Snap ik helemaal Donna! Ik heb je verhaal denk ik niet gelezen, ik ben niet zo handig met het zoeken op het forum. Maar wat je allemaal hebt meegemaakt zegt genoeg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:24 schreef Donna het volgende:
Je hebt mijn verhaal waarschijnlijk wel gelezen in het andere topic.
Na de eerste missed abortion hebben wij een dochter gekregen die nu 2.5 is. Daarna nog een spontane miskraam en een missed abortion na 2 goede echo's met bijna 12 weken. Nu ben ik inmiddels alweer 27 weken zwanger.
En ik geloof het nog steeds amper. Ik denk dat ik pas vertrouwen krijg als ze goed en wel in m'n armen ligt in november.
Het verhaal van Wolken is nog mooier!quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:21 schreef _Lily_ het volgende:
Wolken, een mooi verhaal. Hopelijk gaat t bij mij ook zo en kijk ik er tzt ook op die manier tegenaan
Onze plakkertquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:31 schreef Viv het volgende:
[quote]Op maandag 31 augustus 2020 16:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Het verhaal van Wolken is nog mooier!Dat ze na 3 maanden alweer zwanger was, dat heeft ze heel lang niet geweten. Men hield er destijds zelfs rekening mee dat ze onvruchtbaar zou zijn geworden.
En een hysteroscopie (of twee?)!quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Onze plakkertZelfs nog met een mega klap van het paard af tegen een hek waarbij ik nog een vinger had gebroken met 12 weken zwangerschap is hij blijven plakken.
2 waarbij eentje bij 14 weken zwangerschap waarbij geprobeerd is het weefsel weg te spuiten met water. Mijn Bikkelquote:
geweldig verhaalquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Wolken het volgende:
[..]
2 waarbij eentje bij 14 weken zwangerschap waarbij geprobeerd is het weefsel weg te spuiten met water. Mijn Bikkel
Oh mini! Wat verdrietig! Sterktequote:Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef MiNi1981 het volgende:
Net het vruchtje ook verloren. Kon niet missen.
Zag er eigenlijk heel mooi uit... maar het doet zo een pijn en verdriet![]()
Ik vond het zo moeilijk om het weg te doen... maar heb ‘het’ een goede reis naar mijn vader gewenst.
Och meisje.. wat erg voor je. Voor de tweede keer zo'n enorm gewenst kindje moeten missen (jij was toch eerst L. hier?)quote:Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik vond het zo moeilijk om het weg te doen... maar heb ‘het’ een goede reis naar mijn vader gewenst.
quote:Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef MiNi1981 het volgende:
Klopt en dankjewelquote:Op zondag 13 september 2020 12:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Och meisje.. wat erg voor je. Voor de tweede keer zo'n enorm gewenst kindje moeten missen
Heel veel sterkte
Dankjewelquote:Op zondag 13 september 2020 12:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh mini! Wat verdrietig! Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |