Kijk het meeste uit naar degene met kersen en vanille.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh shit, nou ja gelukkig is het goedgekomen
Dat kan. Heb je wel eens duif gegeten?quote:
is dat samen een smaak of zijn dat 2 losse smaken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk het meeste uit naar degene met kersen en vanille.
Als ik in Den Haag was met oud en nieuw dan was het gewoon thuis of bij iemand anders thuis. Centrum pakken met oud en nieuw is nooit leuk geweest in den haag als je niet van drama houdtquote:
Vind hem wel goed gevondenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boomers worden altijd helemaal wild als ik dat zeg
Nope. Alleen eendenborstfiletquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:23 schreef dud0r het volgende:
Goed plaatje in de op
[..]
Dat kan. Heb je wel eens duif gegeten?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik in Den Haag was met oud en nieuw dan was het gewoon thuis of bij iemand anders thuis. Centrum pakken met oud en nieuw is nooit leuk geweest in den haag als je niet van drama houdt
[..]
Vind hem wel goed gevonden
1 smaak.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat samen een smaak of zijn dat 2 losse smaken?
vanille lijkt me wel interessante smaak voor mede
fijn dat iemand het nog waardeertquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik in Den Haag was met oud en nieuw dan was het gewoon thuis of bij iemand anders thuis. Centrum pakken met oud en nieuw is nooit leuk geweest in den haag als je niet van drama houdt
[..]
Vind hem wel goed gevonden
Eend is echt goddelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Alleen eendenborstfiletDat is opzich wel lekker. Maar ik ben sowieso niet van de vreemde dieren.
Net als die figuren die in de wok kangaroo gaan eten enzoPleur op. Pak gewoon je kip
ben nu wel benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 smaak.
Zit minder alcohol in ook, dus heb die gekocht voor als Heppy ook wat wil drinken.
https://heathenmead.nl/quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd eigenlijkheb je een linkje van die site?
heb je wel eens sprinkhaan op?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eend is echt goddelijk![]()
Duif is ook wel lekker maar ik moest me mentaal echt over het idee heen zetten dat je zo'n vliegende stadsrat aan het eten bent. Dat ben je natuurlijk niet.
Neequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je wel eens sprinkhaan op?
Thanks, best op gedaanquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:23 schreef dud0r het volgende:
Goed plaatje in de op
[..]
Dat kan. Heb je wel eens duif gegeten?
Vond het vervelend dat al die velletjes enzo tussen mijn tanden zaten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Die schijnen wel lekker te zijn.
ja is net alsof je een nootje eetquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee![]()
Die schijnen wel lekker te zijn.
Ja, en ik ga ze regelen voor personeelsfeestquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je wel eens sprinkhaan op?
Dat maakt het gelijk minder aantrekkelijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het vervelend dat al die velletjes enzo tussen mijn tanden zaten.
oh nicequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ik ga ze regelen voor personeelsfeest
Nah, is meer om mensen op leuke manier beetje te laten proevenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nice
doe je nog een dipje bij of zo?
Is ook nog vrij prijzig, dus ik zie het nog niet als een serieus alternatief.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat maakt het gelijk minder aantrekkelijk
precies, kun je ook iemand makkelijker opstoken om het te proberenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
maar zo'n personeelsfeest is goede gelegenheid, gaan mensen t sneller proberen blabla
wetgeving is nog een gedoe, vandaar die prijs. Insecten kweken kost niks eigenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook nog vrij prijzig, dus ik zie het nog niet als een serieus alternatief.
Geloof ook dat het vitamine B gehalte niet hoog is, dus sowieso geen alternatief voor mij.
dat jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
precies, kun je ook iemand makkelijker opstoken om het te proberen
geef hem straatverbodquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Blaa mn ene kat wil steeds seksen met de ander, echt al paar weken bijna continu
HOU OP
AH, verklaart wel wat. Dacht dat het schaal was.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wetgeving is nog een gedoe, vandaar die prijs. Insecten kweken kost niks eigenlijk
Duidelijkheid over kweken en wanneer het veilig is voor mensen en hoe en wat en gewoon er is (nog) geen wet/regelgeving voorquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AH, verklaart wel wat. Dacht dat het schaal was.
Wat is er in de wet dat nog moet veranderen dan?
Krijg je zonder buurthuisquote:
Zit er iets lekkers voor je bij, trouwens?quote:
een recept om dieren voort te laten plantenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef dud0r het volgende:
Gewoon zelf kweken dus . Iemand nog een goed recept er voor
Hmm, ik zie het vanzelf wel als vlees te duur wordt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duidelijkheid over kweken en wanneer het veilig is voor mensen en hoe en wat en gewoon er is (nog) geen wet/regelgeving voordus nu mag het niet echt of super streng maar dat is onnodig
Oke dus niet die link klikkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er iets lekkers voor je bij, trouwens?
Ze hebben ook cider, als dat meer je ding is.
En rozemarijn honing. Die ga ik kopen als het niet meer uitverkocht is. Klinkt heerlijk.
hennep mede natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er iets lekkers voor je bij, trouwens?
Ze hebben ook cider, als dat meer je ding is.
En rozemarijn honing. Die ga ik kopen als het niet meer uitverkocht is. Klinkt heerlijk.
Truequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het vanzelf wel als vlees te duur wordt.
En ach, dat ene stukje per week mag best wat duurder zijn.
Een finse, zonder stageplek in het kattenhotelquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat het geen oerhollandes boeren blanke kat is
Als in, je wilt niet in de verleiding komen om iets te kopen?quote:
Vieze junk van mequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hennep mede natuurlijk![]()
![]()
nee die kers vanille lijkt me wel interessant, en zag een met appel en kaneel dat lijkt me ook wel lekker
Misschien is dat ook wel logischer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True
denk dat insecten misschien als vervanger voor eiwit komt in producten maar niet als vervanger voor een stukje vlees zeg maar (qua smaak dus)
Maaar wie weeet, technologie is echt bizar en gaat zo snel
jaquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in, je wilt niet in de verleiding komen om iets te kopen?
[..]
Vieze junk van me
Appel, honing en kaneel gaan wel goed samen. Hangt denk ik beetje af van het merk of het lekker is. Wel eens lekkere gehad, maar ook mindere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |