abonnement Unibet Coolblue
pi_195037676
Mini. Sterkte :*
pi_195037907
Oh nee, wat erg :'(
pi_195044254
Jeetje mini sterkte!
pi_195045022
Mini :*
  zondag 13 september 2020 @ 19:29:45 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_195045338
Wat kut ;( . Sterkte lieve Mini :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_195046044
Veel sterkte Mini :*
pi_195046259
Oh nee toch Mini ;(
  maandag 14 september 2020 @ 09:37:15 #158
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195052280
Wat ontzettend kut....Veel sterkte Mini :*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195052508
Oh nee mini. Veel sterkte.
pi_195052515
Sterkte Mini :*
  Moderator maandag 14 september 2020 @ 10:56:55 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195053205
Hoe gaat het vandaag mini? :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195053288
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef MiNi1981 het volgende:
Net het vruchtje ook verloren. Kon niet missen.
Zag er eigenlijk heel mooi uit... maar het doet zo een pijn en verdriet ;(

Ik vond het zo moeilijk om het weg te doen... maar heb ‘het’ een goede reis naar mijn vader gewenst.
:'( :* :*
Protège moi de mes désirs.
pi_195053849
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:56 schreef MaJo het volgende:
Hoe gaat het vandaag mini? :*
Lief dat je het vraagt. Eigenlijk gaat het gewoon even k*t.
Hoofd en lijf uit balans is wat veel. Weinig focus en concentratie. En eigenlijk boeit weinig mij op het moment.

Vandaag gebeld met de kliniek. Die bevestigen het ook wel. Heb de optie gekregen om even af te wachten of ik het nodig ga vinden om zsm een echo te laten maken of dat ik vertrouwen heb dat mijn lichaam het zelf allemaal weet op te ruimen.
Ik kijk het even aan en kan altijd aan de bel trekken maar denk dat het lichamelijke stuk wel goed gaat komen zonder verdere acties.
Verder wil ik nu even mijn lijf terug. Even alle hormonen van de ivf plus zwangerschap eruit. Even die schildklier weer normaal laten functioneren.
Hopelijk is mijn hoofd dan in de tussentijd ook weer wat meer in balans om door te gaan met een volgende ronde. En anders wordt het nog een ronde later.
Ik wil even niet doordenderen zoals ik met iui wel deed waar mogelijk.
Dit hele traject is toch weer een heel stuk heftiger en heeft een veel grotere impact. En dan kom je jezelf wel goed tegen ook in het alleen doen.

Dankjewel allemaal :*
Doet me goed. O+
pi_195109376
Even een vraagje...

Sinds dinsdag is het bloeden gelukkig gestopt. Maar heb het idee dat mijn lijf nog kei hard aan het werk is... is dat normaal? Heb echt zeurende pijn en soms wat steken/krampen. Ik gebruik voor mijn doen best veel paracetamol om de scherpe randjes eraf te krijgen.
En ik ben echt compleet doodmoe en uitgeput...
pi_195113735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:00 schreef MiNi1981 het volgende:
Even een vraagje...

Sinds dinsdag is het bloeden gelukkig gestopt. Maar heb het idee dat mijn lijf nog kei hard aan het werk is... is dat normaal? Heb echt zeurende pijn en soms wat steken/krampen. Ik gebruik voor mijn doen best veel paracetamol om de scherpe randjes eraf te krijgen.
En ik ben echt compleet doodmoe en uitgeput...
Ja hoor, dat is normaal. Schrik niet als er straks toch nog wel wat bloedverlies is.
pi_195224498
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:46 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt. Eigenlijk gaat het gewoon even k*t.
Hoofd en lijf uit balans is wat veel. Weinig focus en concentratie. En eigenlijk boeit weinig mij op het moment.

Vandaag gebeld met de kliniek. Die bevestigen het ook wel. Heb de optie gekregen om even af te wachten of ik het nodig ga vinden om zsm een echo te laten maken of dat ik vertrouwen heb dat mijn lichaam het zelf allemaal weet op te ruimen.
Ik kijk het even aan en kan altijd aan de bel trekken maar denk dat het lichamelijke stuk wel goed gaat komen zonder verdere acties.
Verder wil ik nu even mijn lijf terug. Even alle hormonen van de ivf plus zwangerschap eruit. Even die schildklier weer normaal laten functioneren.
Hopelijk is mijn hoofd dan in de tussentijd ook weer wat meer in balans om door te gaan met een volgende ronde. En anders wordt het nog een ronde later.
Ik wil even niet doordenderen zoals ik met iui wel deed waar mogelijk.
Dit hele traject is toch weer een heel stuk heftiger en heeft een veel grotere impact. En dan kom je jezelf wel goed tegen ook in het alleen doen.

Dankjewel allemaal :*
Doet me goed. O+
Sterkte mini! Begrijp ik goed dat je in een IVF-traject zit zonder partner? Wat heftig, respect
Inderdaad goed op jezelf letten en je hart volgen! Hopelijk gaat het snel wat beter

Ik ben gister schoon verklaard na mijn miskraam 3,5 week geleden. Ik heb 3 weken gebloed. Nu is het gelukkig gestopt sinds enkele dagen. Het verlies blijft pijn doen, maar het gaat naar omstandigheden goed. Ik probeer mijn andere zegeningen te tellen.
pi_195358427
hoe lang blijven die hormonen ongeveer in je lijf?
Ik word echt een beetje gillend gek :@
Ik heb pas dinsdag gesprek incl controle echo en ik vind het nu echt verrekte lang duren eigenlijk tot dan...
iets in mij zegt dat dit een lange nare nasleep gaat worden en ik weet het even niet meer.

De test loopt niet op. Hij zegt nog steeds zwanger 1-2 dus echt zwanger kan ik niet zij anders was het nu wel 3+ ofzo geweest.

Ik wil mijzelf zo graag terug als ik dan toch niet zwanger ben ;(
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 07:31:56 #168
382129 crew  Donna
pi_195358524
Ik was eigenlijk elke keer vrijwel meteen weer de oude. Maar geen hormoon traject o.i.d. gehad.
Wel altijd tabletten om het op te wekken. En binnen 2 weken een witte test.

Niet zo opbeurend voor je, sorry. }:|
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:47:28 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_195358647
Wat rot dat het zo lang duurt! Ik snap dat je de dagen aftelt nu :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:49:05 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195358661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:19 schreef MiNi1981 het volgende:
hoe lang blijven die hormonen ongeveer in je lijf?
Ik word echt een beetje gillend gek :@
Ik heb pas dinsdag gesprek incl controle echo en ik vind het nu echt verrekte lang duren eigenlijk tot dan...
iets in mij zegt dat dit een lange nare nasleep gaat worden en ik weet het even niet meer.

De test loopt niet op. Hij zegt nog steeds zwanger 1-2 dus echt zwanger kan ik niet zij anders was het nu wel 3+ ofzo geweest.

Ik wil mijzelf zo graag terug als ik dan toch niet zwanger ben ;(
Mini.. wat klote dat je er last van blijft hebben..

Bij mijn eerste keer dat het mis ging moest ik iedere week bloedprikken zodat ze wisten wanneer het uit mn systeem was.. dat heeft zo'n 10 weken geduurt vanaf de 6 weken echo.. dus. Dat kan dus lang duren .

Sterkte :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195359238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:31 schreef Donna het volgende:
Ik was eigenlijk elke keer vrijwel meteen weer de oude. Maar geen hormoon traject o.i.d. gehad.
Wel altijd tabletten om het op te wekken. En binnen 2 weken een witte test.

Niet zo opbeurend voor je, sorry. }:|
Bij mij zijn de streepjestesten ook wit. Maar door hoe ik mij voel en mijn lichaam reageert wist ik dat ik nogmaals moest testen en dan maar met de digitale clearblue. En die blijft dus positief...
pi_195359294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mini.. wat klote dat je er last van blijft hebben..

Bij mijn eerste keer dat het mis ging moest ik iedere week bloedprikken zodat ze wisten wanneer het uit mn systeem was.. dat heeft zo'n 10 weken geduurt vanaf de 6 weken echo.. dus. Dat kan dus lang duren .

Sterkte :*
Dat is idd erg lang zeg... pfff ga ik mij daar maar op voorbereiden.
Was je baarmoeder wel schoon?

Ik weet dat het technisch weinig uit gaat maken of mn baarmoeder schoon is of niet. Want die hormonen zijn er toch. Hooguit kan er nog ingegrepen worden als het nodig is om alles eruit te krijgen.
Hopelijk snel ongesteld en dat dat ook helpt ofzo...
pi_195359330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:47 schreef Lemijn het volgende:
Wat rot dat het zo lang duurt! Ik snap dat je de dagen aftelt nu :* .
Dankjewel! :*
pi_195359361
Bij mij duurde het zo ongeveer drie maanden, maar mijn baarmoeder was niet schoon. Eerst een cyclus afgewacht of het restje vanzelf zou komen, toen leek het oké te zijn, maar bij de echo die ik twee weken later had ivm gebruik van letrozol (soort clomid) was het beeld toch nog te onrustig. Uiteindelijk drie maanden na miskraam alsnog een curettage gehad voor het (ieniemienie beetje) restweefsel en toen knapte ik heel snel op.

Of het nu wel of niet door restweefsel komt, maakt inderdaad niet uit op zich, maar zelf vond ik het wel fijn om te weten dat dat restweefsel de oorzaak was.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:05:50 #175
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195359365
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:00 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Dat is idd erg lang zeg... pfff ga ik mij daar maar op voorbereiden.
Was je baarmoeder wel schoon?

Ik weet dat het technisch weinig uit gaat maken of mn baarmoeder schoon is of niet. Want die hormonen zijn er toch. Hooguit kan er nog ingegrepen worden als het nodig is om alles eruit te krijgen.
Hopelijk snel ongesteld en dat dat ook helpt ofzo...
Bij mij was het over zodra m’n baarmoeder schoon was. Daarvoor nog positieve testen en huilen bij de tandarts. Heb je al een laatste echo gehad om te kijken of alles oké is?
pi_195359500
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Sway- het volgende:

[..]

Bij mij was het over zodra m’n baarmoeder schoon was. Daarvoor nog positieve testen en huilen bij de tandarts. Heb je al een laatste echo gehad om te kijken of alles oké is?
Nee die heb ik pas dinsdag. 3,5 week na miskraam. En dat begin ik nu echt te lang te vinden eigenlijk en ga ik voor mn gevoel een k*t weekend tegemoet. Dat ik bijna in staat ben om via een VK een echo te laten maken zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Maar wil ook geen aansteller zijn.
pi_195359699
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:15 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Nee die heb ik pas dinsdag. 3,5 week na miskraam. En dat begin ik nu echt te lang te vinden eigenlijk en ga ik voor mn gevoel een k*t weekend tegemoet. Dat ik bijna in staat ben om via een VK een echo te laten maken zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Maar wil ook geen aansteller zijn.
Een miskraam maakt veel emoties los, onzekerheid, angst, verdriet, boosheid, en is heel heftig. Als jij het nodig hebt om te bellen of die echo eerder kan, dan mag dat gewoon. En daar hangt niemand een waardeoordeel zoals aansteller aan. En als de echo niet eeerder kan, kunnen ze je wellicht wel uitleggen waarom niet en waar dat termijn van 3,5 week vandaan komt en vind je daar wat rust in.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:17:12 #178
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195360552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:28 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Een miskraam maakt veel emoties los, onzekerheid, angst, verdriet, boosheid, en is heel heftig. Als jij het nodig hebt om te bellen of die echo eerder kan, dan mag dat gewoon. En daar hangt niemand een waardeoordeel zoals aansteller aan. En als de echo niet eeerder kan, kunnen ze je wellicht wel uitleggen waarom niet en waar dat termijn van 3,5 week vandaan komt en vind je daar wat rust in.
Ik sluit me hierbij aan. Bij mij heeft het uiteindelijk 6 weken geduurd of zo voordat het schoon was en had veel eerder al moeten bellen dus gewoon doen inderdaad :*
pi_195361900
Dan bel je vol goede moed en dan zeggen ze dat ik het nog een f*cking week moet aankijken ;(
Want ze kunnen nog niets zien...

Ik lees andere verhalen van mensen die bij 5/6/7 weken echo’s krijgen ook na miskraam gewoon voor de controle.
En nu wil ik het liefst in een hoekje janken en de boel kort en klein slaan. Alsof ik mij niet gehoord voel!

En nu durf ik niet eens een andere VK te bellen terwijl ik dat wel zou willen.

;( ;( ;(
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:50:14 #180
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195362149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef MiNi1981 het volgende:
Dan bel je vol goede moed en dan zeggen ze dat ik het nog een f*cking week moet aankijken ;(
Want ze kunnen nog niets zien...

Ik lees andere verhalen van mensen die bij 5/6/7 weken echo’s krijgen ook na miskraam gewoon voor de controle.
En nu wil ik het liefst in een hoekje janken en de boel kort en klein slaan. Alsof ik mij niet gehoord voel!

En nu durf ik niet eens een andere VK te bellen terwijl ik dat wel zou willen.

;( ;( ;(
Wat jammer dat ze zo reageren en raar ook, ik heb er echt 3 gehad na mijn curettage. Je kan desnoods een afspraak maken ergens en betalen voor de echo als jou dat zou helpen, dan moet je dat gewoon doen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 11:51:53 #181
269689 crew  Viv
pi_195362185
@MiNi1981 Oh wat rot voor je. :* Misschien toch een andere verloskundige bellen, al is het maar om even je verhaal kwijt te kunnen en te horen wat zij zouden adviseren? Sterkte!
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:55:13 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_195362266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef MiNi1981 het volgende:
Dan bel je vol goede moed en dan zeggen ze dat ik het nog een f*cking week moet aankijken ;(
Want ze kunnen nog niets zien...

Ik lees andere verhalen van mensen die bij 5/6/7 weken echo’s krijgen ook na miskraam gewoon voor de controle.
En nu wil ik het liefst in een hoekje janken en de boel kort en klein slaan. Alsof ik mij niet gehoord voel!

En nu durf ik niet eens een andere VK te bellen terwijl ik dat wel zou willen.

;( ;( ;(
En via het ziekenhuis misschien? Vind dat jij ook gewoon recht hebt op geruststelling, dus ik zou zeker pushen. Wel klote dat je dat dan weer allemaal alleen moet regelen zo ;( :* sterkte!
disclaimer
pi_195362439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef SQ het volgende:

[..]

En via het ziekenhuis misschien? Vind dat jij ook gewoon recht hebt op geruststelling, dus ik zou zeker pushen. Wel klote dat je dat dan weer allemaal alleen moet regelen zo ;( :* sterkte!
Ik heb net mijn eigen kliniek maar gebeld. Die bellen zo terug.
Daar heb ik sowieso dinsdag mijn afspraak. Maar dat duurt echt nog veel te lang :{

Maar ze bellen zo terug en hopelijk mag ik toch nog eerder.
Het bellen naar de verloskundige heeft iig geen rust gebracht en voelt alsof ik echt een aansteller ben ;(
pi_195366940
En van mn eigen kliniek ook nog tot dinsdag wachten! Echt £$%#¥$&.

5 lange dagen eens zien of ik en mijn omgeving dit gaan overleven ;(
pi_195374697
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:19 schreef MiNi1981 het volgende:
hoe lang blijven die hormonen ongeveer in je lijf?
Ik word echt een beetje gillend gek :@
Ik heb pas dinsdag gesprek incl controle echo en ik vind het nu echt verrekte lang duren eigenlijk tot dan...
iets in mij zegt dat dit een lange nare nasleep gaat worden en ik weet het even niet meer.

De test loopt niet op. Hij zegt nog steeds zwanger 1-2 dus echt zwanger kan ik niet zij anders was het nu wel 3+ ofzo geweest.

Ik wil mijzelf zo graag terug als ik dan toch niet zwanger ben ;(
Ach, veel sterkte meid. Het is inderdaad zo rot. En ook als het inderdaad verrekt lang duurt.
Mijn miskraam duurde ook een eeuw.
27 aug missed abortion
31 aug misoprostol om miskraam op te wekken
Daarna 3 weken gebloed.
22 september pas (!!) controle echo bij gynaecoloog. TOen schoon verklaard en kort ervoor was het bloeden pas gestopt.
Maar ik had nog steeds een positieve zwangerschapstest en dan echt een knaller
26 september voor het eerst negatieve zwangerschapstest.

Al met al duurde het gewoon een dikke maand, heel naar. Maar na die negatieve test lijkt mijn cyclus wel weer op gang te zijn. Had gister een positieve ovulatietest (die eerder ook negatief was)

Ik heb geen hormonen gehad, ik was op de natuurlijke manier zwanger. Maar had wel een missed abortion waarbij er met bijna 10 weken geen drup bloed te zien was en het vruchtje niet verder was gegroeid dan 6,5 week. Ik kreeg uiteindelijk wel controle-echo's (pas de laatste schoon) omdat ik erg veel bloedverlies had en ook vleesbomen in mijn baarmoeder.
pi_195379857
Na 3 dagen continu oud bloedverlies zet het hier helaas ook door. Jammer, helaas. -O-
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:24:19 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195379875
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:22 schreef douche-eendje het volgende:
Na 3 dagen continu oud bloedverlies zet het hier helaas ook door. Jammer, helaas. -O-
-O- :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195379975
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:22 schreef douche-eendje het volgende:
Na 3 dagen continu oud bloedverlies zet het hier helaas ook door. Jammer, helaas. -O-
:'( :*
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:13:01 #189
269689 crew  Viv
pi_195380594
Wat sneu DE! Sterkte.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:23:54 #191
56471 pinquit
oh my lama!
pi_195380679
Shit DE ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195380843
Neee de ;( sterkte :*
pi_195381109
Wat jammer DE :'(
pi_195381166
Sterkte DE :*
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:16:23 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195381675
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:22 schreef douche-eendje het volgende:
Na 3 dagen continu oud bloedverlies zet het hier helaas ook door. Jammer, helaas. -O-
Ah nee eend, sterkte :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:44:37 #196
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195382217
Shit DE....Heel veel sterkte :*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195382291
Ahw eendje, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:58:32 #198
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195382471
Kut! Sterkte :*
pi_195382867
Ah Eendje! :'( :* sterkte!
pi_195383596
Wat ontzettend stom en naar DE! Veel sterkte! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')