Hahaha dat kan geen toeval zijnquote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Berkery het volgende:
Was deze al gespot?
1771 Eurythmics - Here Comes The Rain Again
1770 Supertramp - It's Raining Again
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Wat vinden jullie het slechtste nummer in de hele lijst trouwens?
Ff peilinkie gooien
Oef goede contender ja.quote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.
Ik ben geneigd te zeggen Dance Monkey, maar da's onzin er staat veel ergers inquote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
klinkt als Nederlands weer in een notendop.quote:Op maandag 23 december 2019 22:04 schreef Berkery het volgende:
Was deze al gespot?
1771 Eurythmics - Here Comes The Rain Again
1770 Supertramp - It's Raining Again
Mwah dat soort nummers zou ik niet eens overwegen. Je kan Live goed vinden of niet, maar het is in ieder geval ontegenzeggelijk muziek en er zit een artistiek idee achter. Dat is meer dan je van die onzin van Paul kan zeggen.quote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Ik ga persoonlijk voor Live - Overcome trouwens. Vomeerneigingen bij de eerste klanken bah bah
Vlieg met me mee is echt verschrikkelijk. De mensen die daarop stemmen mogen linea recta het land uit als het aan mij lag.quote:Op maandag 23 december 2019 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei eerder Vlieg Met Me Mee van Paul, maar zou de hele lijst nog even moeten doorscrollen om dat zeker te weten.
Ik begrijp dat wel, maar ik snap dan nog wel dat mensen dat nummer leuk vinden. Vlieg met me mee snap ik gewoonweg nietquote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Ik ga persoonlijk voor Live - Overcome trouwens. Vomeerneigingen bij de eerste klanken bah bah
Dat gejank van Livequote:Op maandag 23 december 2019 22:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oef goede contender ja.
Heb je ff?quote:Op maandag 23 december 2019 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Ff peilinkie gooien
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzoquote:Op maandag 23 december 2019 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, maar ik snap dan nog wel dat mensen dat nummer leuk vinden. Vlieg met me mee snap ik gewoonweg niet
Hoeveel staan er nog in?quote:Op maandag 23 december 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah van Sjef Buckler én Leonard Cohen én Rufus Wainwright én Lisa Lois én...
Rufus niet gelukkig.quote:Op maandag 23 december 2019 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah van Sjef Buckler én Leonard Cohen én Rufus Wainwright én Lisa Lois én...
vind het echt een van de grootste kwallen van Nederland.quote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzo
Mja, dat mensen op pakweg Ik Heb Je Lief stemmen van hem snap ik nog wel. Dat schijtlollige neplied van hem is echt tenenkrommend.quote:Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De Leeuw heeft nog wat diehard fans ondanks zijn humor. Kan me voorstellen dat die daarop stemmen. Ook vanwege het feelgoodrefreintje ofzo
In de jaren 80, begin 90 was ie af en toe wel grappig. Hij had op z'n hoogtepunt moeten stoppenquote:Op maandag 23 december 2019 22:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind het echt een van de grootste kwallen van Nederland.
Nah, bijna. Maar dit is wel ernstig.quote:Op maandag 23 december 2019 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Vlieg met me Mee nou echt een guilty pleasure.
Go ahead, deporteer me maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |