Ik werd hard van deze post.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Ok, Haags, ik ga je vriendin laten weten dat ze zachtjes in je linkerbal moet knijpen, zeggen dat ze van je houd terwijl haar haar hand steeds harder knijpt en je langzaam beseft dat je te ver gegaan bent terwijl in je blik af te lezen valt dat je te ver gegaan met deze onzin, mannentomatenpuree.
Ik heb een zwak voor Haagsquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutkabouter ben je ook soms.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutkabouter ben je ook soms.
Luf jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Haags
Ik voor jullie beidenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Haags
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Alhoewel ik bij Buda wel meer warm vertrouwen krijg in de mensheid.
Ik was er vanmiddag even. Het was niet normaal drukquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk nog roomboter halen in de supermarkt maar ik heb mijn thuistartan al aan
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Alhoewel ik bij Buda wel meer warm vertrouwen krijg in de mensheid.
Pics?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:43 schreef Muck het volgende:
Ik heb kerstkoekjes in de oven staan en ze zijn echt heel cute![]()
En zijn ze ook lekker?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:43 schreef Muck het volgende:
Ik heb kerstkoekjes in de oven staan en ze zijn echt heel cute![]()
Als stoere mod geef je mij voor van alles notes dus hoop dat je dat nu ook voor Soury en Haags hebt gedaanquote:
Natuurlijk niet. Ik ben een God.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Als stoere mod geef je mij voor van alles notes dus hoop dat je dat nu ook voor Soury en Haags hebt gedaan
Je hebt een hoerenmoeder, die maken geen godenkinderenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik ben een God.
Misschien moet je gewoon een tr plaatsen, in plaats van mij een eng mannetje noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Als stoere mod geef je mij voor van alles notes dus hoop dat je dat nu ook voor Soury en Haags hebt gedaan
OUWE PIK OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt een hoerenmoeder, die maken geen godenkinderen
Alleen als het werktquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een tr plaatsen, in plaats van mij een eng mannetje noemen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OUWE PIK OUWE PIK OUWE PIJP
En toen kwam @MCHquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Waren we net een keer lief voor elkaar
De sfeer is net radicaal omgeslagenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het hier dan vertoeven vanavond?
Ow, zeker door mijn binnenkomst is de sfeer omgeslagen richting een liefdevolle docht snoeiharde orgiequote:Op zaterdag 21 december 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer is net radicaal omgeslagen
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zeker door mijn binnenkomst is de sfeer omgeslagen richting een liefdevolle docht snoeiharde orgie
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zeker door mijn binnenkomst is de sfeer omgeslagen richting een liefdevolle docht snoeiharde orgie
Dat zal toch zeker het geval zijn. En anders deel ik wel een paar rake, doch snoeiharde klapjes uit om alle neuzen dezelfde kant op te krijgenquote:
Wat een lagere mensensoort is dat dan hè?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer is net radicaal omgeslagen
Je bent zo'n lieve jongenquote:Op zaterdag 21 december 2019 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker het geval zijn. En anders deel ik wel een paar rake, doch snoeiharde klapjes uit om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen
Wij twee staan daar gelukkig ver bovenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een lagere mensensoort is dat dan hè?
Dat zal hij niet voor niets hebben gedaan. Maar ik moet zeggen; Die blokkeerfunctie is echt fijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef scrupuleus het volgende:
Kan iemand Flash zeggen dat ie zijn bek moet houden, hij heeft mij geblokkeerd
Snap ikquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zal hij niet voor niets hebben gedaan. Maar ik moet zeggen; Die blokkeerfunctie is echt fijn.
Botert het niet tussen jou en hem dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef scrupuleus het volgende:
Het is al verwijderd denk ik, want ik krijg een quotemelding zonder post.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef scrupuleus het volgende:
Jammer alleen dat ie het op mobiel niet doet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zal hij niet voor niets hebben gedaan. Maar ik moet zeggen; Die blokkeerfunctie is echt fijn.
Hoi schatquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef scrupuleus het volgende:
??? Geen last van.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie het op mobiel niet doet.
Ach hij is zo'n betweter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botert het niet tussen jou en hem dan?
Je eerste zinnige post.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:03 schreef MCH het volgende:
Er zit best wel een lekkere vegetarische Indiër in de Markthal
Oké vaagquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mobiel zie ik alle posts van MCH gewoon nog.
tyf op gauw, naar die sc die je zelf helemaal op zeep hebt geholpen met je vriendin bessie turfquote:
Liefje toch.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
tyf op gauw, naar die sc die je zelf helemaal op zeep hebt geholpen met je vriendin bessie turf
Wie is Bessie Turf daar?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
tyf op gauw, naar die sc die je zelf helemaal op zeep hebt geholpen met je vriendin bessie turf
Wat hebben ze met je gedaan tijdens je ban? Gemarteld?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Grapje, voor jou zal ik altijd een zwak houden
Ik zou haar keihard doen terwijl we samen naar de greatest hits van robbie williams luisterenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens het is bijna kerst he
Dat zegt mijn moeke ook altijdquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zo'n lieve jongen
Heb je al een ban voor het leven daar?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou veel plezier.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen terwijl we samen naar de greatest hits van robbie williams luisteren
Ik skip die swingmuziek wel even hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen terwijl we samen naar de greatest hits van robbie williams luisteren
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Robbie Williams is wel tof
kijk daar hebben we het alquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Willen ze me ook geven of aanduwen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken best veel mannen die CL wel zouden raken maar geen enkele man die CL wel zou doen.
De standaard van de mannen op fok is dan ook bedroevendquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken best veel mannen die CL wel zouden raken maar geen enkele man die CL wel zou doen.
Jij hebt je dickpics dus echt naar alle vrouwen op Fok gestuurdquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ja heeeyyy jij zit zelf in die romantische wereld.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Willen ze me ook geven of aanduwen?
Ik heb een keer mijn piemeltje op foto gezet voor een vrouw genaamd Daffy, echter het is 25 meter van mijn pc met naakte vrouwen tot aan de spiegel in de koude gangquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt je dickpics dus echt naar alle vrouwen op Fok gestuurd
Wij maar naar een paar hequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt je dickpics dus echt naar alle vrouwen op Fok gestuurd
Deze zin begrijp ik niet helemaalquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn piemeltje op foto gezet voor een vrouw genaamd Daffy, echter het is 25 meter van mijn pc met naakte vrouwen tot aan de spiegel in de koude gang
Voor het bakken:quote:
quote:
Z'n pener kromp van 3,2 naar 2,8 cm toen hij naar de spiegel liepquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze zin begrijp ik niet helemaal
Bange garnaalquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smullen maarquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor het bakken:
[ afbeelding ]
En net uit de oven:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Kaneel, kardemom, citroenrasp, gember en een heel klein snufje nootmuskaat
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor het bakken:
[ afbeelding ]
En net uit de oven:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Hij woont in een hoerenhuisquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor het bakken:
[ afbeelding ]
En net uit de oven:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Die zien er lekker uitquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Voor het bakken:
[ afbeelding ]
En net uit de oven:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Niet gekliktquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:17 schreef MCH het volgende:
Deze youtube video heeft de mooiste comments ever
Zijn anus balletjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zitten er loden kogels in die koekjes?
Ik alleen maar liefdequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben een haat-liefde verhouding met hun anus, jij?
Hele vuistquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens een liefdevolle vinger erin gehad? of meerdere vingers?
Diarree jongen. Niet normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt weer tijd op het toilet in de vroege ochtend.
Jup!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al veel positieve comments gehad op je gehaakte tassie?
Mucci.com?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Vier bestellingen binnen inmiddels
Netjes.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Foto's met sluitwerk al gepost?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Dit klinkt wat ranzigquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Foto's met sluitwerk al gepost?
Jezus, dat wordt nog even doornaaien #huehuequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup!
Hahahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus, dat wordt nog even doornaaien #huehue
Som denk ik dat je Faxie bent of tenminste een soortgelijk type.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus, dat wordt nog even doornaaien #huehue
Ja, maar het kan best nog een keerquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Foto's met sluitwerk al gepost?
Wat leukquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, maar het kan best nog een keer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie zachte kleurenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook jij bent zoals je bent en daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
Jullie denken weer van alles jongens en ik doe daar niet aan mee!
Thank you Fritzquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook jij bent zoals je bent en daar is niets mis mee.
Morgenvroeg 10 uur neuken in een vreemd bos, beetje raar maar goed ze is 9/10.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Thank you Fritz
nog leuk gezelschap in deze dagen?
Zelfreflectie is een goede eigenschapquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze wel, Scrupje wil zooooo graag een meisje dat hij af en toe moet-en om zichzelf.
Doe je het een beetje veilig?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg 10 uur neuken in een vreemd bos, beetje raar maar goed ze is 9/10.
Mee eens, zelfkennis is de sleutel tot een gelukkig leven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfreflectie is een goede eigenschap
Kan ik net zo goed niet gaanquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe je het een beetje veilig?
Hoe komt zo'n wild schepsel op je bospad?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed niet gaan
Ziet er leuk uit op zich Muckquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude buurvrouw van me, hadden een restaurant, vaak mee door zitten zakken en nachtdansen op een redelijk nette manier, beetje naargeestig huwelijk, ja hoiiii ik ben US.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n wild schepsel op je bospad?
Welk bos, dan ga ik daar niet wandelenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buurvrouw van me, hadden een restaurant, vaak mee door zitten zakken en nachtdansen op een redelijk nette manier, beetje naargeestig huwelijk, ja hoiiii ik ben US.
Had mijn zusje ooit, vond ze een briefje onder de ruitenwisser in het bos, ik weet wie je bent en wat je doet, 3 miljoen dan heb ik niets gezien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk bos, dan ga ik daar niet wandelen
Thanks Fles!quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit op zich MuckMaar zou dat nou enige structurele integriteit hebben? Slijt het niet enorm snel kapot? Blijft dat sluitwerk er wel aan hangen? Wat als je er zware dingen in vervoert (boek, fles water etc)
Kijken er dan ook vunzige mannetjes mee die je op internet bent tegengekomen ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buurvrouw van me, hadden een restaurant, vaak mee door zitten zakken en nachtdansen op een redelijk nette manier, beetje naargeestig huwelijk, ja hoiiii ik ben US.
Ik zit hier braaf aan een koffie. Wellicht zo nog een of 2 biertjes.quote:
?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijken er dan ook vunzige mannetjes mee die je op internet bent tegengekomen ?
Zo weinig? Ben meer van je gewendquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit hier braaf aan een koffie. Wellicht zo nog een of 2 biertjes.
Ja. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
Haags jij weet alles van buitenseks toch?
Oh okee, dan zal het wel beter gaan jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks Fles!
En het valt wel mee. Ik heb bewust gekozen voor een kunstvezel in plaats van wol, zodat het niet teveel uit kan rekken en niet zo snel slijt
Slipje opzij en gaan, even 5 jaar kutrelatie eruit neuken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
In het bos..
Met je Paulus de boskabouter
Jij bent echt een wonderdokter hequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slipje opzij en gaan, even 5 jaar kutrelatie eruit neuken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
quote:
Dat was een leuk hitjequote:
Slechts op dat gebied en dan nog maar voor eventjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent echt een wonderdokter he
Muah valt mee, maar vandaag even rustig aan doen. Met kerst gaat er waarschijnlijk weer genoeg doorheenquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo weinig? Ben meer van je gewend
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah valt mee, maar vandaag even rustig aan doen. Met kerst gaat er waarschijnlijk weer genoeg doorheen
Eventjes tijdens de daad, of valt je pik er bijna af?quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts op dat gebied en dan nog maar voor eventjes
Toegegeven, wel beter dan je pink afhakken en opsturen naar je familiequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn zusje ooit, vond ze een briefje onder de ruitenwisser in het bos, ik weet wie je bent en wat je doet, 3 miljoen dan heb ik niets gezien.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toegegeven, wel beter dan je pink afhakken en opsturen naar je familie
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eventjes tijdens de daad, of valt je pik er bijna af?
Zo'n vrouw kan je toch vele degelijker verwennen in een huis?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ja jij wil er gewoon hard in en eruit he...quote:
Vluggertjequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja jij wil er gewoon hard in en eruit he...
Bam bam bam niet nadenken enzo
Zo klinkt het weer kut.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja jij wil er gewoon hard in en eruit he...
Bam bam bam niet nadenken enzo
Weer een plek waar ik niet meer normaal kan wandelen. Zie je ineens Haags duinkonijntje spelenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij heeft al die duinen in de buurt joh
Geilquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, seks in een openbaar zwembad is mijn wildste uitspatting.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En jij maar met je mond open zwemmen . Lekker man
Schets even de omgeving en de handelingenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was niet in Nederland in elk geval.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Schets even de omgeving en de handelingen
Hoe kende je haar?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was niet in Nederland in elk geval.
ga naar bed scrupquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kende je haar?
Ben je in haar klaargekomen?
Meer vraag ik niet van je...
Lag ooit in een privézwembad van een familielid en het geile meisje van mijn absolute dromen liep zomaar ineens langzaam de trap af met haar kleren nog aan en staarde me aan op een manier die in mijn ziel gebrand staat, gewoon ook tot de dag erna met haar geneukt tot ze zei ik moet maar eens naar huis gaan of zo en daarna nog een keer of zes voordat ik haar liet vertrekkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een uiterste poging om mijn zwemdiploma te krijgen. De badjufrouw was onverzadigbaar. Maar ik heb nu wel 6 diploma’squote:Op zaterdag 21 december 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kende je haar?
Ben je in haar klaargekomen?
Meer vraag ik niet van je...
Maakt het nou uit man. Beetje befsap ben je ook nooit vies van toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan lekker zijn jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het nou uit man. Beetje befsap ben je ook nooit vies van toch?
#metooquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een uiterste poging om mijn zwemdiploma te krijgen. De badjufrouw was onverzadigbaar. Maar ik heb nu wel 6 diploma’s
Snap nu wel hoe jij hebt leren snorkelen jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een uiterste poging om mijn zwemdiploma te krijgen. De badjufrouw was onverzadigbaar. Maar ik heb nu wel 6 diploma’s
Ik heb drie snorkeldiploma’s.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap nu wel hoe jij hebt leren snorkelen ja
Ga weg, ze kon mn moeder zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zijn jullie nog gek op mekaar?
Geil hoorquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb drie snorkeldiploma’s.
muis is mij te saaiquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is dol op mannen met een vrouw, dus pas net als met @:ieniminimuis goed op!
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet e4 toch bij horen hier in Aleppo komende jaarwisseling
ik mention jou helemaal niet maar ik neem aan dat deze gericht is aan scrupquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
anders heb je het even niet over mij en mention mij ook even niet. En al helemaal niet in deze context en onderwerp
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
850 euri ofzo.
En nu stop ik ook...
Iets voor de neefjes en nichtjes om 18u
En nog wat voor 24u
jezus, je hele wajong wegknallenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
850 euri ofzo.
En nu stop ik ook...
Iets voor de neefjes en nichtjes om 18u
En nog wat voor 24u
binnen 2 uur. Da's aanpoten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
850 euro aan gillende keukenmeiden
Ik kan je niks belovenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
anders heb je het even niet over mij en mention mij ook even niet. En al helemaal niet in deze context en onderwerp
Mijn idee ik heb haar net een dm gestuurd voor haar adresgegevensquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
je hebt muis boos gemaakt, stuur haar bloemen
Jammer om te horen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Vriend van me op de middelbare school knalde zijn hand eraf met vuurwerk. Daarna heb ik nooit meer iets afgestoken.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer om te horen.
Vast illegaal spul geweest.
gewoon alles in de open haard mikken johquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou gillend gek worden
Daar heb ik goed aan weten te verdienen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer om te horen.
Vast illegaal spul geweest.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon alles in de open haard mikken joh
Linke soepquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik goed aan weten te verdienen.
quote:
Familie is weer weg en ze hebben gelijk de afwas gedaan. Ik stelde nog voor dat de was ook nog opgehangen moest maar dat ging te ver.quote:
Had je kerstdiner thuis?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Familie is weer weg en ze hebben gelijk de afwas gedaan. Ik stelde nog voor dat de was ook nog opgehangen moest maar dat ging te ver.
Nee maar was serieus gezellig maar ook wel weer opgelucht dat het weer achter de rug is.
Leukquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Familie is weer weg en ze hebben gelijk de afwas gedaan. Ik stelde nog voor dat de was ook nog opgehangen moest maar dat ging te ver.
Nee maar was serieus gezellig maar ook wel weer opgelucht dat het weer achter de rug is.
En nu een kleine pakketje kopen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar leuk om te doen.
Weetnie. Zit nog te kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En nu een kleine pakketje kopen?
Decemberfamiliebezoek. 1x per jaar komen ze bij mij. Maar geen diner, iedereen neemt altijd wat te eten mee maar meer hapjes enzo, we eten niet aan tafel. Ik geloof dat ik volgend jaar ook mijn verjaardag moet vieren met een BBQ.quote:
Veel keuze tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie. Zit nog te kijken
2000 gram bij een vuurwerktoppers winkel in de buurt voor 60 euroquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb liever zo´n 500 gram pot
geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Rico - Badder?
nicequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
2000 gram bij een vuurwerktoppers winkel in de buurt voor 60 euro
Begint tussen 22-23quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Rico - Badder?
Vanavond Sjoelofiets tegen meisje Sherrockquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja niet echt zin in darts vanavond
aha.. je zal afgaan tegen een meisjequote:Op zaterdag 21 december 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond Sjoelofiets tegen meisje Sherrock
not triggered at allquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk![]()
Vuurwerk terwijl je weinig geld hebt![]()
Vuurwerk als je niets te vieren hebt
kennelijk heeft heel Den Haag komende jaarwisseling wat te vieren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk![]()
Vuurwerk terwijl je weinig geld hebt![]()
Vuurwerk als je niets te vieren hebt
Die hele stad wordt gewoon met de grond gelijkgemaaktquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kennelijk heeft heel Den Haag komende jaarwisseling wat te vieren.
zijn wel weer toe aan wat nieuwbouwquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele stad wordt gewoon met de grond gelijkgemaakt
Och laat ze, de leeuw boeit het niet zoveel dat er ergens wat ondermaatse visjes liggen te spartelen in een waterplasje.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kennelijk heeft heel Den Haag komende jaarwisseling wat te vieren.
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dat kruit niet beter in je eigen kont steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |