de ouders van de klas van mijn dochter (ja, zulke dingen bestaan) over Sylvana Simons te beginnen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu ingrijpen voor het te laat is. Je weet nooit waar zijn ouders naar luisteren. Voor je het weet kweken ze een generatie Blųf stemmers
Herken dat man. Tell Him met Miss Dion ook zo'n fijne hequote:Op maandag 23 december 2019 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb dat met alles van Streisand. En ja ik weet dat het een goede zangeres is maar ik krijg er zo de rillingen van. Net als van Willeke Alberti bv
Groepsapps, wat een drama is dat. Net zoiets als buurtapps. Je hoort alleen het gezeik en geroddel van de plaatselijke huismoeders. Snel uitgegaan, wat een bagger was dat zegquote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn vader vond het nodig om in de groepsapp van de ouders van de klas van mijn dochter (ja, zulke dingen bestaan) over Sylvana Simons te beginnen.
Er zijn grotere uitdagingen dan quasi-poėtische Zeeuwen bij deze kalverliefde.
Dat ene nummer van Walk the Moon dat er met geen stok uit te slaan is verdraag ik al jaren slecht. Dacht dat dat zo'n typische jongerenstem was, maar die plaat houdt het helaas wel heel lang vol...quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
Oooo als die er in staat is dat bij far mijn nummer met het hoogste irritatie niveau. Alsof je nagels over een schoolbord hoortquote:Op maandag 23 december 2019 22:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Herken dat man. Tell Him met Miss Dion ook zo'n fijne he
die vind ik stiekem ook heel fijnquote:Op maandag 23 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
van Streisand vind ik Woman In Love het enige mooie nummer Voor de rest mag ze opflikkeren uit die lijst. Ik kan het wel meer tolereren dan een Hazes of Blof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |