Hoeft ook niet, hebben we in topic #11 al gedaan.quote:Op maandag 23 december 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik wou het niet meer over lijzige, saaie stemmen hebben...
quote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
25e ik ook nauwelijks, sowieso andere dagen ook meestal alleen' s avonds
O ja, met Livelink.quote:Op maandag 23 december 2019 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hebben we in topic #11 al gedaan.
Ja I knowquote:Op maandag 23 december 2019 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je slecht gepland dan... Je wist het hele jaar al dat deze dag zou komen
Ik ken het gevoel... 1e kerstdag hier thuis familie over de vloer, 2e gaan we bowlen en goormettenquote:Op maandag 23 december 2019 21:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja I know![]()
Iets met familie verplichtingen enzo..
Ach, gelukkig gaat de lijst daarna nog vijf dagen doorquote:Op maandag 23 december 2019 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... 1e kerstdag hier thuis familie over de vloer, 2e gaan we bowlen en goormetten
En daarna weer een stuk of 360 dagen wachtenquote:Op maandag 23 december 2019 21:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig gaat de lijst daarna nog vijf dagen door
quote:Op maandag 23 december 2019 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En daarna weer een stuk of 360 dagen wachten
Geloof me dat gaat nog veeeel sneller voor een ouwe lul als ikquote:Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef ok01 het volgende:
[..]het is dat de tijd steeds sneller lijkt te gaan
Nog niet ontvangen.quote:Op maandag 23 december 2019 20:57 schreef PzKpfw het volgende:
Net een email gehad met de tijden waarop de door mij gekozen nummers worden gedraaid, handig.
Oh dat klinkt heel erg onheilspellendquote:Op maandag 23 december 2019 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof me dat gaat nog veeeel sneller voor een ouwe lul als ik
Spoken like a true Grouchie!quote:Op maandag 23 december 2019 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tijd dus om jullie mooiste leven te gaan leven
Want je leven wordt elke dag korter
Heb je wel het vinkje dat je 'm wilt krijgen aangevinkt bij het stemmen? Was een aparte optie namelijk.quote:
Wansmaak Madmasterquote:Op maandag 23 december 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We?![]()
Ze hadden dat mokkel nooit moeten loslaten uit dat Glazen Huis...
Ieder jaar wordt een steeds kleiner % van je hele levenquote:Op maandag 23 december 2019 21:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heel erg onheilspellend
Sterkte..quote:Op maandag 23 december 2019 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn oudste Pippie lijkt een vriendje te hebben.
Morgen komt dat jochie bij ons spelen. Het zal me benieuwen. Er gaan geen slaapkamerdeuren dicht in elk geval.
Ja, dat dacht ik wel, maar begin nu wel te twijfelenquote:Op maandag 23 december 2019 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je wel het vinkje dat je 'm wilt krijgen aangevinkt bij het stemmen? Was een aparte optie namelijk.
In Zoutelande?quote:Op maandag 23 december 2019 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
De jaren gaan inderdaad wel gênant snel.
Als iemand me vanochtend zou hebben verteld dat het 7 mei was zou ik het zo hebben geloofd.
Ik heb dit jaar echt niet alleen de zomer met een rotgang genoten.
Hij zit in groep 4. Maar ik zal eens peilen. En zo nodig opvoeden.. op de bank neerzetten en naar alle delen van Shine in you Crazy Diamond luisteren.quote:Op maandag 23 december 2019 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Sterkte..
En misschien kan je hem uithoren, bij een foute muzieksmaak sowieso je huis uit schoppen
Straks is het een Bløf fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |