Oh echt? Ik ken het alleen van de gristenen. Ben daar een keer op de hoge school geweest. Hele nare ervaring.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar wonen veel gristenen maar ook heel veel tokkies.
GMTA maatquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Met wat schmink lijkt ze op zwarte piet
GMTAquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:40 schreef JanCees het volgende:
Esra heb er zwarte piet pruik nog op hahahahah
Ik had de 30e ook een begrafenis, kan wel hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
Begrafenistoet op zo'n dag? Buiten dat dit niet kan, is dat ook bedenkelijk.
gelukkig zijn wij ARIËRSquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Vuurwerk is untervermaak voor untermenschen door untermenschen
Die kan nooit de conditie test halen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat ze vrouwen quotum hebben en niet letten op kwaliteit![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Vuurwerk is untervermaak voor untermenschen door untermenschen
Martijn Koningquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik had de 30e ook een begrafenis, kan wel hoor.
Het was stervens druk bij de begrafenisondernemer
Omringd door Arnhem, Amersfoort en Apeldoorn, een dorp is één, een dorp met provincialen, tja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ken het alleen van de gristenen. Ben daar een keer op de hoge school geweest. Hele nare ervaring.
Daar heeft Epstein wel een oplossing voor bedachtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die kan nooit de conditie test halen.
Willen jullie meer of minder gasten aan tafelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Announce nog meer gasten aan tafel. MEER MEER MEER.
Borealen.quote:
Maandag het hele gezin uit Ruinerwoldquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Announce nog meer gasten aan tafel. MEER MEER MEER.
De 30e vind ik niet zo'n vreemde dag. Gecondoleerd trouwens.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja.quote:
Kijkers die blijven hangen na The Voice.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef JanCees het volgende:
Waarom begint dit eigenlijk op vrijdag @:zipportal
Omdat The Voice ervoor zat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:42 schreef JanCees het volgende:
Waarom begint dit eigenlijk op vrijdag @:zipportal
Zure donderquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
Verbod gaat er gewoon komen, vraag is binnen hoeveel jaar.
Wordt ook hoog tijd.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kijkers die blijven hangen na The Voice.
Lolquote:
Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
Wordt ook hoog tijd.
Ook logisch want de 25e en 26e gaat er niemand de grond of de lucht in..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef matthijst het volgende:
We komen terug, met meer...
Eckte mocro
Ik zal je mijn zure donder eens laten zienquote:
En toch een recordomzet aan vuurwerk dit jaar, opmerkelijk wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
Wordt ook hoog tijd.
Beeldvormingquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef danos het volgende:
Waarom zitten pliesie mensen altijd met uniform aan, is dat stoer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |