Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu wel vriend. Wat een gezellige foto maat
Dat klopt.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik was ook samen met mijn prinsesje
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummenquote:
Ja heb heel dik haarquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummen
Ik had van jou wel een lieve reactie verwacht aangezien we bijna collega's wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij had flink wat paint nodig om je plofkop weg te gummen
ja maar heb slechte verbindingquote:
Ok ik w8 geduldigquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
J
[..]
ja maar heb slechte verbinding
Troll*quote:
Oh ja sorryquote:
🙈quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja sorryzelfde kleur UI
https://www.dumpert.nl/item/7810793_8b427d6bquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een lieve reactie verwacht aangezien we bijna collega's worden
Dat is een filmpjequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7810793_8b427d6b
Mocht willen dat ik ook zo'n baas was geweest op die leeftijd maar ik had geen tumor en heb nooit potentie gehadquote:
Zoveel haar kan het niet zijn toch met die korte beentjes van jouquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:31 schreef Dimachaerus het volgende:
"die jongen heeft echt harige benen"
"Ja he dat hoef ik niet te zien"
Kankerhoeren.
Waarom een nieuw accountquote:
Ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 21 december 2019 19:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom een nieuw account
Oke ik zet de worst en kaas klaarquote:
Ik neem ook chips mee en popcornquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oke ik zet de worst en kaas klaar
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorryquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
En misschien condooms. Ik doe het alleen wel liever zonder
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ook niet maar de laatste keer liep ik iets naars op dus better safe then sorry
Waarom vertel je het niet gewoon.quote:
Zou wel lekker zijn hequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Die kans is grootquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom vertel je het niet gewoon.
Dit is ook een beetje zo zo.
Heb je haar een keer geneukt ofzo?
Je mag wel met mijn spiderman spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik film gaan kijken of Spiderman spelen
No thanks doe geen gestoorde gekkenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:18 schreef Excavator het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn spiderman spelen.
Moest er toch ooit van komenquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je nu beter op jezelf let.
lijkt me een pleonasmequote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Dus je vindt mij geen gestoorde gekquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
No thanks doe geen gestoorde gekken
Natuurlijk niet jij bent mijn backupquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus je vindt mij geen gestoorde gek
Zal hij je beter kunnen bekoren dan de hoofdact?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Natuurlijk niet jij bent mijn backup
De hoofdact is gecancelledquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal hij je beter kunnen bekoren dan de hoofdact?
goede reden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De hoofdact is gecancelled
Rico pakt hem mokerhard vriend!!!!!quote:
Sowieso nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rico pakt hem mokerhard vriend!!!!!
Ooit hoop ik de main act te wordenquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Natuurlijk niet jij bent mijn backup
Badr holt huilend weer naar Marokkoquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Sowieso niet
Ik zet nu die harde dua voor badr
Haha hij jankt ook echt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Badr holt huilend weer naar Marokko
Huilend als een bitch op de vloerquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Kiid het volgende:
Echt een marokkaan. Sterk in groepen, zwak alleen en vluchten als het moeilijk wordt
Hoe lang blijft zo'n iemand nog geloofwaardig he. Begin bijna te geloven dat ik die boy nog gevloerd krijgquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Huilend als een bitch op de vloer
Jij hebt maar 1 ronde nodigquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zo'n iemand nog geloofwaardig he. Begin bijna te geloven dat ik die boy nog gevloerd krijg
Om klaar te komen bedoel je?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 ronde nodig
Haaaaahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer badr
Je hebt bewezen de beste fighter te zijn
Masallah
Ongeluk schuilt in een Klein hoekjequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaaaha
De beste fighter gaat er niet geblesseerd van af.
Ja twee keer zeker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongeluk schuilt in een Klein hoekje
Allaatjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer badr
Je hebt bewezen de beste fighter te zijn
Masallah
Die jankspeech van hem zegt genoeg over wat die belt waard isquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allaatjes
Rico heeft nog steeds de belt koekoekjes
Wie zat er nou te janken danquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die jankspeech van hem zegt genoeg over wat die belt waard is
Ricoquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zat er nou te janken dan
Wie zat er nou op een brancard danquote:
Jij straksquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wie zat er nou op een brancard dan
Sowwwwwwquote:
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoudquote:
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag weer strak binnen de lijnen gereden in Abu vriend. Was ff peentjes zweten maar ik blijf ijskoud
Steady. Mijn bandenmanagement is echt on point de laatste tijdquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heb je hem uit het water kunnen houden?
Maar goed dat daar onmogelijk regen kan vallen. Hoe was je pace maat
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena'squote:Op zaterdag 21 december 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn maar klote eeuwen om Marokkaantje te zijn.
Op een brancardquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff
Heb zin echt zin om rondjes om jullie heen te rijden
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze nemen de boel hier wel over. Eigenlijk wel absurd want ze zijn allemaal 1.70 bij 70kg. Het is dat ze altijd in groepen jagen zoals hyena's
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och die paar grijpstuivers die ze pakken in de criminaliteit.
Niet waar ik loop.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Voor de kinderbijslagquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet, maar loop de steden eens door. Voor iedere Nederlander die er wordt geboren komen er 2/3 van die berbers.
Zo echt hequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij zouden wel mooie Nederlandse baby's kunnen maken
Zullen we testen?quote:Op zondag 22 december 2019 00:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een selfie van ons twee zou sneller viraal gaan dan een hoer met aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |