Volgens mij worden de Frecciarossa's opgeheven en de rest omgeleid over de oude (niet-HSL) lijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er worden nog steeds massa's Frecciarossa's gecanceld op de HSL, maar van onze Frecciargento geen woord. Dus het zou best kunnen lukken
Tot december wel ja, in de nieuwe dienstregeling gingen ze wel via de HSL. Bij Fidenza kunnen ze vanaf Parma met een boogje de HSL op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, daar waar de FA's altijd al reden. In tegenstelling tot wat iemand anders hier beweerde
Omdat ie dus omgeleid wordt over het klassieke spoor en niet via de (vanwege het ongeluk op 6 februari) nog altijd gestremde HSL rijdt.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar ligt die vertraging aan dan? En waarom zouden we daar over 12 dagen ook mee te maken hebben?
Speciaal voor jou een kaartje: https://drive.google.com/(...)bGvKqBuW&usp=sharingquote:Op zondag 23 februari 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dat hoor ik mensen zeggen ja. Maar ik zie daar op Trenitalia.com niks over. En op treinreiziger.nl heb ik geleden dat de FA's sowieso niet over de HSL rijden planmatig. Dus dat verhaal heb ik niet zo veel aan.
ja ze spreken geen Engels. Duh.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
In het Italiaans geven ze 10 miljoen miljard keer meer informatie dan in het Engels
De trein stopt daar niet... maar rijd door.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:44 schreef Zilverberk het volgende:
Hey skatjes, hoe gaan jullie eigenlijk om met de steden die dichtgegooid worden door wegens dat coronavirus?
Of vallen die steden niet in jullie reisplan?
Uit een ander topic:quote:Op zondag 23 februari 2020 21:02 schreef Peter het volgende:
[..]
De trein stopt daar niet... maar rijd door.
Vooralsnog.
quote:Op zondag 23 februari 2020 20:59 schreef capricia het volgende:
Italiaanse trein stilgezet bij de Brenner. Men vermoedt besmetting.
Italiaanse arts in polikliniek in Milaan heeft positief getest.
Best kans dat men op enig moment besluit alle restricties te laten gaan, omdat t virus toch al overal is.quote:
Dat lijkt me iets heel raars, maar jij kunt het weten. Gebeurt zoiets ooit?quote:Op zondag 23 februari 2020 21:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Best kans dat men op enig moment besluit alle restricties te laten gaan, omdat t virus toch al overal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |