quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef TTSS het volgende:
Opkankeren met je Japanse homofilmpjes teringmongool
Vandaag nog gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Maar kun je ook bij ING enzo niet meer pinnen nu?
Vandaag nog gedaan. Gister nog salaris gestort zelfsquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:55 schreef 00wildchild het volgende:
Maar kun je ook bij ING enzo niet meer pinnen nu?
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pestoquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pesto
Gvd Jeroenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, het was 12 uur ofzo toen ik ging pinnen voor lunch. Was een heerlijk broodje kip met pesto
Deel met mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
IK KREEG VANDAAG BIJNA 4000 EURO GESTORT
Lekker vriendin.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:57 schreef Cronometer het volgende:
IK KREEG VANDAAG BIJNA 4000 EURO GESTORT
Leuk dat jij ook een mooie bolide kan waarderenquote:
Nee, mijn salaris plus een bonus van 3 procentquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jaja toeslagen verrekening zeker
Lekker gedaan meid.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, mijn salaris plus een bonus van 3 procent
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook een mooie bolide kan waarderen
Wtf ok Ashquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
Dat deed ik ook toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jazeker heb hele discussies met m’n D. Iets om bloed mee onder zijn nagels vandaan te halen. Ik doe alsof ik Porsches lelijk vind (oké vind ik ook) en daar kan hij echt mad om worden.En dan krijg ik straf enzo ahahha
werk je niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lekker gedaan meid.
Ik had een miezerige 1070 euro
part time + voltijd studiequote:
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ome DUO springt bijquote:
@Solotovskiquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:54 schreef TTSS het volgende:
Opkankeren met je Japanse homofilmpjes teringmongool
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsches zijn mokernice man. En ze zitten goed in elkaar.
Bij straf moet ik denken aan?
Mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah, nou op een gegeven moment zit je er lekker warmpjes bij
Nee gun enkel Noel de eerquote:
Ik vind die ledjes in vierkantvorm wel lelijk. Waarom niet gewoon ronde leds?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind die lampen echt lelijk en voorkant mist echt body. Ik weet waarom het is enz enz maar vind hem gewoon te laag uitgesneden en veel te vriendelijk ogen. Achterkant is wel keilekker.
Hoi M-y-r-rquote:
Alsof Porsche niet al rond genoeg isquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die ledjes in vierkantvorm wel lelijk. Waarom niet gewoon ronde leds?
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Ik zet ook geen TR's. Ben gewoon straight
Jij wel bij je dikkerdje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?
Nee, mag niet. Doe soms wel eens alsof ik per ongeluk verkeerd zit maar veel verder dan dat kom ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je wel anaal bij je vriendin of zelfs dat niet?
Jezusquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
Dubbel O staat voor je vagina en anus?
Yahsss ik mag meedoenquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle vrouwen boven de 65 kilo kan je nooit serieus nemen idd
Mijn date heet ook D.quote:
why notquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:09 schreef TTSS het volgende:
Denk niet dat het de feestdagen overleefd though
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Doe soms wel eens alsof ik per ongeluk verkeerd zit maar veel verder dan dat kom ik niet
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
why not
Het lijkt alsof jij het wel wil.
Wat ordinairquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een Rquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Die van mij eigen R. D staat voor dick.
Niet zo onzeker doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan mij, ik vind haar best leuk.
Is goed Rogierquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere man zijn naam zou moeten beginnen met een R
True story, but I soldier onquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zovaak wordt afgewezen is het moeilijk om positief te blijven vriendin
Herkenbaar. Ik heb dat met iedere tegengoal op Fifa. Het breekt mijn hart, maar ik blijf het gewoon proberenquote:
Niet eens dronken worden wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:13 schreef TTSS het volgende:
Gesloopt na deze week. Ik ga naar bed. Wat een vrijdagavond...
Prima Roderickquote:
Robquote:
Je boy heeft wel wat biertjes op vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet eens dronken worden wat is dit nou weer
Haha ja echt hè.quote:Op vrijdag 20 december 2019 23:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heet je boy Roderick? Mooie naam. Echt een statement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |